Ik vind het juist helemaal geweldig. Laat maar vallen die regen.
Wat betreft de incidenten van afgelopen weken... het hoort er ook wel een beetje bij hé.
We willen o zo graag een simulatie rijden en daar hoort ook menselijk gedrag bij. Super gevechten met inhaal acties waarbij op het scherpst van de snede gereden wordt en dan gaat het helaas ook wel eens verkeerd. Ook dat gebeurd. Net als in het echt.
Dat je dan na twee weken volop testen, opeens na honderd meter in de vangrail hangt is wel zuur natuurlijk en dat je dan wat boos bent....zou gek zijn als je dat niet bent! Dat hoort ook bij de racerij. (Voor stomme acties zoals zonder kijken de baan weer oprijden, hebben we gelukkig een race commissie.)
We kunnen elkaar natuurlijk gewoon voor laten gaan. Iets eerder remmen omdat iemand er langs wil maar, wat is daar nou aan?
Daar hebben we niet met z'n allen een dikke pc inclusief stuurtje, pedalen, shifters, buttonboxes en wat nog meer voor gekocht.
We willen racen!!
Voordeel ten opzichte van het karten wat ik voorheen deed: Als ik vroeger van de baan gereden werd was je een dikke twee weken aan het overwerken om het kartje weer op de baan te krijgen. Nu druk je op escape, je scheld nog even, pakt een bak koffie en je maakt je op voor de volgende race.
Wie mij niet gelooft dat het in het echte leven ook zo is...tik op YouTube "Crash" in en je ziet de meest geweldige coureurs die er dik voor betaald worden enorme stomme dingen uithalen. Max heeft het ze inmiddels vergeven maar ik zweer het je, ik zal nooit van mijn leven een Ferrari kopen
Ik moest dit even kwijt.
Het enige dat ik wil is racen....gewoon omdat het zo leuk is.
Zie jullie weer op de baan.