NK GT3 2021-I | Indianapolis | 07-03-2021

SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

NK Gt3 2021-I
Indianapolis Road Course
07-03-2021


Tijdschema en meer informatie
Kijk voor meer informatie in het Algemene Informatie NK GT3 2021-I topic.

Weerbericht
Afbeelding

Green line
De Green line voor de rollende start bevindt zich op Start/Finish, gelijk met de lijn van de tijdwaarneming:
Afbeelding
Zie ARR art. 11.1.5 voor de startprocedure.

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Vergeet je niet aan te melden op Mijn SRVN
Gebruikersavatar
Vincent Boorn
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2020, 11:39
Racestuur: Thrustmaster 300rs Alcantara
Locatie: Geleen
Contact:

Hallo Srvn,

Als ik de server probeer te joinen krijg ik de melding: "An error occurred"
"failed to download/install packages."
"please try returning to the main menu, or restarting, the game."
en dan geven ze mij de keuze om uit hert spel te gaan of naar main menu te gaan.

Alle auto's werken zover ik weet. Ik heb nog niks geprobeerd sinds ik dacht dat er misschien een simpele fix voor is.
Als iemand hier zou kunnen helpen zou dat perfect zijn. Dankjewel alvast

Groetjes,

Vincent
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

@Vincent, probeer even te unsubscriben van de GT3 mod op de steam workshop, spel opstarten en afsluiten, hersubscriben en alles weer downloaden, dan opstarten en automatisch laten installeren.
Gebruikersavatar
Vincent Boorn
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2020, 11:39
Racestuur: Thrustmaster 300rs Alcantara
Locatie: Geleen
Contact:

Kevin Heijnen schreef: 03 mar 2021, 19:49 @Vincent, probeer even te unsubscriben van de GT3 mod op de steam workshop, spel opstarten en afsluiten, hersubscriben en alles weer downloaden, dan opstarten en automatisch laten installeren.
Geprobeerd en dit heeft niet geholpen. Kan het misschien zijn omdat ik VIR nog niet gekocht heb?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Vincent Boorn schreef: 03 mar 2021, 22:34 Geprobeerd en dit heeft niet geholpen. Kan het misschien zijn omdat ik VIR nog niet gekocht heb?
Gok eens....

Content die je moet aanschaffen maar die je nog niet aangeschaft hebt.
Die doet het niet nee hahaahh
Gebruikersavatar
Vincent Boorn
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2020, 11:39
Racestuur: Thrustmaster 300rs Alcantara
Locatie: Geleen
Contact:

Albert van Mourik schreef: 03 mar 2021, 22:40
Vincent Boorn schreef: 03 mar 2021, 22:34 Geprobeerd en dit heeft niet geholpen. Kan het misschien zijn omdat ik VIR nog niet gekocht heb?
Gok eens....

Content die je moet aanschaffen maar die je nog niet aangeschaft hebt.
Die doet het niet nee hahaahh
Nee, maar omdat dat niet het circuit is waar we op rijden dacht ik dat dat nog niet nodig was en bij meesten leagues is dat ook niet nodig dat je alle content van te voren al aangeschafd hebt in het geval van tracks. Alle auto's heb ik wel.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Hoi Vincent,

VIR heb je helemaal niet niet nodig om op deze server in te loggen.
Je hebt alle GT3 auto's nodig en Indianapolis.
Maar wat ook heel belangrijk is, is dat je lid bent van de NK GT3 workshop.
Workshop gegevens zijn te vinden in het paddock deel van dit forum.

Martijn
Gebruikersavatar
Ritchie Tappel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 sep 2020, 20:31
Racestuur: SimuCube 2 Pro
Locatie: Sittard
Contact:

Even een vraag;

Mag een niet betaald lid toch gebruik maken van de servers om samen te kunnen oefenen

Ik zou graag samen met cliff van de Vinn oefenen op de servers of dient deze eerst de contributie te voldoen.

Hoor het graag
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Een niet betaald lid heeft niks te zoeken op diensten waar hij niet voor betaald.

Jullie zijn altijd vrij om op een eigen server te gaan oefenen. De wachtwoorden zijn niet voor niets onzichtbaar wanneer je geen betalend lid bent.
Gebruikersavatar
Ritchie Tappel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 sep 2020, 20:31
Racestuur: SimuCube 2 Pro
Locatie: Sittard
Contact:

William Geuze schreef: 04 mar 2021, 10:36 Een niet betaald lid heeft niks te zoeken op diensten waar hij niet voor betaald.

