Dat was een vreemde avond zeg.
Geen livestream, lag-problemen, goeie kwali, 2x op het podium, mooie gevechten gehad, teammaten in de problemen...
Kwalificatie ging goed, het zat enorm dicht bij elkaar met de top 3 binnen 0,04s! Zonder gastrijder had ik pole gehad

Start ging prima, gelijkwaardig Arjan en Ruben. In de chicane eerste ronde zat ik naast Arjan aan de buitenkant, die een momentje had en tegen mij aan gleed. Vervolgens een paar rondes in de sandwich gezeten tussen Arjan en Cliff, haalde Cliff mij in en verloor ik even de aansluiting. Doordat Arjan en Cliff flink in gevecht waren (super fair van beide kanten wat ik zo zag, top heren!) kon ik weer aansluiten en zelfs een keer profiteren van een moment waar ze even in elkaar haakten en de leiding pakken. Daar hield ik toch wel een hele ronde vol...
Arjan kwam weer voorbij, na een momentje in de esses op een olievlek ofzo (Arjen en ik raakten beiden uit balans) kwam ook Cliff weer voorbij. Cliff had vervolgens een lag-moment waarbij hij van vlak voor me naar vlak achter me schoot (gelukkig niemand geraakt), en moest hij me wéér inhalen. Pascal was inmiddels ook aangehaakt, dus ik moest ook met 1 oog in m'n spiegels kijken. In de laatste ronde zag ik in die spiegel ineens Arjan verschijnen die precies tussen mij en Pascal terecht kwam na zijn lagstoot, met als gevolg een p2 (ik had zelf ook nog een lag-moment 5 meter voor de finish). Vreemd einde van de race, maar ik heb heerlijke gevechten gehad!
Vanaf p7 in de race had ik een goeie start, kon precies naast Gert erlangs, ging op p3 de 1e bocht in aan de buitenkant, naast p2, die mij blijkbaar niet zag en bij bocht 2 op mij instuurde. Ik schoot even van de baan en kwam als 8e weer terug de baan op, en eind 1e sector lag ik alweer 5e na de halve spin van Tonnie (en de 2 auto's die heb niet meer konden ontwijken). Het duurde een tijdje voor ik het gat naar de top 4 had gedicht, maar kon daarna zowel David, Pascal als Ger inhalen en lag halverwege op p2. Ik dacht, zo nu even aanzetten en die p2 naar huis rijden, maar ik kon maar niet wegkomen van de auto's achter me haha. Ik kon Pascal lang achter mij houden, maar nadat een achterblijver vlak voor me een foutje maakte en ik in een inhaalpoging tegen hem aan reed was m'n auto licht krom en was ik het gevoel even kwijt. Pascal en Ger kwamen voorbij, maar de laatste ronde had ik het gevoel weer terug en kon ik Ger nog net inhalen de laatste chicane.
Twee hele leuke races gehad met mooie faire gevechten om mij heen, maar jammer dat dit allemaal niet in een stream te bewonderen was, en er zoveel netwerkproblemen waren.
En natuurlijk de felicitaties aan Cliff!