2.4 uur van Road America | LMP2 & GTE | 30-08-2020

Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Heb je al een startnummer ? Als je die niet hebt sta je waarschijnlijk niet in de lijst. Als je die nog niet hebt moet je even zoeken hier op het forum waar de lijst met start nummers staat. Dan kan je daarin zien welke nog vrij zijn
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Luuk van der Merwe schreef: 08 aug 2020, 20:27 Ik wil me graag aanmelden voor de 2,4 uur. Ik ben pas lid geworden, maar zie mezelf nog niet tussen de lijst staan. Kan iemand mij helpen?
Hoi Luuk en welkom.
Je staat nu in de lijst.
Gebruikersavatar
Rick Vromans
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2020, 17:31
Racestuur: Fanatec CSL Elite/F1-E wheel
Locatie: Roosendaal

wanneer word de lijst bij gewerkt?
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Rick Vromans schreef: 09 aug 2020, 22:17 wanneer word de lijst bij gewerkt?
Nu :)
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Vanwege een GTE-afmelding is Edwin Bos doorgeschoven van de reservelijst.
Gebruikersavatar
Manuel Willems
Berichten: 137
Lid geworden op: 27 jun 2018, 21:57
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Eijsden

Een kleine wijziging. Het team met startnummer #195 Manuel Willems/Jarno de Visser. Gaat rijden met de Aston Martin GTE, en onder teamnaam MRW Motorsports.

Mvg Manuel Willems
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Manuel Willems schreef:Een kleine wijziging. Het team met startnummer #195 Manuel Willems/Jarno de Visser. Gaat rijden met de Aston Martin GTE, en onder teamnaam MRW Motorsports.

Mvg Manuel Willems
Graag even het formulier gebruiken Manuel. :)

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

schiet niet op met de afmeldingen hahaah
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Even een reminder, morgen (21-8) is de laatste dag om:
- nieuwe inschrijvingen te doen
- van klasse te wisselen
- van autokeuze te wisselen
- skins te mailen naar modteam@srvn.nl
- standaard skin keuze te mailen naar modteam@srvn.nl
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Update t.a.v. de testavond, die stond nog op 'optioneel', maar gaat bij deze door:

Testavond 23-08 - 20:00u
- Het doel van de avond is om iedereen te laten wennen aan de diverse aspecten van deze race, zoals de rollende start en rijden in verkeer.
- Deelname is niet verplicht, maar zeker voor de mensen die nog weinig ervaring hebben met multiclass rijden raden we deelname sterk aan.
- Zorg dat je om 20:00u aanwezig bent (liefst voor die tijd), zodat we een deelnemerslijst kunnen opmaken.
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Martin Baltus schreef: 19 aug 2020, 21:53 schiet niet op met de afmeldingen hahaah
Vanwege een GTE-afmelding is de combi Martin Baltus / Tom Dubois doorgeschoven van de reservelijst.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

YES!
heb zojuist de skin gemaild ( nu wel met srvn en dus srvn nummerplaatjes) voor auto 21 en 22
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Alle reserves kunnen gewoon skins sturen trouwens, voor het geval er later nog mensen afvallen

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jeroen Meijer
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 okt 2016, 20:27
Racestuur: Thrustmaster T300
Contact:

Ik moet me helaas afmelden voor dit event.
Ik stond al reserve.
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Er is een probleem met de server. Iets is veranderd vandaag waardoor een heleboel moensen er niet meer op kunnen komen door een 'Package not available' error bericht. Zijn er bestanden veranderd zonder de naam aan te passen ofzo? Ik heb alles al verwijderd wat maar met die server te maken kan hebben en het werkt gewoon niet.

Halp!?
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

+1 Zelfde probleem als Kevin.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Klopt de livery’s van iedereen zijn er. Je moet even in het paddock topic kijken en dan bij workshop items. Daar staan ook alle auto’s voor aankomend seizoen maar ook voor road America. Die moet je dus even op abonneren rf2 opnieuw opstarten en dan zie je als het goed is dat alles gaat inladen. Daarna kan je de server wel in
Ivo de Groot
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 aug 2019, 18:24
Racestuur: Simucube 20Nm
Locatie: Berkel en rodenrijs
Contact:

Even abonneren op de workhopitems en je kunt weer :simracer1:

viewtopic.php?t=3722
Laatst gewijzigd door Ivo de Groot op 22 aug 2020, 18:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Tja, het is nog even wennen met die workshop zooi denk ik dan maar haha, want het sprak niet voor zich dat daar een linkje in dat draadje voor dit kampioenschap zou komen :P

Een berichtje daar over had wel handig geweest denk ik; Gezien ik simpelweg rF2 opstart, naar srvn zoek, de server op probeer te gaan en het werkt ineens niet. Die errors geven ook never nooit duidelijkheid want het is rFactor2 tenslotte ;)
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Kevin Heijnen schreef: 22 aug 2020, 18:25 Tja, het is nog even wennen met die workshop zooi denk ik dan maar haha, want het sprak niet voor zich dat daar een linkje in dat draadje voor dit kampioenschap zou komen :P
Die workshop "zooi" is juist een mooie uitkomst.
Als dit evenement klaar is en het workshop item wordt verwijderd wordt jij automatisch afgemeld en ook alle items van je PC verwijderd.
Als er tijdens het kampioenschap een update wordt gemaakt (nieuwe baan, nieuwe skins) krijg je deze automatisch binnen en worden de oude VMOD's verwijderd.
Al met al na vorig seizoen heb je iets van 6 VMOD's en wellicht 2 of 3 versies van de auto's op op je PC staan welke je handmatig moet verwijderen. Bij elkaar 2 a 300 MB per kampioenschap.
Kevin Heijnen schreef: 22 aug 2020, 18:25 Een berichtje daar over had wel handig geweest denk ik; Gezien ik simpelweg rF2 opstart, naar srvn zoek, de server op probeer te gaan en het werkt ineens niet. Die errors geven ook never nooit duidelijkheid want het is rFactor2 tenslotte ;)
Klopt, dat hadden we moeten doen. Maar zoals je zelf al schrijft, je start simpelweg rF2 en logt in, dus al hadden we een berichtje geplaatst op het forum, had je die niet gelezen :D ;)
Aan die foutmelding kan je zeker niets zien, maar kunnen wij ook niet aanpassen.
Plaats reactie

Terug naar “Simrace evenementen”