Pagina 28 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 05 feb 2013, 10:45
door Bram Kuipers
Dat ie trilt en een beetje een donkere lijn krijgt zie ik.
Mooi om te zien dat er steeds meer realisme in komt!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 mar 2013, 22:39
door Jan Wim Ensing
OMG OMG: de Marussia is nu te downloaden
The MR01 will be a part of a series mod we will release fairly soon, which will include another officially licensed track (Silverstone) and some generic 2012 spec cars (minus KERS) to go with the Marussia. Components will also be released.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 19 mar 2013, 18:54
door Marcel op de Woert
Net even met de Marussia gereden. Voelt prima! Je krijgt hiermee weer wat meer het snelheidsgevoel terug.
Kan niet wachten dat we overgaan naar een wat snellere wagen ipv de 3.5.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 20 mar 2013, 16:59
door Dave de Vos
Ik zie in de f1 marussia geen snelheden klopt dit?
Het stuur geeft alleen de versnelling aan.

Verder is het een uitdaging om deze wagen op de baan te houden.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 20 mar 2013, 17:05
door Robert Rozing
Ik vind die Marussia F1 juist makkelijk op de weg te houden. Je moet alleen bij het accelereren voorzichtig zijn met je rechtervoet, maar verder plakt ie echt aan de grond.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 20 mar 2013, 17:08
door Jan Wim Ensing
Dat zal kloppen. Volgens mij geven nog niet alle F1-wagens de snelheid aan op het stuur.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 20 mar 2013, 18:24
door Maurice Zondag

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 mar 2013, 13:19
door Lars Koldeweij
AC Cobra on it's way. 8-)


Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 mar 2013, 15:17
door Mark de Vries
Dat is stoer, beter dan zo'n stomme Marussia...

Re: rFactor 2

Geplaatst: 29 mar 2013, 16:44
door Bram Kuipers
Ik zie op Facebook een foto van de Marussia staan in de regen met full spray dus er komt waarschijnlijk spray!!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Re: rFactor 2

Geplaatst: 29 mar 2013, 17:07
door Jan Wim Ensing
Ja, en build 194 al! Als ze zo doorgaan zitten ze volgende week rond de 200. Ik ben benieuwd, kon wel eens een grote stap zijn.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 30 mar 2013, 09:06
door Marcel op de Woert
Jan Wim Ensing schreef:Ja, en build 194 al! Als ze zo doorgaan zitten ze volgende week rond de 200. Ik ben benieuwd, kon wel eens een grote stap zijn.
Zie niets op de rfactor site en als ik de update optie doe in het rfactor2 menu, wordt er niks gevonden.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 30 mar 2013, 13:57
door Robin de Jong
Het staat op hun facebook pagina en is nog niet uitgebracht.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 mar 2013, 15:17
door Robert Rozing
Jan Wim Ensing schreef:Ja, en build 194 al! Als ze zo doorgaan zitten ze volgende week rond de 200. Ik ben benieuwd, kon wel eens een grote stap zijn.
Waar staat het nummer dan voor? En wat is die 200 dan?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 mar 2013, 17:33
door Sander Eefting
Volgens mij is dat nummer gewoon een teken van hoe ver de game ontwikkeld is. Hoe groter dat nummer is, hoe verder de game is qua ontwikkeling. Dus hoe groter dat nummer, hoe beter eigenlijk :P

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 mar 2013, 18:17
door Robert Rozing
En is er dan nog een 'eindnummer', of zegt het eigenlijk gewoon helemaal niks?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 mar 2013, 18:18
door Nico Kuitems
Uhh, las gisteren ergens op het rFactor Forum dat Wheatly zeidat dit niet specifiek het geval is....
Bv na build 194 een bug die er in 193 niet was dan wordt die gefixed in 195, dan heb je dus geen progress, maar wel een nieuwe build....l

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 mar 2013, 18:27
door Sander Eefting
Robert Rozing schreef:En is er dan nog een 'eindnummer', of zegt het eigenlijk gewoon helemaal niks?
Het eind nummer is volgens mij de game die in de winkel ligt. Die builds zijn updates totdat de echte game klaar is.

Volgens mij is dit zo, weet het alleen niet zeker:P

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 apr 2013, 09:39
door René Hoogterp
Andere games hebben een build die wel door kan gaan tot 400 ofzo. Veel zijn 'interne builds' die door het testteam getest worden. Als een build goed genoeg is om openbaar te maken, dan zien wij alleen die build. Het mag duidelijk zijn dat er heel veel zaken zijn veranderd in de komende build, getuige het grote verschil in buildnummer tussen de huidige en diegene die gaat komen, alleen maar positief dus :)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 apr 2013, 23:58
door André Veenhuijsen