Vraag van aspirant lid

Plaats reactie
Gertjan Driessen
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 okt 2020, 16:15

Hallo ik ben Gertjan (zie ook voorstel topic). Ik zou graag lid worden van jullie mooie vereniging. Ik vraag me alleen af of je bij kampioenschappen ook alle races moet rijden of dat je ook races kan overslaan als het niet uitkomt. Kan je daarnaast bijvoorbeeld de tweede race overslaan op een avond. Ik sta redelijk vroeg op en race niet graag vlak voor het slapen, want dan kom ik niet in slaap. Zijn er ook (informele) races overdag doordeweeks of in de weekenden los van de kampioenschappen? Ik hoor het graag!
Gebruikersavatar
Tom Klaver
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2020, 20:08

Hoi Gertjan,

Het rijden van kampioenschappen is voor nu op de donderdagavond en zondagavond. (20:00 uur) Voor dit seizoen (2020-2) rijden we DTCC, GT, F4 en F3. Meer info vindt je op het forum. Je bent niet verplichten op alle kampioenschappen te rijden, gewoon op basis van inschrijving en ook elke race aanmelden of als je verhinderd bent afmelden via de website. F3 is tevens op dit moment niet voor rookies. Veel info is terug te lezen op het forum onder kampioenschappen. Suc6


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gertjan Driessen
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 okt 2020, 16:15

Tom dank voor je antwoord!
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

hallo Gertjan.

Als jij je inschrijft voor een kampioenschap dan gaat de organisatie ervan uit dat je ook aan alle wedstrijden deelneemt .
Aanmelden en Afmelden gaat dan via `Mijn SRVN`.
Alle info staat in het forum onder `regelementen`

Als voorbeeld bij de DTCC daar zijn 3 races van 20 minuten op een avond en duurt meestal tot 22.00 uur.
Ook daar gaat de organisatie ervan uit als jij je aanmeld voor een raceavond dat jij er ook de hele avond bij bent.

Wat betreft losse events ..
24/7 staan er trainings servers ter beschikking.
Tussen de kampioenschaps seizoenen door vinden er ook losse events plaats , maar niet tijdens een lopend seizoen.
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en antwoord”