Porsche Cup 2016-II | Baden-Württembergrennen | 20-10-2016

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gebruikersavatar
Rudy van Buren
Berichten: 512
Lid geworden op: 18 jul 2013, 14:11
Racestuur: G27
Locatie: Lelystad

Op dat filmpje is veelvoudig te zien wat bij de Clinics met de DTCC ook al opviel. Menig rijder heeft geen idee of er iemand naast zit, ook al is het aan de buitenkant en alleen met de neus. Wat daar ook naar voren kwam is dat de FOV in de virtual mirror vaak het beeld geeft dat iemand er niet naast zit, terwijl er al een dikke overlap is. Puntje om is uit te zoeken of dat in te stellen is, of mensen in de pits is te laten kijken door er naast te parkeren waar daadwerkelijk de grens is.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Rudy van Buren schreef:Wat daar ook naar voren kwam is dat de FOV in de virtual mirror vaak het beeld geeft dat iemand er niet naast zit, terwijl er al een dikke overlap is. Puntje om is uit te zoeken of dat in te stellen is, of mensen in de pits is te laten kijken door er naast te parkeren waar daadwerkelijk de grens is.
Zal vanavond even foto maken van dat moment.



Castrol Racing Team.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Rudy van Buren schreef:Op dat filmpje is veelvoudig te zien wat bij de Clinics met de DTCC ook al opviel. Menig rijder heeft geen idee of er iemand naast zit, ook al is het aan de buitenkant en alleen met de neus. Wat daar ook naar voren kwam is dat de FOV in de virtual mirror vaak het beeld geeft dat iemand er niet naast zit, terwijl er al een dikke overlap is. Puntje om is uit te zoeken of dat in te stellen is, of mensen in de pits is te laten kijken door er naast te parkeren waar daadwerkelijk de grens is.
Nu is dat een goed punt, maar aan de andere kant is er bij sommigen een totaal gebruik aan inzicht in de situatie en eventuele gevolgen te zien, die hebben daadwerkelijk geen idee wat ze fout doen... Ik vind het zeer goed dat dit resultaat uit de ALV is gekomen, want het is pijnlijk duidelijk wat er soms mis gaat. Ik hoop alleen dat de betrokkenen dit ook zien en er van schrikken, en het niet zoals gebruikelijk naast zich neerleggen: 'ik doe niks fout want ik werd eraf getikt'...

Contributie verlagen? Playstation publiek? Hoeft er nog iemand te twijfelen? ;)
Gesloten

Terug naar “SRVN Porsche Cup 2016-II”