Jullie zijn altijd vrij om op een eigen server te gaan oefenen. De wachtwoorden zijn niet voor niets onzichtbaar wanneer je geen betalend lid bent.
Dank u vriendelijk 👏🏻👏🏻
Gebruikersavatar
Vincent Boorn
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2020, 11:39
Racestuur: Thrustmaster 300rs Alcantara
Locatie: Geleen
Contact:

Martijn Huisers schreef: 04 mar 2021, 07:19 Hoi Vincent,

VIR heb je helemaal niet niet nodig om op deze server in te loggen.
Je hebt alle GT3 auto's nodig en Indianapolis.
Maar wat ook heel belangrijk is, is dat je lid bent van de NK GT3 workshop.
Workshop gegevens zijn te vinden in het paddock deel van dit forum.

Martijn
Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn🤦🏽‍♂️
Dankjewel voor de hulp!
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Update: afbeelding van Green line toegevoegd aan openingspost
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Helaas moet ik me afmelden omdat ik niet op tijd thuis kon zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Zo, dat was de eerste.

P3 in kwalificatie viel mee. Rogier en Jeremy waren duidelijk sneller en ik pakte net de tweede startrij.

In race 1 alles in de schoot geworpen gekregen. Rogier een lag spike en Jeremy verremde zich. Leiding gekregen en niet meer weggegeven.

In race 2 snel door het veld gesneden, maar wel een incidentje met Jeremy. Leek mijn fout. Zonde. Daarna doorgeschoten naar P3 en gejaagd, maar geen plaatswinst.

Veel last gehad van achterblijvers. Er werd behoorlijk gortig blauwe vlaggen genegeerd en gewoon positie verdedigd door mensen die het hele rechte eind voor de bumper rijden. Bijzonder...
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Vanavond in Split 2, een 2 tal goede races gereden.
Vond dat er erg netjes gereden werd, ging niet altijd helemaal goed, heb zelf ook een paar foutjes gemaakt. Maar al met al een leuke avond.
Yoeri Gijsen schreef: 07 mar 2021, 22:11 Veel last gehad van achterblijvers. Er werd behoorlijk gortig blauwe vlaggen genegeerd en gewoon positie verdedigd door mensen die het hele rechte eind voor de bumper rijden. Bijzonder...
Tjaa, je kan natuurlijk de onervaren coureurs de schuld geven, het racen is een leerproces, zeker in split 3.
Je kan ook je hand in eigen boezem steken, misschien was je die heren, die ook hun best doen, helemaal niet tegen gekomen als je de moeite genomen had om aan de pre-kwali mee te doen.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Het is niet relevant in welke split je je races doet, iedereen die mee doet weet dat je met blauwe vlag aan de kant MOET gaan.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Leuk begin van het seizoen gehad en dat is wel eens anders voor me geweest met de GT's. Vooral in race twee lange tijd heerlijk gevochten met Robin vlak voor me. Ik was juist wat meer druk aan het zetten toen ik merkte dat hij wat meer last van de bandjes had als mij toen er iemand achter ons een 'erg optimistische uitremactie' deed en daar Robin bij collecteerde. Daarna met wat moeite Bjorn achter me weten te houden. Maar heb me geen moment verveeld :).

Zowel in race een als race twee heb ik in mijn spiegels een paar keer auto's van wel heel erg ver weg en klein erg laat zien aanremmen en onverwacht heel snel heel groot zien worden. zaten zeker wat billeknijp momenten dat gaat nooit goedkomen tussen..... ik heb geluk gehad maar zaten paar momenten bij waar ik dacht dat had misschien wat minder/voorzichtiger gemogen.
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Twan Capellen schreef: 07 mar 2021, 23:39 Het is niet relevant in welke split je je races doet, iedereen die mee doet weet dat je met blauwe vlag aan de kant MOET gaan.
Twan, je hebt 100% gelijk...... maar je moet toch met mij eens zijn dat er altijd het risico dat het niet altijd goed gaat, groter is bij minder ervaren coureurs als bij ervaren coureurs.
De schrijver van het betreffende stuk heeft niet de moeite genomen om met de Pre-kwalificatie mee te doen, en zit dus bij de minder ervaren coureurs. Dan kan dit het gevolg zijn.
Laatst gewijzigd door Rob Smit op 08 mar 2021, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Onervarenheid heeft niks te maken met het verdedigen van een positie als je een blauwe vlag krijgt. Het is in mijn beleving ook totaal ongeloofwaardig dat je als sim-racer niet snapt hoe een blauwe vlag situatie werkt. Of hebben die mensen nog nooit een race gezien? Dacht het niet. Ook ontslaat onervarenheid je er niet van het ARR te lezen en waar die niet duidelijk genoeg is, verduidelijking te vragen.
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Heren, William, Twan, ik stop ff met regeren, ik probeer het 2x uit te leggen, maar als jullie niet WILLLEN begrijpen wat ik schrijf :teards:
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”