FoutjeBjörn van Vulpen schreef: ↑03 aug 2020, 19:10 Ik heb mij ingeschreven samen met Paul van Leusden, ik zie alleen mijzelf op de lijst staan.

FoutjeBjörn van Vulpen schreef: ↑03 aug 2020, 19:10 Ik heb mij ingeschreven samen met Paul van Leusden, ik zie alleen mijzelf op de lijst staan.
Dan rij je onder 1 naam ik doe het namelijk ook mey mijn Vader. Dus qe zetten 1 naam neer en dam gaan qwe gewoon rijden.Ed Fluit schreef:Hi, ik wil mij inschrijven (wordt eerste SRVN event). We willen als team meedoen en dan vanaf 1 pc / race opstelling, wordt dus een fysieke rijderswissel. Is dan ook ook mogelijk van driver-naam te veranderen bij de wissel of rijden we dan onder 1 naam? thx! Ed
Die kan hij kiezen zodra hij een account heeft aangemaakt in de 'Mijn 'SRVN' omgeving en de contributie heeft betaald.Jeremy Mook schreef:Hallo, ik zou graag mijn Vader, Lammert Mook toevoegen aan het Team Mookers, maar hij heeft nog geen geldig startnummer. Waar kan ik deze opgeven, en welke nummers zijn er nog beschikbaar? Bvd..Groeten! Jeremy
Dank je Lars, ik heb het gevonden!!Lars Koldeweij schreef: ↑03 aug 2020, 21:55Die kan hij kiezen zodra hij een account heeft aangemaakt in de 'Mijn 'SRVN' omgeving en de contributie heeft betaald.Jeremy Mook schreef:Hallo, ik zou graag mijn Vader, Lammert Mook toevoegen aan het Team Mookers, maar hij heeft nog geen geldig startnummer. Waar kan ik deze opgeven, en welke nummers zijn er nog beschikbaar? Bvd..Groeten! Jeremy
Aangepast, probeer nog eensRick Vromans schreef: ↑07 aug 2020, 19:23 kan mezel fniet opgeven heb nr 106 maar sta niet in de lijst.
Thanks!!!Jeroen Huisers schreef: ↑07 aug 2020, 19:52Aangepast, probeer nog eensRick Vromans schreef: ↑07 aug 2020, 19:23 kan mezel fniet opgeven heb nr 106 maar sta niet in de lijst.
Sla je skin maar eens op en bekijk deze op de auto.Jean-Paul van Aerle schreef: ↑08 aug 2020, 11:39 Kan het zijn dat het startnummer op de skin niet goed staat? Het nummer staat niet in het vak. Zie afbeelding.SRVN skin nummer.png
Ok, dank JeroenJeroen Huisers schreef: ↑08 aug 2020, 12:08Sla je skin maar eens op en bekijk deze op de auto.Jean-Paul van Aerle schreef: ↑08 aug 2020, 11:39 Kan het zijn dat het startnummer op de skin niet goed staat? Het nummer staat niet in het vak. Zie afbeelding.SRVN skin nummer.png
Het startschild staat dan direct naast de position light![]()