SRVN GT 2020-II | Babbelbox

Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

Martin Baltus schreef: 15 okt 2020, 18:02 heb je je subscribed op de srvn GT workshop items? -- zie forum

andere optie: als je unsubscribe doet moet je ook je steam aflsuiten voordat je weer subscride doet
dank voor het meedenken!
Ik heb me subscribed op de SRVN GT workshop item. Zijn er meerdere?
En ik sluit inderdaad iedere keer steam af voordat ik verder ga.

ondertussen lijkt alleen de porsche gt3 niet te willen installen.
Bij het joinen van de server krijg ik de melding package not avaiulable. Dat zou duiden op dat ik niet subscribed ben op de srvn workshop item. Echter zie ik dat de boel wel geinstalleerd wordt.
Blijkbaar mis ik nog iets anders?
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

solved!
Ik vermoed dat ik de desktop app nog open had staan bij het unsubscriben en subscriben.
Dan gaan er dingen door elkaar lopen ;)
pfff ik blijf het wel een vervelende excersitie vinden iig!
Lammert Mook
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2020, 16:41

ik moet me melden op mijn srvn om a,s zondag mee te rijden met de GT,s . Maar ik kom niet op mijn srvn . Maar ik sta wel ingeschreven als team bij Jeremy Mook , team MRT . Is dat voldoende ???
André Geuze
Berichten: 97
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:52
Racestuur: Fanatec CSW Base 2.5 + Formula
Locatie: Almere-Stad
Contact:

Via srvn.nl kun je bij Mijn SRVN komen. Het adres is veranderd naar https://mijn.srvn.nl/
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Lammert Mook schreef: 15 okt 2020, 20:50 ik moet me melden op mijn srvn om a,s zondag mee te rijden met de GT,s . Maar ik kom niet op mijn srvn . Maar ik sta wel ingeschreven als team bij Jeremy Mook , team MRT . Is dat voldoende ???
Helaas is dat niet voldoende.
Je kan op Mijn SRVN wel een reset van je wachtwoord aanvragen (wachtwoord vergeten).
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Jeroen Huisers schreef: 15 okt 2020, 21:42
Lammert Mook schreef: 15 okt 2020, 20:50 ik moet me melden op mijn srvn om a,s zondag mee te rijden met de GT,s . Maar ik kom niet op mijn srvn . Maar ik sta wel ingeschreven als team bij Jeremy Mook , team MRT . Is dat voldoende ???
Helaas is dat niet voldoende.
Je kan op Mijn SRVN wel een reset van je wachtwoord aanvragen (wachtwoord vergeten).
Hoi Jeroen, bedankt voor je reactie..al gepeobeert, maar dat lukt dus niet helaas..nieuw paswoord al aangevraagt, maar we komen er niet op..gedoe allemaal pfft..maar heb me maanden geleden al ingeschreven als team, geld dat niet dan?
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Je moet je aan of afmelden per evenement, dus ingeschreven bij een team is niet voldoende.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Jeremy Mook schreef: 18 okt 2020, 13:27 Hoi Jeroen, bedankt voor je reactie..al geprobeert, maar dat lukt dus niet helaas..nieuw paswoord al aangevraagd, maar we komen er niet op..gedoe allemaal pfft..maar heb me maanden geleden al ingeschreven als team, geld dat niet dan?
Hoi Jeremy,

Neen, aanmelden als team staat hier los van.
Het is aan iedere rijder zelf om daarna nog voor iedere race (evenement) aan te geven of hij/zij wel of niet kan.
Stuur anders even een PM naar Andre Geuze, dan kan hij het wachtwoord aanpassen.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Lammert Mook schreef: 15 okt 2020, 20:50 ik moet me melden op mijn srvn om a,s zondag mee te rijden met de GT,s . Maar ik kom niet op mijn srvn . Maar ik sta wel ingeschreven als team bij Jeremy Mook , team MRT . Is dat voldoende ???
Lammert,

Het is echt belangrijk dat je per race aangeeft of je wel of niet aanwezig bent.
Dit regel je via mijn.srvn en voor de GT is dit al mogelijk vanaf begin september.
Geen reactie geven zal resulteren in een straf en dat zou zonde zijn.

