[R07] map

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot Race 07 en de daarbij behorende aanvullingen.
Gesloten
Jesse Doornbus
Berichten: 186
Lid geworden op: 27 nov 2011, 14:53
Racestuur: T300 RS
Locatie: Groningen

Weet iemand waar ik de RACE07 map kan vinden? (vanwege simsyncPro)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Jesse Doornbusch schreef:Weet iemand waar ik de RACE07 map kan vinden? (vanwege simsyncPro)
om de bloeddruk van JW te ontzien ;)
Het skinpack is vanaf nu te downloaden met SimSync. De SimSync bestanden zijn hetzelfde als voor rFactor. Deze plaats je in: <eigendeel/>Steam/Steamapps/Gebruikersnaam/race 07

en waar je steam hebt geinstalleerd <eigendeel> en gebrukersnaam van je windows install zelf even nadenken/invullen....
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

O gij die spreekt in kryptische taal. Simsync heeft een storing (er is een nieuwe versie verschenen die een bestandje aangemaakt heeft dat eindigt op "todelete". Dat heb ik dus gedaan en de nieuwste versie doet het even niet).

Ik heb simsync uitgepakt in de rootmap van rFactor voor de rFactormods en ook in de map steam/steamapps/gebruikersnaam/race07.

Ik neem aan dat ik nu klaar ben en dat ik maar op Simsync hoef te klikken om de SRVN-mods te installeren zodra Simsync het weer doet. Hoe ver ben ik van de waarheid vandaan?
Gebruikersavatar
Nico Kuitems
Berichten: 407
Lid geworden op: 19 sep 2011, 12:00
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Goes

Je bent er volgens mij.....
Ter info de Custom Skins worden gedumpt in je documenten/Simbin/Race07
Wel ff oppassen want na de installatie van de diverse GTR WTCC expansions had ik ineens 3 Race07 mappies daar.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

SimSync werkt weer, zo lang het duurt..
Jesse Doornbus
Berichten: 186
Lid geworden op: 27 nov 2011, 14:53
Racestuur: T300 RS
Locatie: Groningen

oke ik heb het gevonden bedankt allemaal ;)
Gesloten

Terug naar “Race 07”