weer eentje met gemengde gevoelens
had geen last van grotere haperingen met de oculus op deze track/mod, dus de virtuele oogkleppen gebruikt.
quali als vanouds vakkundig (zelf) verkloot, ruim boven PM. rustig aan doen eerste laps en zien wel waar het eindigt
race een.
begon al prima bij de start, duw op race om naar grid te gaan en kreeg geen beeld in de oculus

.
Hoorde aan geluid dat om me heen iedereen op de baan stond. Dus ja Bram, ik kon inderdaad gaspedaal even niet vinden

.
Duw op escape om dan maar vanuit de pit te starten, maar ja geen beeld he....., oogkleppen half af en op de kopie van beeld op monitor kijken, daar stond ik netjes op de grid en de melding back to pit of cancel. Duw op cancel en heb opeens beeld in oculus

.
niks verloren gewoon achter aan sluiten warmup lap en zien wel waar.....
ging de eerste paar laps prima, met alle crashes voor me schoot ik lekker op, zat ergens rond p13 toen ik Ruben achter me had.
Helaas voor ons alletwee had ik dus niet in de gaten dat hij zo dichtbij was dat hij de cijfercombinaties op mijn kofferbak aan het lezen was. Nogal een dode hoek in de oculus met deze auto met piepspiegeltjes. Toen Ruben hem netjes naast me zette had ik nog steeds niks in de gaten en stuurde in de chicane in alsof er (zoals ik dacht) niemand was. Betekende voor ruben een bezoek een pit en voor mij opnieuw een inhaal race. ach ja we zien wel waar het.......
zowaar nog wat mensen in kunnen halen en meen p13 (wel toepasselijk)
race twee
in mijn geval veel minder rommelige race, dat helpt. zowaar af en toe iemand gezien in spiegeltje.
Rene ging me op de backstraight voorbij en die had ik zowaar voor ingaan laatste bocht gezien (vooral omdat hij niet recht achter me reed). Kon inlopen op een groepje voor me die in gevecht waren en toen dat uit mekaar viel heel lang een lekker close gevecht met Maurice gehad. Maakte de avond in een 'klap' weer helemaal goed.
o en P.S. heerlijke stream en wat een battles vooraan in race twee .... Bram met zijn ja nee ja nee je hij doet het ja nee whahahahahahahaha commentator van de week, met een blikje red bull te veel op onze hoogsteigen braziliaanse GOAL GOAL GOAAAAAAAAL