Persoonlijk is voor mij 1 reden om niet te streamen een reden dat ik te erg op mijn woorden moet letten. Iedereen voor me is een lul en achter me een pannekoek. Dat dit niet voor iedereen een belemmering moet zijn lijkt me logisch.
Laten we nu niet doen alsof dit bij niemand zo is en dat het ineens een verassing moet zijn dat iemand fanatiek is als hij baalt...
Het is vooral ook vervelend dat dit voorheen wel meer het geval was toen we met zijn allen in 1 server reden. Nu er in meerdere splits gereden wordt kan ik snappen dat er de hoop/verwachting is dat dit soort gevallen tot het verleden zouden behoren. Natuurlijk gaat het ook vaak goed, maar dat zie je dan niet op het forum. Nu het voor een podium gaat kan ik de reactie heel erg begrijpen. "Zie je wel, daar gaan we weer, lekker man, die splits..." *vrij vertaald
Het bashen op de blauwe vlaggen van rF2 snap ik ook niet zo. Dit werkt al sinds 2005 volgens mij zo, ook CrewChief geeft ze vrolijk aan. Je kunt ze ook een halve baan vantevoren gaan geven maar komop. Spiegelen hoort ook bij racen. Als iemand beweert pas een blauwe vlag te krijgen als de snellere partij al last van hem heeft, dat gaat er bij mij niet in.
Er is een bepaalde afstand in tijd die triggered wanneer je een blauwe vlag krijgt. Dan heb je namelijk gewoon niet genoeg opgelet, zeker als je een al hulpmiddelen aan hebt staan had je echt beter op moeten letten. Hier komt ook nog eens bij dat de kans groter is dat je zelf een penalty krijgt, omdat je binnen een redelijk vast aantal bochten/afstand op de baan aan de kant moet zijn gegaan.