Vraag aangaande Livery DTCC.
Is dit nog Ouwe Stijl, dus zonder dat je het via dat Site gedoe doet, als je begrijpt wat ik bedoel?
Of gewoon zoals altijd, en om glimmende skin te voorkomen een Quick masker gebruikt.....
SRVN DTCC 2020-II | Babbelbox
- Wilco Smit
- Racestuur: Logitech G27
- Jeroen Huisers
Helaas hebben ze ook hier de materialen aangepast.Wilco Smit schreef: ↑30 aug 2020, 14:11 Vraag aangaande Livery DTCC.
Is dit nog Ouwe Stijl, dus zonder dat je het via dat Site gedoe doet, als je begrijpt wat ik bedoel?
Of gewoon zoals altijd, en om glimmende skin te voorkomen een Quick masker gebruikt.....
Maar lever de skin in zonder al dit en wij zullen een default matte laag erover zetten om het niet zo glimmend te maken.
- Wilco Smit
Haiho, verschillende keren proberen te lezen en te begrijpen, maar blijf een Dummie met Painten.....Jeroen Huisers schreef: ↑30 aug 2020, 14:32
Helaas hebben ze ook hier de materialen aangepast.
Maar lever de skin in zonder al dit en wij zullen een default matte laag erover zetten om het niet zo glimmend te maken.
Zelfs met clips en hier uitgelegd op forum snapt ik het nog steeds niet helemaal, hoewel het mij al eens is uitgelegd, maar helaas blijft dat niet hangen, omdat wij er te weinig mee doen.....
Was allang blij dat ik ineens op Ouwe manier snapte dat ik Q moest gebruiken om de glimmende wagen weg te krijgen.....
De skins hebt ik in ieder geval klaar liggen, maar hoe willen jullie deze in deze situatie opgestuurd hebben, .psd of toch gewoon .dds?
Ik dacht zelf .psd, maar ja, je weet nooit.....
Grtz Paint Dummie
- Ron Schmitz
- Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Wilco Smit schreef: ↑30 aug 2020, 19:25Haiho, verschillende keren proberen te lezen en te begrijpen, maar blijf een Dummie met Painten.....Jeroen Huisers schreef: ↑30 aug 2020, 14:32
Helaas hebben ze ook hier de materialen aangepast.
Zelfs met clips en hier uitgelegd op forum snapt ik het nog steeds niet helemaal, hoewel het mij al eens is uitgelegd, maar helaas blijft dat niet hangen, omdat wij er te weinig mee doen.....
Was allang blij dat ik ineens op Ouwe manier snapte dat ik Q moest gebruiken om de glimmende wagen weg te krijgen.....
De skins hebt ik in ieder geval klaar liggen, maar hoe willen jullie deze in deze situatie opgestuurd hebben, .psd of toch gewoon .dds?
Ik dacht zelf .psd, maar ja, je weet nooit.....
Grtz Paint Dummie
Wilco .. alles staat in deze link : viewtopic.php?f=154&t=3456
- Wilco Smit
Weet ik, maar aangezien zij nog iets eraan veranderen, weet ik niet zekers of een DDS file dan de goeie is in deze ;-)Ron Schmitz schreef: ↑30 aug 2020, 20:00
Wilco .. alles staat in deze link : viewtopic.php?f=154&t=3456
- Jeroen Huisers
Gewoon de dds opsturen.
Wat wij veranderen is niet in je skin, maar de region en .json aanvullen, dat zijn losse bestanden.
Wat wij veranderen is niet in je skin, maar de region en .json aanvullen, dat zijn losse bestanden.
- Wilco Smit
Okidoki, alles opgestuurd van de mannen, hoop dat het luktJeroen Huisers schreef: ↑30 aug 2020, 22:25 Gewoon de dds opsturen.
Alvast bedankt vanaf onze kanten.....
