Pagina 42 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 mei 2017, 23:23
door Albert van Mourik
Plugins even uitzetten ja, die werken nog niet op 11

Castrol Racing Team


Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 mei 2017, 23:56
door Ruben Correa Alves
Ik hou het wel bij dx9 voorlopig. Ziet er netjes uit allemaal maar ik kan niet zonder de data van de plugin. :P

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 07:36
door Kevin van Dooren
Lars Koldeweij schreef: 01 mei 2017, 23:14 Bij mij crasht hij al tijdens het opstarten, morgen eens proberen eerst plugins uit te zetten.
Gisteren ook gehad, plugins vervolgens uit de rf2 map handmatig verwijdert en toen startte ie wel op.

Gr Kevin

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 07:45
door Brent Wever
Bij mij precies hetzelfde, plugins eruit en dan werkt het wel......maar mwah geen spectaculaire verbetering. Zelfs Post Efects op Ultra gezet.....wel mooiere lampen en vuurvlammen maar dit is het dan ook.....kan ook niet zonder plugins, dus weer terug gezet naar DX9

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 08:37
door André Jager
Is het mogelijk om de dx11 beta versie naast de dx9 versie te installeren in plaats van een upgrade over je huidige install?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 08:41
door Ger Peeters
een andere vraag; iemand al gekeken of VR support met deze beta build is meegekomen?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 09:21
door Albert van Mourik
Ja, daar is deze bèta juist voor gemaakt Ger.

En nee, volgens mij kan je maar 1 versie van rf2 op je pc hebben.
Maar met een paar muisklikken heb je de dx9 weer actief

Castrol Racing Team


Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 09:46
door Lennart Lippens
Ja maar toch is het niet echt handig, want ik moet ook weer alle plugins aanzetten als ik terugga naar dx9. En als je daarna weer dx11 kiest gaat ie opniew die 3gb downloaden lees ik

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 10:56
door Ger Peeters
Albert van Mourik schreef: 02 mei 2017, 09:21 Ja, daar is deze bèta juist voor gemaakt Ger.

En nee, volgens mij kan je maar 1 versie van rf2 op je pc hebben.
Maar met een paar muisklikken heb je de dx9 weer actief

Castrol Racing Team
dat begrijp ik Albert :), maar heeft iemand ( ;) ;) ) hier het toevallig al meteen getest ?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 12:33
door Anton Rebel
ik kan bij het tandwieldje niet de keuzen maken voor 5760x1080 , en idd ook crash bij opstarten

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 12:35
door Lars Koldeweij
Hij werkt nu na het uitschakelen van 'on-screen plugins' inderdaad.

Framerate valt me wel tegen, met gelijke instellingen als voor de update valt amper te rijden.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 12:38
door William Geuze
Lars:

https://forum.studio-397.com/index.php? ... ost-889377
Hi guys,
For all those who have performance issues, I have removed player.json file and allowed rfactor2 to generate a new one. After that configure propper settings and remove CBASH and SHADERS.

I obtained a 50% FPS performance boost with the same settings. From 30-40 FPS to mid 80s

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 12:40
door André Jager
Las ook al dat met name AMD videokaarten erg veel FPS verliezen. Niet voor niets een Beta natuurlijk :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 12:55
door Lars Koldeweij
William Geuze schreef: 02 mei 2017, 12:38 Lars:

https://forum.studio-397.com/index.php? ... ost-889377
Hi guys,
For all those who have performance issues, I have removed player.json file and allowed rfactor2 to generate a new one. After that configure propper settings and remove CBASH and SHADERS.

I obtained a 50% FPS performance boost with the same settings. From 30-40 FPS to mid 80s
Thanks! Zal er zo eens naar kijken.

Heb idd een AMD kaart.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 13:44
door Ger Peeters
ik geloof dat ik te oud ben om nog te willen beta testen ;)
wacht wel even af tot eea het (ongeveer) 'gewoon' doet zoals het hoort.....heb in ieder geval geen zin om mid season risico te lopen om met mijn (amd based) install in dit soort ongein terecht te komen http://www.racedepartment.com/threads/d ... -2.135290/ , is inmiddels al 8 pagina's lang en bestaat voor een groot deel uit meldingen van soms stevige fps drops.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 13:58
door Robin de Jong
Het is ook een ingrijpende update dus ik ging er sowieso al wel vanuit dat het niet allemaal in 1 keer goed zou gaan. Het beste is om even geduld te hebben en ik denk dat het ook wel helpt als je problemen meld aan Studio397.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 18:04
door Twan Capellen
Nadat ik plugins allemaal verwijderd had werkte het spel weer :)
Even getest op ultra settings en liep op zich goed, maar nu weer snel terug naar DX9.
Ik mis alle info van de plugins enorm en grafisch was ook niet optimaal (ik hoop dat dit met skinnen opgelost kan worden).
Zet je zonnebril maar op:
Afbeelding

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 18:50
door Lennart Lippens
Hier mag ik niet over klagen:
Afbeelding

Over deze dus wel, m'n remlichten:
Afbeelding

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 18:54
door André Jager
Kan kloppen natuurlijk, 3rd party content is nog niet aangepast.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 mei 2017, 18:56
door Lennart Lippens
Ja dat snap ik. Wel vet dat die vlam ook licht geeft.