Custom Team aanmaken binnen bestaande mod
-
- Berichten: 1192
- Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
- Racestuur: Fanatec DD1
- Contact:
Ik zal een versie van de showroom plaatsen waar de auto rond draait. Dat is dan wel constant dus je moet dan wachten tot ie elke langs komt.
-
- Berichten: 1192
- Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
- Racestuur: Fanatec DD1
- Contact:
Edit, nevermind, DX11 is een beetje raar met showrooms, werkt niet.
- Marcel Siegers
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 22 nov 2013, 03:11
- Racestuur: Fanatec
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Schijnt een bekende BUG te zijn bij Studio 397
Christopher_EEE - vandaag om 18:34
We do know about this and it's in our bug tracker.
Christopher_EEE - vandaag om 18:34
We do know about this and it's in our bug tracker.
- Lennart Lippens
- Berichten: 688
- Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
- Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
- Locatie: Den Haag
De F1 1988-mod komt met een showroom die ook in dx11 werkt:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... htext=1988
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... htext=1988
Even dit topic doorgelezen maar kan iemand mij vertellen hoe ik op me eigen server vervolgens die skin kan toepassen?
We hebben nu onze f3 skin klaar en willen die testen en bekijken met een aantal. Ik heb me server draaiend. Ook met de juiste mod. Hoe pas ik echter nu daar die skin toe?
Zodat als we met een paar de server joinen onze eigens skins daarin zien en dus ook een mod kunnen download met deze skin er in?
We hebben nu onze f3 skin klaar en willen die testen en bekijken met een aantal. Ik heb me server draaiend. Ook met de juiste mod. Hoe pas ik echter nu daar die skin toe?
Zodat als we met een paar de server joinen onze eigens skins daarin zien en dus ook een mod kunnen download met deze skin er in?