Ik kwam deze video tegen bij het "inlezen" in rFactor 2:
https://youtu.be/1R1E6ENHSH4
Heeft iemand ervaring hiermee en is het een verbetering? Zijn er betere oplossingen? Of moet ik het gewoon laten gaan en me concentreren op de standaard-settings?
Proberen kan altijd, maar weet niet of ik het makkelijk kan terugdraaien. En met alle verbeteringen die nu worden doorgevoerd in de updates weet ik ook niet of het uiteindelijk tegen me gaat werken...
Shaders
- Michael Kiewiet
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
- Racestuur: Logitech G29
- Locatie: Groene Hart
- Michael Kiewiet
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
- Racestuur: Logitech G29
- Locatie: Groene Hart
Nou, dat is duidelijk. Zo te zien verder geen enthousiaste reacties om wel iets met die shaders te doen....
- René Hoogterp
- Berichten: 4050
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
- Locatie: Amsterdam
- Contact:
Heb ik ook ooit mee zitten pielen, maar rFactor 2 heeft zelf de laatste tijd veel aanpassingen gedaan aan belichting, materials, shaders etc. Dus ik zou het lekker bij de standaard rF2 instellingen houden. Daarnaast kost het altijd extra FPS om dit soort plugins te laten draaien. Uiteindelijk is het visuele aspect bij simracen van ondergeschikt belang.
- Michael Kiewiet
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
- Racestuur: Logitech G29
- Locatie: Groene Hart
Met dat laatste ben ik het zeker eens, maar als je gratis-ende-voor-niets wat mooier uiterlijk vertoon kan toevoegen hoef je het niet per sé te laten. Al heb ik eigenlijk al mijn energie en aandacht nodig om wat consistente en snelle(re) rondjes af te leggen.René Hoogterp schreef: ↑27 mei 2020, 17:54Uiteindelijk is het visuele aspect bij simracen van ondergeschikt belang.
Ik laat het lekker voor wat het is en ga lekker rondtuffen op het asfalt