SRVN NK F4 2020-II | Babbelbox

Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 15:56 Grappig toen je nog op de xbox speelde als klein jochie nam je maar al te graag mijn setups over. Of ben je dat vergeten?
Sven geeft z'n settings openbaar, top, had hij helemaal niet hoeven doen. En begrijp ik het nou goed dat jij als dank beweert dat hij niet de waarheid spreekt?
Jij weet wel vrienden te maken zeg.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Dat is jouw bron?

Kijk eens vriend, gewoon ingame aan en uit te zetten. Hoeft ik niet eens de json in[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202009 ... bb35f8.jpg[/IMG]

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

rf2_ingame_plugins_difficulty.thumb.png.9ed46414c45131213c00366ad9f60d0b.jpg
Laatst gewijzigd door Albert van Mourik op 18 sep 2020, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Sven de Vries
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:59
Racestuur: Fanatec
Locatie: Michigan, United States

Lennart Lippens schreef: 18 sep 2020, 16:20
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 15:56 Grappig toen je nog op de xbox speelde als klein jochie nam je maar al te graag mijn setups over. Of ben je dat vergeten?
Sven geeft z'n settings openbaar, top, had hij helemaal niet hoeven doen. En begrijp ik het nou goed dat jij als dank beweert dat hij niet de waarheid spreekt?
Jij weet wel vrienden te maken zeg.
Ik had er al maar niet op gereageerd aangezien m’n hele bericht genegeerd werd en er iets nietszeggends als reactie kwam, dat zei mij genoeg 😂
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Sven de Vries schreef: 18 sep 2020, 16:17
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:15 Ok nu mag je wel lachen....
Mijn GT was XFNL Knetterclown :lol:

Ik was ook nog jong
Die naam zegt mij niets haha, misschien een andere Sven geweest dan

Nee hoor je had mij toegevoegd op msn en ik krijg nog van die meldingen "ken je deze persoon"
Forza motorsport 2 was de game. Geeft niet het is al heel lang geleden.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:22
Sven de Vries schreef: 18 sep 2020, 16:17
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:15 Ok nu mag je wel lachen....
Mijn GT was XFNL Knetterclown :lol:

Ik was ook nog jong
Die naam zegt mij niets haha, misschien een andere Sven geweest dan

Nee hoor je had mij toegevoegd op msn en ik krijg nog van die meldingen "ken je deze persoon"
Forza motorsport 2 was de game. Geeft niet het is al heel lang geleden.
Je weet dat er heul veul Sven de Vries heten op de wereld?
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Ik ben zoals eerder aangegeven op mijn werk....

Maar dat is niet mijn "bron", ik probeer slechts hiermee aan te geven dat json files aanpassen wel degelijk invloed heeft op laptime.
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Mark de Vries schreef: 18 sep 2020, 16:17 Ik wil me hier toch even in mengen, vooral omdat het nu ineens over de races met de Puma gaat. Het enige dat Robin, Lars en ik tijdens die races veranderd hebben was in-game. (Namelijk zonder assists rijden.)

Als dit dus is waar je naar verwijst, is er dus niet geknoeid met .json bestanden en ging het gewoon om pure racepace.
Maar ik heb dat op Imola toen ook aangepast, maar ik was niet zo snel als jullie, hoe kan dat nou?
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Volgens mij zijn we hier puur door het lezen collectief IQ punten aan het verliezen. Als je vindt dat je met een speciale cheat json sneller bent, dan krijg je hierbij toestemming om het toe te passen en zie ik je volgende week op het podium! :)
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Wilbert Velthove schreef: 18 sep 2020, 16:25
Mark de Vries schreef: 18 sep 2020, 16:17 Ik wil me hier toch even in mengen, vooral omdat het nu ineens over de races met de Puma gaat. Het enige dat Robin, Lars en ik tijdens die races veranderd hebben was in-game. (Namelijk zonder assists rijden.)

Als dit dus is waar je naar verwijst, is er dus niet geknoeid met .json bestanden en ging het gewoon om pure racepace.
Maar ik heb dat op Imola toen ook aangepast, en toch was ik niet zo snel als jullie, hoe kan dat nou?
Sven de Vries
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:59
Racestuur: Fanatec
Locatie: Michigan, United States

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:25 Ik ben zoals eerder aangegeven op mijn werk....

Maar dat is niet mijn "bron", ik probeer slechts hiermee aan te geven dat json files aanpassen wel degelijk invloed heeft op laptime.
Maar goed, zonder mezelf op de borst te kloppen heb je die aanpassingen dus kennelijk niet nodig om de snelste te zijn. Rechter pedaal iets harder intrappen dus 😂
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:25 Ik ben zoals eerder aangegeven op mijn werk....

