Pagina 1 van 1

Vraag over online stutter en bandensets UGT mod

Geplaatst: 11 sep 2015, 16:49
door Ronald van Dijk
Ik zal mijn vragen even netjes in de juiste rubriek stellen.
1) Tijdens de eerste leaguerace op Sebring was mijn framerate constant rond of boven de 100, maar toch had ik het gevoel dat de boel af en toe flink stotterde. Is dat lag? Of ligt het ergens anders aan? Op de practiceserver namelijk geen last van gehad. Kan ik daar iets aan doen?
2) Wat zijn de verschillen tussen de drie sets banden. Ik heb s7, s8 en s9 tot mijn beschikking. Is het soft, medium, hard? Of andersom? Of zijn net drie sets dezelfde banden?

Re: Vraag over online stutter en bandensets UGT mod

Geplaatst: 11 sep 2015, 21:21
door Maarten van Eldik
Wat betreft de banden:
S6H - Super Soft (Qualifying compound)
S7H - Soft
S8H - Hard
S9H - Endurance (LeMans Compound)

(van de ISI-forums gehaald)

Re: Vraag over online stutter en bandensets UGT mod

Geplaatst: 12 sep 2015, 09:57
door Ger Peeters
mbt 1, kan van alles zijn. bekijk cpu verbruik eens met meer autos op de baan. Met veel AI rijders offline zet je je cpu ook aan het werk. Je zou aantal zichtbare autos iets omlaag kunnen zetten

verder alle achtergrondzaken die je niet nodig hebt om te rijden uitzetten. dus zaken als steam, origin, spotify, java updater
virusscanner in gaming mode etc etc etc

succes, iets als dit kan soms echt pain in the.... probleem zijn

Re: Vraag over online stutter en bandensets UGT mod

Geplaatst: 12 sep 2015, 13:02
door Ronald van Dijk
Bedankt voor de antwoorden mannen. Goed om te weten dat er ook qualy banden zijn. Dat gaat helpen met beter kwalificeren.

Ik ga het eens proberen Ger. Ik heb een vrij stevig systeem, maar ik zal alle ballast inderdaad eens afsluiten en kijken of dat helpt.

Re: Vraag over online stutter en bandensets UGT mod

Geplaatst: 13 sep 2015, 00:12
door Johan van Doren
wij hebben vanmiddag gereden op spa.
ik en ronny hadden veel last van freeze`s.