Carset en circuits

Wordt tweewekelijks verreden op zondag met rFactor 2
Gesloten
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Ik vroeg me af wanneer de carsets en circuits volgen om te downloaden. Ik vond dit altijd erg makkelijk. Om nu alles apart te installeren word ook een beetje onoverzichterlijk en om de replays te bekijken ben je nu genoodzaakt alles geinstalleerd te laten.

Bij voorbaat dank.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Kai,

Ik ben er nog niet aan toegekomen om dit te regelen maar zal dit wel binnenkort gaan doen.
Alleen de redenatie snap ik niet helemaal.
Je wilt niet alles apart installeren omdat het anders overzichtelijk wordt maar je wilt wel alles apart kunnen downloaden.
Maar je moet wel alles geïnstalleerd hebben om de replays te kunnen bekijken. Echter heb je pas replays na een race en dan heb je de baan al automatisch binnengekregen door aan te loggen op de server.

Snap je dat ik je ff niet snap ;-)
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Ja dat snap ik echter als ik de rfcmp van de f2000 1.1 verwijder kan ik bijvoorbeeld de replay van Nola niet meer bekijken. We hebben nu inmiddels 1.2 dus dan gooi ik de 1.1 weg. Natuurlijk makkelijk om te zeggen gooi die dan niet weg...

Snap je mij nog :roll:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Ik wel, de nola draait inderdaad op de 1.1 versie, gooi je die weg doet je replay het niet meer.

Dus helaas ga ik het makkelijk maken voor je: niet weggooien

Castrol Racing Team

Gesloten

Terug naar “SRVN F2000 2017-II”