Joost van der Stoep schreef: ↑18 jun 2021, 09:58 Ik meld me ook af voor de SRVN500, voor het eerst sinds het evenement plaats vind.
Hier (op het forum) afmelden is leuk, maar je kan je ook uitschrijven via MijnSRVN
Joost van der Stoep schreef: ↑18 jun 2021, 09:58 Ik meld me ook af voor de SRVN500, voor het eerst sinds het evenement plaats vind.
Hier (op het forum) afmelden is leuk, maar je kan je ook uitschrijven via MijnSRVN
Bedankt Mark, voor de reactie .. Lijkt me ook, met gezond verstand de baan betreden idd. Dat van de blauwe vlaggen lijkt me logisch, anders zijn er geheid ongelukken. Ik zal m'n vraag bij de wedstrijd leiding stellen idd, bedankt voor de toelichting.Mark de Vries schreef: ↑26 jun 2021, 13:55 In principe gelden blauwe vlaggen morgen niet. Je mag aan de kant, maar het hoeft niet. Mocht je toch aan de kant willen gaan, dan zou ik dat alleen op de rechte stukken doen door heel lichtjes (60% gasgeven o.i.d.) in te houden en in de bochten gewoon de racelijn aanhouden; Op ovals is niets zo gevaarlijk als onduidelijk rijgedrag. Het is aan de snellere deelnemers om dan hun verlies te nemen en het twee bochten later nog eens te proberen.
Bij het uitrijden van de pitstraat zou ik gewoon rustig richting de racelijn bewegen als daar ruimte voor is. (Ik ben daar zelf al een keer de fout ingegaan door niet goed te kijken en te snel naar rechts te sturen). Tegen het einde van de back straight ben je normaal gesproken op snelheid en kun je gewoon de racelijn pakken. Ook daar ligt de verantwoordelijkheid bij de snellere deelnemers.
EDIT: Nogmaals, voor alle officiële antwoorden hierop moet je bij het BRR en de wedstrijdleiding zijn. Dit is hoe ik het zie.