SRVN NK F4 2020-II | Babbelbox

Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Ik sta voor de rest wel op de lijst bij dus de f4 en de gt.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Voor de langere termijn aanmelden mag dat bij onze collega Ruben Correa Alves.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Heat FX op 0 werkte bij mij ook zowel met shadows op Medium als op High
Ivo de Groot
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 aug 2019, 18:24
Racestuur: Simucube 20Nm
Locatie: Berkel en rodenrijs
Contact:

Nogmaals excuses voor de 3e start, zat te veel te letten op degene achter me dat ik die niet de muur in zou duwen, dat ging goed alleen mis ik helemaal mn rempunt en tik de persoon voor mij aan.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Ivo de Groot schreef: 17 sep 2020, 22:46 Nogmaals excuses voor de 3e start, zat te veel te letten op degene achter me dat ik die niet de muur in zou duwen, dat ging goed alleen mis ik helemaal mn rempunt en tik de persoon voor mij aan.
Exuces van mijn kant aanvaard.
Ik had een hele mooie avond die begon met een nou laat ik zo zeggen voor mij matige quali. P8 opzich prima als je dat vast houd 😂. Maar start was dramatisch dus kon als 11e aansluiten. Geluk gehad met iemand voor mij die crashde dus lekker rustig p10.

Race 2:
Vanaf p10 deze keer wel een goede start. Na bocht 1 gingen er voor mij 4 man naast elkaar. Was een leuke vuurwerk show. Doorgeschoven naar p6. Heel gaaf gevecht gehad met Maarten. Uiteindelijk door wat foutjes van anderen naar p4 gekomen en daar ook geëindigd.

Race 3:
Denk de kortste race die ik ook heb gereden 😂.
André Geuze
Berichten: 97
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:52
Racestuur: Fanatec CSW Base 2.5 + Formula
Locatie: Almere-Stad
Contact:

Leuke raceavond gehad! Qualy was erg matig met een P17 start, maar kon daarna wel 'omhoog' rijden. In volgorde van de races gefinished op P12, P7 en P4 :)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

qua resultaten niet mijn beste races ooit maar ondanks alles wat faliekant fout afliep toch goed geamuseerd.
Zeker in de laatste race tegen het eind was een gevecht met Tim en Thomas erg leuk.
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Voor mij zoals verwacht wat schermutselingen in het achterveld.

Race 1 schade opgelopen in het begin en toen ik met een al scheefstaand stuur in ronde 2 voorzichtig de chicane inging vond de wagen het wel welletjes en besloot daar dwars te gaan liggen. Sorry voor degenen die daar last van hadden, kon het niet voorzien en voorkomen.
Heb nog geprobeerd om door te rijden maar toen de snelle jongens me toch wel erg hard voorbijkwamen heb ik besloten geen rijdende chicane te worden...

Race 2 was leuk, lag zelfs even 18e maar door eigen foutje weer teruggevallen naar de 25e plaats. Uiteindelijk 20e of 21e geworden en me prima vermaakt.

Race 3 had ik een goede start en dacht te kunnen profiteren van de ellende bij de chicane in de 1e ronde. Is toch ergens niet goed gegaan want voor ik het wist, ging de wagen een andere kant op dan gewenst en raakte ik mijn voorvleugel kwijt. Weer een DNF dus.

Hoop volgende race in in ieder geval 1x meer te kunnen finishen en wat minder foutjes ook zelf te maken

Dank voor de organisatie en tot de volgende race!
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

André Geuze schreef:Leuke raceavond gehad! Qualy was erg matig met een P17 start, maar kon daarna wel 'omhoog' rijden. In volgorde van de races gefinished op P12, P7 en P4 :)
Hier kan ik over mee praten Andre. Sinds lange tijd een leuke avond gehad. Helaas kreeg ik een connection lost tijdens mijn outlap in de quali. Achteraan starten helaas op, als ik me niet vergis, p34 en kunnen finishen op p15. Race 2 naar p9 gereden en race 3 naar p5! Ik vond dat er netjes gereden werd alleen de start in race 3 kwam iemand als een torpedo aanstormen en daardoor werd het in bocht 1 een beetje rommelig. Race 3 hierdoor met schade moeten rijden en dat merkte ik wel helaas, maar gezien het verloop geen klagen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ivo de Groot
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 aug 2019, 18:24
Racestuur: Simucube 20Nm
Locatie: Berkel en rodenrijs
Contact:

Die torpedo was ik waarschijnlijk :cry:

Vorig seizoen vaak zelf slachtoffer geweest en nu dus (hopelijk gelijk de laatste keer) de veroorzaker...

