rFactor 2

Yoeri Gijsen
Racestuur: Logitech G29

GTR3 komt van SimBin. Die gaan waarschijnlijk verder niet veel nieuws uitbrengen, tenzij het voor GTR3 is.

2012:

Assetto Corsa (?)
Project CARS (?)
rFactor 2
GTR3
Ger Peeters
Racestuur: Fanatec CSL Elite

Yoeri Gijsen schreef:GTR3 komt van SimBin. Die gaan waarschijnlijk verder niet veel nieuws uitbrengen, tenzij het voor GTR3 is.

2012:

Assetto Corsa (?)
Project CARS (?)
rFactor 2
GTR3
Project CARS verwacht ik niet in 2012 eerlijk gezegd, las op forum plannen multiplayer pas half 2012....
Wim Immegeers

wat bedoelen ze hier nu mee eigelijk???

link :

http://www.racedepartment.com/2012/01/r ... -via-http/
Robin de Jong

Het was eerst alleen mogelijk om de bestanden te downloaden via torrent. Het is een programma waarbij je snel bestanden kunt uitwisselen met elkaar, maar je hebt wel een programma nodig zoals bijvoorbeeld Bittorrent om het te kunnen doen.

Je kunt het nu gewoon direct downloaden zonder software nodig te hebben.
René Hoogterp

Ja en het gaat dus hier puur om enkele bestanden, niet om de beta. De .exe file en andere files die er daadwerkelijk voor zorgen dat je het kunt spelen komt later pas. Dit om wellicht te voorkomen dat iedereen tegelijk zodadelijk die beta gaat downloaden.
Wim Immegeers

ow ok. dan zal ik ze straks al donwloaden.
dank u voor de info.
André Veenhuijsen

Ja ook net gezien die video, prachtig hoor. Doet me weer terugdenken aan Grand Prix Legends (heb ik nog ergens een cdtje van liggen geloof ik :) )
Jan Wim Ensing
Racestuur: Fanatec CSR Wheel

Robbie Bouchoms

Het is al een begin!
Sander Eefting

Dus je moet met paypal een licensie kopen??? :shock: :cry:
Wim Immegeers

begrjp er eigelijk niets van.
altijd die engelse taal. kan die site niet in dutch ?

Buy rFactor 2 – 12 months of free access to the online matchmaker and other services. Every 12 months a further payment is required.
Buy rFactor 2 with Lifetime Online Membership – Free access to the online matchmaker and other services for the lifetime of the rFactor 2 product.

????????????????????????????
Yoeri Gijsen

Dus:

Optie 1: 12 maanden gratis toegang tot the 'online matchmaker' (serverlijst etc.) en andere diensten. Daarna elke 12 maanden betaalde verlenging.

Optie 2: Levenslang abonnement. Na aanschaf geen verdere betalingen zolang ISI rFactor 2 blijft ondersteunen.
Sander Eefting

Yoeri Gijsen schreef:Dus:

Optie 1: 12 maanden gratis toegang tot the 'online matchmaker' (serverlijst etc.) en andere diensten. Daarna elke 12 maanden betaalde verlenging.

Optie 2: Levenslang abonnement. Na aanschaf geen verdere betalingen zolang ISI rFactor 2 blijft ondersteunen.
Dus dan wordt er automatisch x bedrag perjaar afgeschreven van je bank?
Lars Koldeweij
Racestuur: CSW 2.5

Nog maar even snel een PayPal accountje openen dan. Gewoon iDeal, kan dat niet? :lol:
Ger Peeters
Racestuur: Fanatec CSL Elite

Lars Koldeweij schreef:Nog maar even snel een PayPal accountje openen dan. Gewoon iDeal, kan dat niet? :lol:
zo slim is de rest van de wereld nog niet 8-)
Yoeri Gijsen

Sander Eefting schreef:

Weet ik veel. Dat staat er niet bij. Misschien dat je bericht krijgt met het verzoek op eigen initiatief weer geld over te maken?
Sander Eefting

Yoeri Gijsen schreef:
Sander Eefting schreef:

Weet ik veel. Dat staat er niet bij. Misschien dat je bericht krijgt met het verzoek op eigen initiatief weer geld over te maken?
Het was niet echt een vraag direct naar jou:P, meer naar iemand die het wist.
We zullen zien
Jan Wim Ensing
Racestuur: Fanatec CSR Wheel

Je kunt straks of jaarlijks betalen voor je online gedeelte, maar je schijnt ook voor altijd te mogen betalen. Alleen is nog niet bekend wat dat gaat kosten.
Ger Heuts
Racestuur: Thrustmaster T300rs

Die bui zie ik al hangen... Je betaalt dan het drievoudige en na twee jaar brengen ze rFactor 3 uit. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”