2.4 uur van Road America | LMP2 & GTE | 30-08-2020

Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Björn van Vulpen schreef: 03 aug 2020, 19:10 Ik heb mij ingeschreven samen met Paul van Leusden, ik zie alleen mijzelf op de lijst staan.
Foutje :oops: . Bedankt voor het doorgeven!
Ed Fluit
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2019, 08:45
Racestuur: Thrustmaster T300RS GT Edition

Hi, ik wil mij inschrijven (wordt eerste SRVN event). We willen als team meedoen en dan vanaf 1 pc / race opstelling, wordt dus een fysieke rijderswissel. Is dan ook ook mogelijk van driver-naam te veranderen bij de wissel of rijden we dan onder 1 naam? thx! Ed
Gebruikersavatar
Dylan Klaver
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 jun 2020, 17:05

Ed Fluit schreef:Hi, ik wil mij inschrijven (wordt eerste SRVN event). We willen als team meedoen en dan vanaf 1 pc / race opstelling, wordt dus een fysieke rijderswissel. Is dan ook ook mogelijk van driver-naam te veranderen bij de wissel of rijden we dan onder 1 naam? thx! Ed
Dan rij je onder 1 naam ik doe het namelijk ook mey mijn Vader. Dus qe zetten 1 naam neer en dam gaan qwe gewoon rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

:) Hallo, ik zou graag mijn Vader, Lammert Mook toevoegen aan het Team Mookers, maar hij heeft nog geen geldig startnummer. Waar kan ik deze opgeven, en welke nummers zijn er nog beschikbaar? Bvd..Groeten! Jeremy
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Jeremy Mook schreef::) Hallo, ik zou graag mijn Vader, Lammert Mook toevoegen aan het Team Mookers, maar hij heeft nog geen geldig startnummer. Waar kan ik deze opgeven, en welke nummers zijn er nog beschikbaar? Bvd..Groeten! Jeremy
Die kan hij kiezen zodra hij een account heeft aangemaakt in de 'Mijn 'SRVN' omgeving en de contributie heeft betaald.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Lars Koldeweij schreef: 03 aug 2020, 21:55
Jeremy Mook schreef::) Hallo, ik zou graag mijn Vader, Lammert Mook toevoegen aan het Team Mookers, maar hij heeft nog geen geldig startnummer. Waar kan ik deze opgeven, en welke nummers zijn er nog beschikbaar? Bvd..Groeten! Jeremy
Die kan hij kiezen zodra hij een account heeft aangemaakt in de 'Mijn 'SRVN' omgeving en de contributie heeft betaald.
Dank je Lars, ik heb het gevonden!! :bierfles Cheers! ;)
Ed Fluit
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2019, 08:45
Racestuur: Thrustmaster T300RS GT Edition

Ik wil mij graag aanmelden via het inschrijfformulier maar mijn startnummer (151) staat niet in de lijst. Kan het nummer worden toegevoegd? thx.!
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Ed Fluit schreef: 04 aug 2020, 13:27 Ik wil mij graag aanmelden via het inschrijfformulier maar mijn startnummer (151) staat niet in de lijst. Kan het nummer worden toegevoegd? thx.!
Done, probeer nog eens.
Gebruikersavatar
Manuel Willems
Berichten: 137
Lid geworden op: 27 jun 2018, 21:57
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Eijsden

Ik ben bezig met het maken van een skin voor onze auto. Ik gebruik hier voor Photoshop elements 2020. Echter is het zo dat ik de hoofdkleur van de auto niet kan veranderen. De auto blijft grijs. Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Manuel,

Ik zie dat je de Ferrari gebruikt (pakt de template erbij....)
In de template staat aan de rechter kant een aantal lagen (Region, Nummerplaat, etc.)
De onderste laag heet Laag 6 (of Layer 6 voor de engelse versie)
Als je goed kijkt zit hier een effect over heen, dubbel klik eens op het rood gekleurde vlak.
Hiermee open je de effecten lijst.
Je zal zien dat er 1 vinkje staat bij Kleurbedekking (Color overlay)
Je kan dit effect uit zetten als je de rode laag met een kwast, verfblik of iets anders hebt voorzien van een andere kleur, of je kan de gekozen kleur in dit effect zetten i.p.v de grijze kleur.

Jeroen
P.s. zorg wel dat deze laag onderaan blijft ;)
Gebruikersavatar
Manuel Willems
Berichten: 137
Lid geworden op: 27 jun 2018, 21:57
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Eijsden

Ik ga ermee aan de slag Jeroen, bedankt
Gebruikersavatar
Manuel Willems
Berichten: 137
Lid geworden op: 27 jun 2018, 21:57
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Eijsden

Jeroen ik kan dubbel klikken wat ik wil, maar ik kan niets uitvinken. Kan dit aan mijn photoshop versie liggen, ik kan de template gewoon bewerken die met S397 meekomt.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

mmm, zie nu dat je Photoshop elements 2020 gebruikt.
Ff snel google, youtube bekeken, dit lijkt meer op een foto/video bewerkings-tool.

Maar goed, als het voor je werkt prima.
Wat anders kan werken is de laag gewoon weg gooien en een nieuwe maken.
Gebruikersavatar
Rick Vromans
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2020, 17:31
Racestuur: Fanatec CSL Elite/F1-E wheel
Locatie: Roosendaal

kan mezel fniet opgeven heb nr 106 maar sta niet in de lijst.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Rick Vromans schreef: 07 aug 2020, 19:23 kan mezel fniet opgeven heb nr 106 maar sta niet in de lijst.
Aangepast, probeer nog eens
Gebruikersavatar
Jean-Paul van Aerle
Berichten: 137
Lid geworden op: 22 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec DD1 + F1

Kan het zijn dat het startnummer op de skin niet goed staat? Het nummer staat niet in het vak. Zie afbeelding.
SRVN skin nummer.png
Gebruikersavatar
Rick Vromans
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2020, 17:31
Racestuur: Fanatec CSL Elite/F1-E wheel
Locatie: Roosendaal

Jeroen Huisers schreef: 07 aug 2020, 19:52
Rick Vromans schreef: 07 aug 2020, 19:23 kan mezel fniet opgeven heb nr 106 maar sta niet in de lijst.
Aangepast, probeer nog eens
Thanks!!! :thumbs_happy:
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Jean-Paul van Aerle schreef: 08 aug 2020, 11:39 Kan het zijn dat het startnummer op de skin niet goed staat? Het nummer staat niet in het vak. Zie afbeelding.SRVN skin nummer.png
Sla je skin maar eens op en bekijk deze op de auto.
Het startschild staat dan direct naast de position light ;)
Gebruikersavatar
Jean-Paul van Aerle
Berichten: 137
Lid geworden op: 22 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec DD1 + F1

Jeroen Huisers schreef: 08 aug 2020, 12:08
Jean-Paul van Aerle schreef: 08 aug 2020, 11:39 Kan het zijn dat het startnummer op de skin niet goed staat? Het nummer staat niet in het vak. Zie afbeelding.SRVN skin nummer.png
Sla je skin maar eens op en bekijk deze op de auto.
Het startschild staat dan direct naast de position light ;)
Ok, dank Jeroen
Luuk van der Merwe
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2020, 14:25

Ik wil me graag aanmelden voor de 2,4 uur. Ik ben pas lid geworden, maar zie mezelf nog niet tussen de lijst staan. Kan iemand mij helpen?
Plaats reactie

Terug naar “Simrace evenementen”