Martijn
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Jeroen Huisers schreef: 18 okt 2020, 15:58
Jeremy Mook schreef: 18 okt 2020, 13:27 Hoi Jeroen, bedankt voor je reactie..al geprobeert, maar dat lukt dus niet helaas..nieuw paswoord al aangevraagd, maar we komen er niet op..gedoe allemaal pfft..maar heb me maanden geleden al ingeschreven als team, geld dat niet dan?
Hoi Jeremy,

Neen, aanmelden als team staat hier los van.
Het is aan iedere rijder zelf om daarna nog voor iedere race (evenement) aan te geven of hij/zij wel of niet kan.
Stuur anders even een PM naar Andre Geuze, dan kan hij het wachtwoord aanpassen.
Hoi Jeroen, bij deze gedaan.. Ik heb het te laat doorgehad dat we niet beide stonden aangemeld, daar ben ik van uit gegaan, ook vanwege de inschrijving als team MRT. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje vervelend dat ik niet van te voren weet waar ik aan toe ben..ook qua gemaakte kosten DLC, waar ik verders (nog) geen gebruik van heb gemaakt, maar goed je kan het maar in huis hebben, maar vooral omdat het best wat avondjes voorbereiding treft een beetje leuk mee te kunnen rijden met de GT's.

Wel begrijpelijk aangezien het aantal inschrijvingen, en het is hobby, maar had wellicht leuker geweest als er een kwalificatie ronde was geweest zoals bij de F3's vorig jaar..maar dat is nu achteraf helaas.. En hoe groot is de kans dat ik wel mee kan rijden vanavond..we gaan het zien, anders succes aan allen die wel door zijn..Evengoed bedankt.

Grtn, Jeremy
Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Helaas door inlog problemen niet kunnen starten op imola. Uiteindelijk zag ik zonder vr een memory allocation error voorbij komen. Wel kloten zo vlak voor de race 😡
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Dit was een avond die ik niet vaak mee zal/hoop te maken. Race 1 ging best prima. Helaas kwam ik in aanraking met jeremy Mook. Mijn exuces,ik dacht dat ik rechtdoor reed en ik zie ook geen uitslag op mijn stuur als ik de replays zie. Maar toch kwam ik steeds meer naar links. Ik heb ook een pb gestuurd. Exuces. Race 2 chaos! Tot ik ineens een connectie lost krijg. Geen idee waar het vandaan kwam. Teamspeak deed het nog wel maar ik kon zelfs rf2 niet meer opstarten.
Bas Zwartenbol
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 aug 2017, 22:22

Zondagavond 19:00 net heerlijk gegeten en met een vers bakkie koffie ga ik achter mijn pc zitten om in te loggen op TS en de raceserver.

Teamgenoot Rogier is er al, nog even de overheerlijke Gekke Broodjes besproken die we vanavond hebben gegeten. Rogier het broodje "Gekke Pinda Gehakt" en ik de "Kip Broccoli Burger" . Het was wel duidelijk dat we er klaar voor waren.

Kwalificatie ging redelijk goed al lieten we beiden 4 tienden liggen, helaas een trend die al enige tijd bezig is. Toch niet heel verkeerd Rogier op 8 en ik op 10, we hebben ze weleens slechter gedaan.

De rollende start van race 1 bracht wat was gehoopt een clean start van het hele veld, helaas liet ronde 2 zich van zijn slechtste kant zien.
Bocht 1 en daar kwam ineens een Engels landhuis door de bocht, de bijbehorende swieper lande mij in het gravel. Het was heel tof om het 50 auto grote veld van start te zien gaan, het was verschrikkelijk kut om ze allemaal voorbij te laten.

Maar goed terwijl ik sta te wachten neem ik nog een paar slokken van mijn "Green Power Juice" smoothie en maak ik me klaar voor de rest vd race.

