Zo heb ik het nu ook gedaan en het werktThomas Arends schreef:Ik heb nergens last van, ik heb steam zn ding laten doen en daarna (zie pic) mijn gehele folderinhoud van installatie 1 in installatie 2 gepropt et voila

Zo heb ik het nu ook gedaan en het werktThomas Arends schreef:Ik heb nergens last van, ik heb steam zn ding laten doen en daarna (zie pic) mijn gehele folderinhoud van installatie 1 in installatie 2 gepropt et voila
ok. Ik had ergens gelezen dat ik de walkthrough van Jos moest volgen en dat heb ik volgens mij gedaan. Maar bedankt voor je tip. Ik ga eens kijkenMarc Vermeer schreef:ik zit nu niet achter mijn pc, maar als ik mij goed herinner, dan staat mijn Race07 map onder de map met mijn inlognaam en niet in common. Dat zou betekenen dat je simsync in de verkeerde map staat.
En bedankt. Weer een hoop werk voor de katzekut... Ik heb Jan Wim op 27 september 20.46 uur een mail gestuurd met enkele tekstuele aanpassingen die blijkbaar nog niet in de walkthrough verwerkt zijn. Hierbij het verzoek aan Jan Wim om dit alsnog te doen.René van Noort schreef:ok. Ik had ergens gelezen dat ik de walkthrough van Jos moest volgen....