Team Presentaties GT 2020-II

SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

Presenteer hier jouw team voor het GT 2020-II seizoen!
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

hallo allen,
wij zijn Toro Nior audi. iedereen in ons team is rookie. uiteraard hebben wij ervaring met racen.(karten motorracen en eerdere simwedstrijden). wij hebben super veel zin in komend seizoen. hopelijk kunnne wij met de audi een goede band oprichten en zo mooie resultaten boeken.
hieronder de liverys waarmee wij zullen rijden:
(Tijdelijk verwijderd)

tot op de baan
groeten Toro Nior audi
Laatst gewijzigd door Gijs Sonneveld op 26 aug 2020, 10:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Rutger van Penderen
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jun 2018, 11:31
Racestuur: Logitech G29

RR-Motorsport maakt de overstap van de F4 naar de GT klasse en breid zich uit met een nieuwe rijder Coen Gerrits.
Hieronder de Porsche waarmee we dit seizoen willen gaan rijden.
#119.jpg
Rutger van Penderen
#118.jpg
Rick Pennders
#115.jpg
Coen Gerrits
Gebruikersavatar
Ruben Schenkel
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:46
Racestuur: Fanatec Wheel Base V2.5
Locatie: Braunschweig, Duitsland

GT-1.jpg
Imola - 27 Augustus 2020

Naast het DTCC is Team Speedhunters ook komend seizoen weer in de GT-klasse vertegenwoordigd. Nadat vorig seizoen bijna de titel werd binnengesleept door Roy (iets met een bandenstapel en een kromme Audi op de Nordschleife…) moet het team het dit jaar zonder Roy de Muinck doen. Gebleven zijn echter de gebroeders Huisers en Ruben Schenkel.

Behalve Roy, zijn ook de Audi’s verkocht en heeft het team nu ingezet op 3 nieuwe Porsche 911 GT3’s. Met een zuunige Groninger als Teammanager gingen de onderhandelingen met Porsche Motorsport echter niet bepaald van een leien dakje – gelukkig kon er via 1 van de teamleden met wat VAG-connecties toch een deal gesloten worden. De 3 neun-elfer zijn inmiddels voorzien van een livery (met dank aan Chef-design Jeroen) en werden gisteren direct na de DTCC presentatie de baan op gestuurd voor wat plaatjes.

Het team:

44 - Martijn Huisers
Sponsoren: HID & Connect Technisch Uitzendbureau
GT-044-2.jpg
74 - Jeroen Huisers
Sponsoren: HID & Pepsi Max
GT-074-2.jpg
92 - Ruben Schenkel
Sponsoren: MDO Woninginrichting & staRTcreative: Web • Design • Print
GT-092-2.jpg
GT-3.jpg
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Ruben Schenkel schreef: 27 aug 2020, 17:18 GT-1.jpg
Imola - 27 Augustus 2020

Naast het DTCC is Team Speedhunters ook komend seizoen weer in de GT-klasse vertegenwoordigd. Nadat vorig seizoen bijna de titel werd binnengesleept door Roy (iets met een bandenstapel en een kromme Audi op de Nordschleife…) moet het team het dit jaar zonder Roy de Muinck doen. Gebleven zijn echter de gebroeders Huisers en Ruben Schenkel.

Behalve Roy, zijn ook de Audi’s verkocht en heeft het team nu ingezet op 3 nieuwe Porsche 911 GT3’s. Met een zuunige Groninger als Teammanager gingen de onderhandelingen met Porsche Motorsport echter niet bepaald van een leien dakje – gelukkig kon er via 1 van de teamleden met wat VAG-connecties toch een deal gesloten worden. De 3 neun-elfer zijn inmiddels voorzien van een livery (met dank aan Chef-design Jeroen) en werden gisteren direct na de DTCC presentatie de baan op gestuurd voor wat plaatjes.

Het team:

44 - Martijn Huisers
Sponsoren: HID & Connect Technisch Uitzendbureau
GT-044-2.jpg

74 - Jeroen Huisers
Sponsoren: HID & Pepsi Max
GT-074-2.jpg

92 - Ruben Schenkel
Sponsoren: MDO Woninginrichting & staRTcreative: Web • Design • Print
GT-092-2.jpg

GT-3.jpg


Ja ik was ook in de uitverkoop 😅
Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

2.jpg
1-1.jpg
DCRacing heeft de auto's ook weer klaar voor seizoen 2020-2.
Na vorig seizoen te zijn overgestapt naar de mclaren.
Word deze ook weer inget in het 2e seizoen van 2020.
DCRacing gaat dit seizoen rijden met Jan Feenstra,Edward Hoekstra,Jos van der Sterren en Johan van Doren.
Berry Witman En Luciano van Valkenburg rijden dit jaar niet mee..
Ook rijden we dit seizoen met onze vaste sponsors.
Revit en mobics en Vega
De liverie is dit seizoen ook veranderd .
Omdat er steeds betere en professionelere liveries bij SRVN te zien zijn..
Heb ik geprobeerd om ook iets beters neer te zetten.
Al zijn mijn paint skiles niet de allerbeste.l
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Johan, ik heb Jan Feenstra nog niet bij de inschrijvingen zien staan van de Gt3, tenzij ik niet goed heb gekeken natuurlijk.
Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

