Kwali: lap1: ik dacht, snel een rond zetten maar maakte fout. lap2 iets te voorzichtig
Race1: zelfs ook al startte ik achterin, raakte toch nog betrokken bij een botsing, koos helaas verkeerde kant maar weinig schade
langzaam opgeklommen tot P12. Excuses aan de snelle mannen bij het lappen. Had beter op rechte stuk aan de kan gekund maar had de blauwe vlag nog niet. uiteindelijk maar gras gekozen en ging gelukkig niet in het rond.
Race 2:verklote mijn start, omdat auto rolde op grid , had ik mijn poot nog op den rem. (psst maar lag aan de koppeling, fout van het team). daarna ging het best goed maar ging een keer zwaar mis op een curb, was auto ineens kwijt in een 360 . kon echter nog doorgaan.
Hevig gevecht met Pieter, wat gelukkig allemaal goed ging. Vanuit mijn oogpunt (Spiegel) zat hij steeds achter me en probeerde ik gewoon een kant te kiezen voor defense. Misschien dat het vanuit buitenaf overkwam alsof ik iemand eraf wilde drukken maar dit is zeker niet het geval. anyways nogmaals blij dat het goed ging, misschien op het nat iets minder aggressief verdedigen dan maar.
Al met al een positief resultaat en aardig wat punten. iets waar ik na vorig seizoen en trainingen absoluut niet op gerekend had. ging eingelijk best goed. balans was ok.
tot de volgende!
PS: dank aan de heren van stream! ziet er top uit met tijdwaarneming en replays. vond wel dat er wat minder aandacht was voor de rest van het veld deze keer maar was misschien maar beter ook

)
maar top gedaan