Team gezocht voor het F4 kampioenschap

Gesloten
Gebruikersavatar
Manuel Willems
Berichten: 137
Lid geworden op: 27 jun 2018, 21:57
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Eijsden

Ik ben opzoek naar een leuk team, waar voornamelijk in rfactor2 word gereden. Ik ben zeer leergierig want ik kan en wil nog veel leren. Ik ben in seizoen 2018-2 begonnen in de F2000. Daarna DTCC in 2020-1. Ik heb de afgelopen twee jaar een opleiding gedaan, waarbij het simracen op een tweede plek heeft gestaan.

Wie wil mij graag in zijn team opnemen

Groetjes Manuel Willems
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Hallo Manuel, er is nog wel een plaatje bij ons in Toro Noir (naam aangepast) , we zijn een team van Rookies, jong en oud, waar iedereen welkom is.
Wij gebruiken de discord voor tekst en spraak communicatie.
Kom langs en kijk of je dat wat vind.

https://discord.gg/4usK4xM
Laatst gewijzigd door Rob Smit op 31 aug 2020, 10:57, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Willem van Oosterhout
Berichten: 53
Lid geworden op: 26 dec 2016, 20:15
Racestuur: Logitech G29

Ook nog plaatsje voor mij ? Of een ander team die een rijder kan gebruiken ? Wil graag meedoen met de F4. Hoor het graag ! Alvast bedankt !
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Willem van Oosterhout schreef: 11 aug 2020, 12:23 Ook nog plaatsje voor mij ? Wil graag meedoen met de F4. Hoor het graag ! Alvast bedankt !
Kom lekker eens langs op de discord, stel je voor en het gaat vast goed komen.
Discord is overdag, vaak rustig, maar s' avonds zijn er vaak wel mensen online.
Vraag dan even naar Rob en stel de vraag

tot later Rob
Laatst gewijzigd door Rob Smit op 31 aug 2020, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Hoi, ook ik wil graag meedoen met het F4-kampioenschap en zoek nog een team. Nu kan ik me uiteraard ook voegen op het BB-discord, maar dan zitten we straks allemaal in 1 team :-)
Nu zoek ik eerlijk gezegd zelf nog even naar de meerwaarde van een team in een kampioenschap als deze, maar ik wil ook meedoen.

Als er nog teams zijn met ruimte of als er collegae-relatief-startende-rookies zijn die samen een team willen vormen, ik hoor het graag!
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Hoi. . Limbourgini Motorsport is ook bereid om nog wat rijders op te nemen in hun team .

Momenteel ingeschreven .

Ikzelf ... Dtcc
Stephan Sampers ...Dtcc
Sven Munnecom ..Dtcc maar wordt denkelijk F4

Dus .... Je hoeft niet perse uit Limburg te komen .
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Vraagje ... Sven Munnecom is ingeschreven bij de F4 buiten mijn weten om .. Weet niet als hij dat zelf gedaan heeft maar wordt toch geregeld door de teamchef in dit geval mij .
Kan iemand Sven verwijderen uit de F4 inschrijvingen dan meld ik hem dan weer aan .
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Michael Kiewiet schreef: 11 aug 2020, 15:10 Hoi, ook ik wil graag meedoen met het F4-kampioenschap en zoek nog een team. Nu kan ik me uiteraard ook voegen op het BB-discord, maar dan zitten we straks allemaal in 1 team :-)
Nu zoek ik eerlijk gezegd zelf nog even naar de meerwaarde van een team in een kampioenschap als deze, maar ik wil ook meedoen.

Als er nog teams zijn met ruimte of als er collegae-relatief-startende-rookies zijn die samen een team willen vormen, ik hoor het graag!
Ik ben inmiddels ingeschreven, thanks Team Black Bull!
Kevin Budie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 dec 2011, 21:35

Hallo Ik ben Kevin.
En ik wil ook graag meedoen aan het F4 kampioenschap.
maar ben wel nog opzoek naar een team.
heeft iemand misschien nog een plek vrij.
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Zoals al eerder aangegeven zijn alle rookies welkom bij ons. Toro Noir heten we tot het eind van het seizoen (nieuwe naam komt nog). We zijn met 15/20 actieve rijders momenteel. Gebruik de discord link in de eerdere post van Rob of stuur een pb'tje. Groeten Patrick
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Hoi Kevin, wij zouden je graag bij het team hebben mocht het nog niet gelukt zijn om een team te vinden! Stuur gerust een berichtje hier beneden. Dan komen we er verder wel uit via onze discord👍🏼
Gebruikersavatar
Rick Vromans
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2020, 17:31
Racestuur: Fanatec CSL Elite/F1-E wheel
Locatie: Roosendaal

Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een team? :simracer1: Vro_Mer Racing heeft nog plek!
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F4 2020-II”