Toch een keer in de top 10 geeindigd in een kampioenschap.
Elk nadeel heb ze voordeel.

Via viewtopic.php?f=24&t=1767 kan je een startnummer kiezen. Dit is een lijst met alle startnummers die bezet en vrij zijn. Wanneer je een leuke nummer hebt gekozen, kan je een mail sturen naar bestuur@srvn.nl en het aan hun doorgeven.Rick Dekker schreef: ↑10 jan 2020, 01:22 Hoe zit het met je rijders nummer krijgen? Krijg je een willekeurig nummer of moet je er eentje aanvragen? Ik ga namelijk in de GT klasse mee rijden met een team en ze zijn nu de skins aan het maken alleen heb ik nog geen rijders nummer..
Jarno de Visser schreef: ↑22 jan 2018, 18:43 Is het lidmaatschap voor SRVN alleen bedoeld voor Nederlanders en/of Nederlands sprekende leden of mogen buitenlandse leden ook lid worden?
Ik heb namelijk een Duitse race maat waar ik veel mee oefen en race in andere kampioenschappen. Hij zou graag weten of het is toegestaan om lid te worden. Hij spreekt of verstaat (bijna) geen Nederlands helaas.
Ik neem aan dat dit nog steeds aan de orde is??René Hoogterp schreef: ↑22 jan 2018, 23:17 Helaas, we communiceren in het Nederlands en dan is het wel een must dat je dat kunt lezen/schrijven/spreken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Foutje...Ger Peeters schreef: ↑27 okt 2020, 09:10 Aub even uitslag F3 imola checken, zowel Twan als ik hebben volgens uitslag alvast strafpunten ontvangen.