- Stephan Sampers
- Racestuur: Fanatec V 2.5
Vraagje,
Wanneer komen de auto's met de nieuwe livery's op de servers..... DTCC 20- II....!!!
Wanneer komen de auto's met de nieuwe livery's op de servers..... DTCC 20- II....!!!
-
- Racestuur: Fanatec DD1
Nooit
- Stephan Sampers
Ooohhh... Sorry, ik ben nieuw en weet dus echt nog niet hoe dit in werking gaat.... Gewoon je nummer pakken straks en gassen...
-
Het is zover, 12 uur na de deadline staat de mod alweer op de server.
- Ron Schmitz
Martijn Huisers schreef: ↑05 sep 2020, 12:39 Het is zover, 12 uur na de deadline staat de mod alweer op de server.
-
- Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Bedankt voor al dit, en al het andere goede werkMartijn Huisers schreef: ↑05 sep 2020, 12:39 Het is zover, 12 uur na de deadline staat de mod alweer op de server.
- Stephan Sampers
TOP... Bedankt voor het super werk weer..Martijn Huisers schreef: ↑05 sep 2020, 12:39 Het is zover, 12 uur na de deadline staat de mod alweer op de server.
- Gijs Sonneveld
- Racestuur: Thrustmaster tx
hoi, ik zie net mijn dtcc skin super dat het zo snel is gegaan. alleen staat bij mij op de ramen aan de ene kan j.slechten en aan de andere kant g.sonneveld?
- Jeroen Huisers
Whoops, dat is niet de bedoeling.Gijs Sonneveld schreef: ↑06 sep 2020, 12:20 hoi, ik zie net mijn dtcc skin super dat het zo snel is gegaan. alleen staat bij mij op de ramen aan de ene kan j.slechten en aan de andere kant g.sonneveld?
Er moeten nog meer aanpassingen gedaan worden, dus zal dit meteen meenemen en aanpassen.
-
DTCC MOD UPDATE
Alle auto's:
De rookie en normale rijders worden in aparte mapjes getoond bij auto keuze.
Dit is ook mede handig om de uitslagen te sorteren.
Subaru:
#11 Raam aangepast naar 1 naam i.p.v op elke kant een andere naam
Croft
Ook de baan is voorzien van een update.
Om te voorkomen dat er na de kwalificatie en race bocht 1, 2 en 3 op tracklimits gecontroleerd moet worden waren er metalen paaltjes neergezet door de organisatie.
Deze waren met simpele bouten en pluggen vast gezet, maar bleek eenvoudig weg gereden te kunnen worden.
Deze paaltjes zijn nu vol gestort met beton en ingegraven zodat deze gewoon blijven staan.
Alle auto's:
Subaru:
Croft
Om te voorkomen dat er na de kwalificatie en race bocht 1, 2 en 3 op tracklimits gecontroleerd moet worden waren er metalen paaltjes neergezet door de organisatie.
Deze waren met simpele bouten en pluggen vast gezet, maar bleek eenvoudig weg gereden te kunnen worden.
Deze paaltjes zijn nu vol gestort met beton en ingegraven zodat deze gewoon blijven staan.
- Ron Schmitz
MMM .. net gereden op Croft ..
Tracklimits tussen de chikane met de banden staat wel erg scherp. Bocht 3 of 4 is dat ..
Beetje teveel richting de linkerbanden stapel en je hebt er al 1 aan je broek .
Tracklimits tussen de chikane met de banden staat wel erg scherp. Bocht 3 of 4 is dat ..
Beetje teveel richting de linkerbanden stapel en je hebt er al 1 aan je broek .
- Gijs Sonneveld
- Racestuur: Thrustmaster tx
Top bedankt dat het zo snel is aangepast
- Bram Kuipers
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Goeie update, dank!SRVN ModTeam schreef: ↑06 sep 2020, 14:47 DTCC MOD UPDATE
Alle auto's:
Subaru:
Croft