Grote god
Wat een fout he....heb het direct aangepast. Dat is vast 0-1 achter
Dat vond ik persoonlijk ook wel. Het begint nu wel leuke vormen aan te nemen. De ene dure hobby komt voor de andere in de plaats
Lars Koldeweij schreef: ↑25 aug 2020, 18:14
En rFactor 2, geen Assetto Corsa.
Klopt, dat had ik onder SRVN gezet voor mezelf. Die 2 spellen komen er. Assetto komt er als bonus bij. Ik zag dat je daar een Alfa Giulia mod had en die auto rij ik zelf op dit moment

Dat leek me wel leuk om daar mee te scheuren.
Patrick Smit schreef: ↑25 aug 2020, 18:35
Je hoeft niet perse gelijk die loadcell erbij te nemen dat kan ook later. En soms doet Fanatec 50 euro korting. De ene dag wel de andere dag weer niet.
Die T-LCM is leuk maar net niet 'het'. Pendalen zijn goed gebouwd maar op de baan dramatisch slecht. Die gewone pendaaltjes van Fanatec zijn beter. Er zijn best wel veel mensen die ze zelfs beter vinden dan de V3 pendalen.
Maar inderdaad het is allemaal heel erg veel geld...
Ben zelf ook noodgedwongen begonnen met een Logitech en zo via Thrustmaster nu naar Fanatec gegaan. Het is soms niet anders.
Qua rig heb ik hem zelf gebouwd van hout met een autostoel. Puur omdat ik dat mooier vind en het veelzijdiger is. Met een beetje geduld kun je iets heel moois bouwen en hou je weer wat centjes over voor de hardware. Uiteindelijk is een goed stuur en pendalen het allerbelangrijkst.
Mocht je nog op zoek zijn naar een team straks als je klaar bent hebben wij altijd plaats voor rookies!
Succes en veel plezier.
Nu doen ze toevallig 50 euro korting op de bundle, geen idee of dat altijd is. Welke pedalen bedoel jij dan? Diegene die er standaard bij zitten? Ik lees in elk verhaal juist terug dat loadcell pedalen juist wel het verschil maken.
Ik zie veel mensen voorbij komen die de rig zelf hebben gebouwd, maar de kennis en de tijd ontbreekt me. De kennis is wel op te zoeken, maar de tijd is echt wel een dingetje gezien de verhuizing en verbouwing die er aan komt.
Hoe het met de teams zit is mij nog onduidelijk. Daar zal ik me ook even in gaan verdiepen. Racen in een team is uiteraard altijd leuker
Bedankt voor het aanbod
Ronnie Zeemering schreef: ↑25 aug 2020, 19:03
En voorlopig rijden we alleen nog rFactor2 bij SRVN en geen Assetto Corsa.
Klopt, dat had ik gezien. De SRVN stond voor mij als rFactor2.