Weet iemand misschien in de nieuwe UI waar de setting staat om de auto bewegingen minder te maken?
In de Lmp2 wordt ik helemaal gek van het bewegen van het dashboard
Head movement
exagerate jaw
Zijn het niet,In de oude UI heb ik dat uit kunnen zetten maar kan deze setting niet vinden
Weet zo niet de naam meer van deze setting
Chassis movement
-
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
- Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
- Locatie: Kampen
- Arjan Veltens
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 06 mar 2016, 15:39
- Locatie: Groningen
- Contact:
Display:
Stabilize Horizon -> High
Stabilize Horizon -> High
- Lennart Lippens
- Berichten: 688
- Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
- Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
- Locatie: Den Haag
Head vibrations dacht ik?
Of bedoel je de horizon: of je 'hoofd' gelockt zit op de horizon (auto beweegt), of dat je 'hoofd' gelockt zit aan de auto (de horizon beweegt)?
Je kunt ook even naar de oude UI overschakelen en het daar aanpassen (beta Old UI kiezen in Steam).
Of het opzoeken in je player.json file
Of bedoel je de horizon: of je 'hoofd' gelockt zit op de horizon (auto beweegt), of dat je 'hoofd' gelockt zit aan de auto (de horizon beweegt)?
Je kunt ook even naar de oude UI overschakelen en het daar aanpassen (beta Old UI kiezen in Steam).
Of het opzoeken in je player.json file
-
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
- Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
- Locatie: Kampen
zal vanavond eens testen
Ik meende beidde oplossingen al apart van elkaar getest te hebben zonder resultaat
Ik meende beidde oplossingen al apart van elkaar getest te hebben zonder resultaat
-
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
- Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2
Het staat onder de instellingen en dan calibrate.
Head physics en head vibration.
En anders wat Arjen zei, Stabilize horizon
Head physics en head vibration.
En anders wat Arjen zei, Stabilize horizon
-
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
- Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
- Locatie: Kampen
Ik heb alles wat jullie aangaven gedaan en "player.json aangepast met:
"Cockpit Vibration Freq1":0,
"Cockpit Vibration Freq1#":"Primary rate of vibration affects eyepoint position (higher framerates allow higher rates)",
"Cockpit Vibration Freq2":0,
"Cockpit Vibration Freq2#":"Secondary rate of vibration affects eyepoint orientation",
"Cockpit Vibration Mult1":0,
"Cockpit Vibration Mult1#":"Primary aerodynamic vibration multiplier affects eyepoint position (base magnitude is in VEH or cockpit file)",
"Cockpit Vibration Mult2":0,
"Cockpit Vibration Mult2#":"Secondary aerodynamic vibration multiplier affects eyepoint orientation (base magnitude is in VEH or cockpit file)",
Nu met alles in de menu's en playerjson is het goed
Ik reed met de lmp2 Cadillac op Sephring en met motionrig dat te samen ging nogal heftig, op andere banen was het minder
Bedankt voor de aanwijzigingen
"Cockpit Vibration Freq1":0,
"Cockpit Vibration Freq1#":"Primary rate of vibration affects eyepoint position (higher framerates allow higher rates)",
"Cockpit Vibration Freq2":0,
"Cockpit Vibration Freq2#":"Secondary rate of vibration affects eyepoint orientation",
"Cockpit Vibration Mult1":0,
"Cockpit Vibration Mult1#":"Primary aerodynamic vibration multiplier affects eyepoint position (base magnitude is in VEH or cockpit file)",
"Cockpit Vibration Mult2":0,
"Cockpit Vibration Mult2#":"Secondary aerodynamic vibration multiplier affects eyepoint orientation (base magnitude is in VEH or cockpit file)",
Nu met alles in de menu's en playerjson is het goed
Ik reed met de lmp2 Cadillac op Sephring en met motionrig dat te samen ging nogal heftig, op andere banen was het minder
Bedankt voor de aanwijzigingen
- Gijs Sonneveld
- Berichten: 218
- Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
- Racestuur: Thrustmaster tx
- Contact:
Ik werd er zelf ook helemaal gek van. Ik heb zelf de head phisychs aangepast ingame. Bij een foto die al eerder is geplaatst hierboven zie je die optie staan. Ik zie nu wel alles om mij heen trillen maar de auto zelf trilt niet
- Lennart Lippens
- Berichten: 688
- Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
- Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
- Locatie: Den Haag
Grappig, toen Sebring uit kwam ben ik juist die Stabilize Horizon functie gaan gebruiken, want ik werd er juist gek van dat de hele wereld trilde en de auto niet, had gewoon moeite om mij op bepaalde referentiepunten te focussen.Gijs Sonneveld schreef: ↑04 jan 2021, 21:34 Ik werd er zelf ook helemaal gek van. Ik heb zelf de head phisychs aangepast ingame. Bij een foto die al eerder is geplaatst hierboven zie je die optie staan. Ik zie nu wel alles om mij heen trillen maar de auto zelf trilt niet
Als je in het echt met de auto snel over een drempel rijdt kijk je ook niet ineens naar de lucht, je focust automatisch op een punt in de verte en je nek past zich automatisch aan zodat je dat punt goed blijft zien. Je dashboard klapt dan op en neer in je beeld.
Maar iedereen moet natuurlijk gewoon lekker doen wat hij zelf prettig vindt