Roel Palmers schreef: 28 aug 2020, 06:43 Johan, ik heb Jan Feenstra nog niet bij de inschrijvingen zien staan van de Gt3, tenzij ik niet goed heb gekeken natuurlijk.
Klopt Jan rijd ook niet mee.
Was ik ff vergeten.
Komt ook dat Edward voor teammanager wilde spelen,dit seizoen..
Gebruikersavatar
Pascal de Birk
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 jan 2017, 08:57
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + McLaren rim
Locatie: Almere

Never change a winning team

Bovenstaande slogan klinkt bij iedereen wellicht bekend in de oren en is in het verleden al zo vaak toepasbaar gebleken.
Legendarische voorbeelden uit het verleden zijn bijvoorbeeld Senna met McLaren, Schumacher met Ferrari en nu wordt er geschiedenis geschreven door Hamilton en Mercedes. Constante factoren in een team zorgen uiteindelijk voor succes en VanderPoel Racing heeft met deze filosofie afgelopen seizoen voor het eerst in haar 14 jarige bestaan na een verhitte strijd met Roy de Muinck en Lennart Lippens zowel het rijderskampioenschap als het teamkampioenschap binnen weten te slepen. Het huwelijk met de McLaren 720s werd begin 2019 voor het NK GT3 gesloten en bleek een goede basis te zijn voor het succes van afgelopen seizoen. Van top 10 finishes naar podiumplekken en uiteindelijk het kampioenschap. Regerend kampioen Pascal de Birk is dan ook ontzettend trots dat hij die felbegeerde nummer '1' op zijn auto mag plakken.

Het mag dan ook geen verrassing meer zijn dat het team voor dit seizoen geen wijzigingen heeft aangebracht. Men vangt aan met de McLaren 720S in de bekende Vaillante kleuren. Wederom de blauw/rode kleurstelling voor het Vaillante team (de Birk, Davine, Hampsink) en de wit/blauwe kleurstelling voor team Warson (van der Poel, Jaggie, Bontenbal en Karreman).

Het doel van het team is duidelijk: Met succes het kampioenschap verdedigen. Het team kijkt enorm uit naar gave races met mooie gevechten. Tot op de baan!
pascal.PNG
nanno.PNG
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Na een spannend seizoen .. op daar de volgende
Hopelijk dit seizoen met een goed resultaat Matthieu Decrop in de Bentley.. en Roy de Muinck in de Porsche.. laten we er wat van maken jongens 💪🏻
Bijlagen
Screenshot_2020-08-31-08-09-20-87.jpg
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Roy, bij de inschrijvingen zie ik dat je de Bentley hebt aangegeven. Nog even aanpassen?
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Zit jij in de organisatie Roel?.. denk dat iedereen nu wel weet dat ik Porsche rij toch en Matt Bentley 🤫
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Nee, ik zit niet in de organisatie, maar zag het in de lijst staan. Was een goedbedoelde opmerking om eventueel probleempjes te voorkomen. Ik wist ook dat jij met een Porsche ging rijden en was verrast dat er een Bentley stond bij de inschrijvingen.
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Ik wist niet dat je in 1 team met verschillende merken auto's kon rijden
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Jarno de Visser schreef: 02 sep 2020, 15:42 Ik wist niet dat je in 1 team met verschillende merken auto's kon rijden
Het is geen team kampioenschap meer toch?
Dus eigenlijk is het gewoon een andere auto met het zelfde disign 🤔
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Één auto per team inderdaad. Dus een Bentley en een Porsche in 1 team gaat niet werken.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Roy de Muinck schreef: 02 sep 2020, 16:38
Jarno de Visser schreef: 02 sep 2020, 15:42 Ik wist niet dat je in 1 team met verschillende merken auto's kon rijden
Het is geen team kampioenschap meer toch?
Dus eigenlijk is het gewoon een andere auto met het zelfde disign 🤔
Heey guys, mag je nou wél, of niet met twee verschillende auto's in 1 team? Grtn!
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Het kan/mag Niet. Je kan wel 2 verschillende teams maken
Laatst gewijzigd door Gijs Sonneveld op 03 sep 2020, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Nee, het mag niet.

Een optie is wel om meerdere teams in te schrijven. Dus SRVN Audi en SRVN Porsche bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Lars Koldeweij schreef: 03 sep 2020, 08:50 Nee, het mag niet.

Een optie is wel om meerdere teams in te schrijven. Dus SRVN Audi en SRVN Porsche bijvoorbeeld.
Okee, kon er niks over vinden namelijk..Thanks
Gesloten

Terug naar “SRVN GT 2020-II”