Vraagje aan de VR rijders hier, is er een "car radar" beschikbaar voor RF2 die goed werkt?
Gebruikersavatar
Tim de Ruig
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2019, 16:42
Racestuur: Simucube 2 sport

Ger Peeters schreef: 18 sep 2020, 08:33 qua resultaten niet mijn beste races ooit maar ondanks alles wat faliekant fout afliep toch goed geamuseerd.
Zeker in de laatste race tegen het eind was een gevecht met Tim en Thomas erg leuk.
Zeker Ger, ik heb je gelukkig achter me kunnen houden. Het was spannend!
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Ivo de Groot schreef: 18 sep 2020, 10:39 Die torpedo was ik waarschijnlijk :cry:

Vorig seizoen vaak zelf slachtoffer geweest en nu dus (hopelijk gelijk de laatste keer) de veroorzaker...

Vraagje aan de VR rijders hier, is er een "car radar" beschikbaar voor RF2 die goed werkt?
Dat scharnier wat aan je hoofd zit. Misschien handig om die in te zetten icm Crew Chief? Maar een ideetje, met je vr...
Ivo de Groot
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 aug 2019, 18:24
Racestuur: Simucube 20Nm
Locatie: Berkel en rodenrijs
Contact:

Proef een beetje rancune, kan er naast zitten ;-)

Crewchief is reeds in gebruik :)
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

-Post aangepast, keurig excuus ontvangen van rijder in kwestie-

En dat geld trouwens voor meer rijders hier. Inhalen heb ik echt geen moeite mee maar moedwillig tegen iemand aan rijden omdat je erlangs wil is echt niet ok....
Sommigen zouden er goed aan doen om eens de replay goed terug te kijken.
Bijlagen
unknown.png
Laatst gewijzigd door Patrick Smit op 18 sep 2020, 15:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Ivo de Groot schreef: 18 sep 2020, 10:39 Vraagje aan de VR rijders hier, is er een "car radar" beschikbaar voor RF2 die goed werkt?
Ik ben dan wel geen VR-rijder, maar ik heb een Simhub overlay met zeer bruikbare radar, leaderboard en trackmaps op 2 detailniveaus. Als dat op VR werkt dan is dat een prima optie
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Insturen op mensen die naast je op de apex zitten, blauwe vlaggen compleet negeren, blokken als je hem er langs wil zetten, spiegels vergeten op het wagentje te schroeven. De rem niet inhouden na een crash en je zo even van het podium tetsen, naast de baan raken maar gewoon blind de baan weer op. Prettig weekend allemaal😂 al met al een leuke avond na lange tijd💨
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 12:33 [...]
Sommigen zouden er goed aan doen om eens de replay goed terug te kijken.
Als je dit zelf nog niet gedaan hebt kan ik je aanraden dit zelf ook te doen.

Ik wilde adv de F3 avond ook een protest indienen maar na het bekijken van de replay besloten dat niet te doen. Gevalletje van de soep minder heet eten dan deze opgediend wordt.
Ivo de Groot
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 aug 2019, 18:24
Racestuur: Simucube 20Nm
Locatie: Berkel en rodenrijs
Contact:

Michael Kiewiet schreef: 18 sep 2020, 12:45
Ivo de Groot schreef: 18 sep 2020, 10:39 Vraagje aan de VR rijders hier, is er een "car radar" beschikbaar voor RF2 die goed werkt?
Ik ben dan wel geen VR-rijder, maar ik heb een Simhub overlay met zeer bruikbare radar, leaderboard en trackmaps op 2 detailniveaus. Als dat op VR werkt dan is dat een prima optie
Ga ik daar eens naar kijken :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Ivo de Groot schreef: 18 sep 2020, 13:21
Michael Kiewiet schreef: 18 sep 2020, 12:45
Ivo de Groot schreef: 18 sep 2020, 10:39 Vraagje aan de VR rijders hier, is er een "car radar" beschikbaar voor RF2 die goed werkt?
Ik ben dan wel geen VR-rijder, maar ik heb een Simhub overlay met zeer bruikbare radar, leaderboard en trackmaps op 2 detailniveaus. Als dat op VR werkt dan is dat een prima optie
Ga ik daar eens naar kijken :thumbs_up:
Als je hulp nodig hebt of screenshots wilt zien hoe het er bij mij uitziet, stuur maar een berichtje
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

William Geuze schreef: 18 sep 2020, 12:49
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 12:33 [...]
Sommigen zouden er goed aan doen om eens de replay goed terug te kijken.
Als je dit zelf nog niet gedaan hebt kan ik je aanraden dit zelf ook te doen.

Ik wilde adv de F3 avond ook een protest indienen
maar na het bekijken van de replay besloten dat niet te doen. Gevalletje van de soep minder heet eten dan deze opgediend wordt.
Dan ben ik toch wel heeel nieuwschierig wat ik dan volgens jou verkeerd gedaan heb.... Graag even toelichten aub...
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F4 2020-II”