Plek 50 was mijn deel en een auto die niet helemaal fris meer was, gelukkig viel het allemaal mee en kon ik nog goed naar voren rijden.

Uiteindelijk op plek 22 beland, een heel gevarieerde race van doorrijden, inhalen en profiteren bracht toch nog wat perspectief voor race 2.

Daar gingen we dan voor race 2, de laatste slokken van mijn "Green Power Juice" en ik ben weer helemaal scherp.
Meteen een goede start en in de eerste paar rondjes kon ik richting plek 15 rijden, daar aangekomen ging het naar voren rijden niet zo vlot meer. En toch, net als race 1, is het met doorrijden, inhalen en profiteren plek 8 geworden.

Al met al een race met mixed emotions, wel blij dat ik bijna het hele veld wat roze heb kunnen brengen.

Broadcast was te gek, server liep als een trein, heb op geen enkel moment ook maar iets van een issue ervaren. Grote klasse heren!!

En natuurlijk felicitaties aan Edwin en Ruben.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Kwalifikatie was okee.
Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Is het mogelijk dat de server geüpdate wordt naar versie 1122 ? Ik zie dat deze op versie 1121 staat, dus kan helaas niet inloggen.
Alvast bedankt ;-)
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Komt eraan
Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Bedankt Albert 👌🏻
Gebruikersavatar
Robin Baltus
Berichten: 110
Lid geworden op: 21 jan 2014, 23:42
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Soest

fyi
de melding is : Different Version in rood boven Join Race
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

ik denk dat ik maar gewoon niks ga zeggen over deze race :o( tot volgende
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Het begon allemaal zo mooi. Blij thuis gekomen na de race op Imola. Ik was tenslotte na wat magere jaren toch eindelijk weer eens 7e geworden en startte race 2 toch mooi vanaf de eerste startrij.

Dus, vol goede moed begonnen aan het testwerk voor de race op de Nurburgring. Het duurde lang voordat ik in de 53'ers terecht kwam maar de dag voor de race lukte dat dan toch nog. Ik had er zin in en stond mooi bovenaan in de tijdenlijst.
Tijdens de kwalificatie wist ik zelfs nog 2-tiende van mijn snelste tijd af te schaven. Dit bracht mij tot een mooie 9e stek.
Superblij mee. Zeker met in het achterhoofd dat ik mij 2 jaar geleden niet eens meer bij de eerste 35 kon plaatsen.

Race 1 begon voortvarend. Moest Roy laten gaan, maar verder kwam ik lekker mee. Tot het moment dat ik wat fouten ging maken en ik in no time een drive through aan mijn broek had vanwege de track limits. Terug gevallen van plek 10 naar 23. Daarna teveel gepushed om weer naar voren te komen en de achterbanden tot op de draad versleten. Uiteindelijk was ik blij dat de vlag viel en wij ons op konden maken voor race 2.

Alleen werd dat een nog groter drama. Vanaf plek 21 aangevangen reed ik in een mooi treintje samen met het halve team van FFRT. In mijn kielzog volgde Coen Gerrits in de Porsche. Aan het einde van ronde 1 had ik een slechte exit richting de laatste chicane. Coen ging direct in de aanval waarbij ik de binnenkant verdedigde. Daar ligt dus allemaal vuil. Doe daar bij dat ik ook nog eens veel te laat remde en voor ik het wist ramde ik de FFRT trein binnen die daar net de hoek om ging. Er was geen houden meer aan. Na dik 20 jaar simracen zo een enorme beginners fout maken. Te stom voor woorden. Na de race ook maar direct even langs bij FFRT op teamspeak. Gelukkig waren zij niet al te streng voor mij. Heren nogmaals excuus.

Nu dit allemaal maar snel vergeten en door naar VIR. Een mooi circuit dus ik ga er maar weer rustig voor zitten en zorgen dat het dit keer wel lukt om een goed resultaat neer te zetten.

Tot volgende race
Gesloten

Terug naar “SRVN GT 2020-II”