heb de workshop al een paar keer opnieuw aan en uit gezet , wat kan het probleem zijn ?

Edit : opgelost door rFactor2 vers opnieuw te downloaden.
je zou een foutje hebben gemaakt en dan dit lezen!! (ik zat er niet bij overigens)William Geuze schreef: ↑05 apr 2021, 17:15 We zouden ons ook af kunnen vragen hoe sommige zwakzinnigen het voor elkaar krijgen een valse start op te lopen voor een opwarmronde.
- heb je dan nog nooit een opwarmronde gereden?
- hoe dan?
- waarom dacht je dat iedereen om je heen wel netjes staat te wachten?
- wat denk je er in hemelsnaam mee te winnen?
- waarom kun je het geduld niet opbrengen?
- hoe dan???
Benieuwd welke mensen dit zijn...
het is niet erg dat dit foutje wordt gemaakt, maar dat je er geen nadeel van ondervind zoals Rob zegt, dat vind ik ook kwalijk
Ik denk dat er slechts een kleine aanpassing nodig is:
Je kan ook eens proberen om gewoon normaal te reageren als iemand een vraag heeft. Wat heeft iemand nu aan zo'n antwoord?William Geuze schreef: ↑05 apr 2021, 17:15 We zouden ons ook af kunnen vragen hoe sommige zwakzinnigen het voor elkaar krijgen een valse start op te lopen voor een opwarmronde.
- heb je dan nog nooit een opwarmronde gereden?
- hoe dan?
- waarom dacht je dat iedereen om je heen wel netjes staat te wachten?
- wat denk je er in hemelsnaam mee te winnen?
- waarom kun je het geduld niet opbrengen?
- hoe dan???
Benieuwd welke mensen dit zijn...
Wat Rob hier aangeeft bij punt 1 kan gewoon echt niet en hier kan je als rijder dan ook gewoon een protest voor indienen als je dit ziet gebeuren. En dat is ook denk ik de beste manier, want er maar blind vanuit gaan dat de RC dit gaat oplossen is niet de juiste manier.Rob Smit schreef: ↑05 apr 2021, 12:56 Even 2 dingen die mij opvielen gisterenavond bij de GT3 races.
Als 1e, een aantal coureurs hadden bij de start van de wedstrijd, bij de opwarmronde een valse start gemaakt, kan gebeuren, krijg je een drive true voor.
Wat ik dan raar vind is dat ze die meteen daarna, dus voor de officele start al kunnen inlossen. Gezien het veld op de pitlimmiter rijd en de weg door de pits op Imola zelfs wel korter is dan via de baan en er bij de pituitgang geen rood stoplicht is (zoals dat zou zijn bij real-live wedstrijden), komen die coureurs die door de pits rijden gewoon weer op de baan, zelfs met voordeel en dringen zich vanaf de zijkant tussen de coureurs die net van start gegaan zijn. Dit levert rare en gevaarlijke situaties op.
Als 2e een drive-true in de laatste fase van de wedstrijd, je hebt bv nog 2 ronden te rijden tot de finsch als je hem krijgt. Je hebt 2 keuze's je straf inlossen, je verliest, zeg 15-20 seconden ? Of je rijdt door tot aan de finisch, dit kan omdat je window waarin je de straf moet "nemen" verder doorloopt dan de finisch.
Je wordt dan echter door rFactor heel hard gestraft, je krijg nl. een strafronde aan je broek (of is het 60 seconden straf oid).
Beide "straffen" zijn niet rieel, en zouden in real-live anders worden geregeld. Dit wordt denk ik uit de Game geregeld.
Kan de SRVN hier iets in aanpassen ? of kan dit gemeld worden bij rFactor, zodat zij dit kunnen aanpassen ?
Voordat ik reageer: ik ben het ermee eens dat dit soort situaties niet moet kunnen. Dat gezegd hebbende: de geciteerde uitspraak lijkt me erg zwart-wit. Het is niet de bedoeling en niet wenselijk. Natuurlijk. Maar iemand die nog voordat er groen is een straf krijgt en deze inlost min of meer bij het 'vallen van de (groene) vlag' en dan de race aanvangt op min of meer dezelfde positie, die doet de competitie geen geweld aan. Het is niet oneerlijk of zo - geen verwerpelijke daad.Martijn Huisers schreef: ↑06 apr 2021, 17:56 Wat Rob hier aangeeft bij punt 1 kan gewoon echt niet [...]
Dit is wel een beetje losse interpretatie. Voor hetzelfde geld kun je beargumenteren dat iemand netjes op de grid gestart is en dus op de baan en niet vanuit de pits. Je kunt het feit dat iemand door de pit rijd als groen valt ook prima als bijzaak beschouwen. Als de RC zich op dat artikel van het ARR wil beroepen, dan zal het wellicht anders geformuleerd moeten worden.Martijn Huisers schreef: ↑06 apr 2021, 17:56 Ga je dus in onze handmatige opwarmronde de pits in, dan staat dit dus gelijk aan starten vanuit de pits. Hier zijn regels voor gemaakt in het ARR.
Ik snap je punt. Als je op de grid staat en je wilt voordeel nemen door banden te wisselen nadat dat je op de grid ziet hoe de omstandigheden zijn, dan aanvaard je de consequentie van het uit de pit starten, achter het veld aan.Albert van Mourik schreef: ↑06 apr 2021, 19:25 Yoeri, in de racerij kan je in ronde 0 je straf niet inlossen.
De race begint zodra je over de start lijn / start finish gaat. Dan ga je ronde 1 pas in.
Je kan dus ook in ronde 1 pas de pits in.
Dit was ook zeer duidelijk in 1 vd vorige seizoenen waar ik in de regen een strike gooide met de Bentley Gt.
Een paar mensen wilden nog voor de start (hadden toen een staande start) slicks wisselen naar wets.
S
Dit ging niet omdat het ronde 0 was.
Als je dan toch over mierenneuken begint
Team owner Castrol Racing Team
#18 Yolo solo