Maar dat is niet mijn "bron", ik probeer slechts hiermee aan te geven dat json files aanpassen wel degelijk invloed heeft op laptime.
Ja maar dit is niet zo :')

Je denkt dat mensen dit doen en hebt NUL bewijs hiervoor.

Het hele verhaal gaat er over, dat je op andere plekken erg snel was, helemaal tof natuurlijk, hier niet voor uit te branden bent en het er maar op een ander "probleem" gooit..
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

En ook wij hebben een knopje ingesteld om auto clutch aan te zetten tijdens de race. Wat een rare reacties hier zeg. Jullie weten heus wel dat je sneller bent als je de juiste instellingen gebruikt. En blip kun je overigens alleen maar via de jsons in en uit schakelen.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Laat maar zien dat je er 1.5 seconde mee wint dan. :)
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:29 En ook wij hebben een knopje ingesteld om auto clutch aan te zetten tijdens de race. Wat een rare reacties hier zeg. Jullie weten heus wel dat je sneller bent als je de juiste instellingen gebruikt. En blip kun je overigens alleen maar via de jsons in en uit schakelen.
Dus je bent niet de enige die denkt dat er mensen zijn die "cheaten".

Ik heb dit soort verhalen echt nog NOOIT gehoord. Ik ben benieuwd of Marcel Offermans ons hier in kan versterken :')
Sven de Vries
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:59
Racestuur: Fanatec
Locatie: Michigan, United States

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:29 En ook wij hebben een knopje ingesteld om auto clutch aan te zetten tijdens de race. Wat een rare reacties hier zeg. Jullie weten heus wel dat je sneller bent als je de juiste instellingen gebruikt. En blip kun je overigens alleen maar via de jsons in en uit schakelen.
Ik heb al mijn “settings” prijs gegeven, aangeboden dat je via TeamViewer mee mag kijken, en je reageert er niet eens op. Ben je gewoon sensatie aan het zoeken of wil je niet accepteren dat het misschien gewoon aan jezelf ligt?
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Ik ree gister op een p4 rond tussen de snelle mannen(helaas niet tot aan de finish) een jason file heb ik nog nooit gezien of gehoord😂 kreeg gister na race 1 een gmotor error. Heb stad en land afgebeld en appt hoe dit te verhelpen😂😂
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Cas Brinkhuizen schreef: 18 sep 2020, 16:36 Ik ree gister op een p4 rond tussen de snelle mannen(helaas niet tot aan de finish) een jason file heb ik nog nooit gezien of gehoord😂 kreeg gister na race 1 een gmotor error. Heb stad en land afgebeld en appt hoe dit te verhelpen😂😂
Ja dat betekend duidelijk dat je vals speelt dus.😂
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Cas Brinkhuizen schreef: 18 sep 2020, 16:36 Ik ree gister op een p4 rond tussen de snelle mannen(helaas niet tot aan de finish) een jason file heb ik nog nooit gezien of gehoord😂 kreeg gister na race 1 een gmotor error. Heb stad en land afgebeld en appt hoe dit te verhelpen😂😂
Was een leuk gevecht wat we hadden. Heb met trillende benen de race uit gereden 💪
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Ruben Correa Alves schreef: 18 sep 2020, 16:27 Volgens mij zijn we hier puur door het lezen collectief IQ punten aan het verliezen. Als je vindt dat je met een speciale cheat json sneller bent, dan krijg je hierbij toestemming om het toe te passen en zie ik je volgende week op het podium! :)
Ok waar heb ik het over een speciale cheat json file gehad? Ik had het erover dat sommige mensen sneller zijn en daardoor nogal lompe inhaal acties maken. Ik noemde daarbij dat een sneller getunede auto een oorzaak van is. Toen ik belachelijk werd gemaakt omdat het om een fixed setup ging heb ik uitgelegd dat driving aids instelling wel degelijk laptime kunnen beinvloeden. Jullie leggen mij het woord cheat in de mond. Beetje kansloos en nogal beledigend.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:40
Ruben Correa Alves schreef: 18 sep 2020, 16:27 Volgens mij zijn we hier puur door het lezen collectief IQ punten aan het verliezen. Als je vindt dat je met een speciale cheat json sneller bent, dan krijg je hierbij toestemming om het toe te passen en zie ik je volgende week op het podium! :)
Ok waar heb ik het over een speciale cheat json file gehad? Ik had het erover dat sommige mensen sneller zijn en daardoor nogal lompe inhaal acties maken. Ik noemde daarbij dat een sneller getunede auto een oorzaak van is. Toen ik belachelijk werd gemaakt omdat het om een fixed setup ging heb ik uitgelegd dat driving aids instelling wel degelijk laptime kunnen beinvloeden. Jullie leggen mij het woord cheat in de mond. Beetje kansloos en nogal beledigend.
Nu stoppen aub
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F4 2020-II”