NK F4 2020-I | Race 1&2 Atlanta Motorsports Park | 05-03-2020

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
NK F4 2020-I Race 1&2
Atlanta Motorsports Park
05-03-2020

Tijdschema en meer informatie
Algemene Informatie NK F4 2020-I

Weerbericht
Afbeelding

Aanmelden als gastrijder?
Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic .

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.
Gebruikersavatar
Dennis Wierenga
Berichten: 125
Lid geworden op: 06 jun 2016, 22:34
Racestuur: thrustmaster tx leather
Contact:

Wanneer je op Algemene Informatie NK F4 2020-I klikt, wordt je naar de DTCC pagina gestuurd.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Dennis Wierenga schreef: 25 feb 2020, 20:35 Wanneer je op Algemene Informatie NK F4 2020-I klikt, wordt je naar de DTCC pagina gestuurd.
Opgelost.
Dank voor de melding.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Te weinig getraind, dus te weinig gevoeld hoe los de wagen is.

Ultra korte stuuruitslag hielp ook niet, in warmup iets aan kunnen passen zodat het beter aan voelde.

Q was als verwacht, bijna laatste
R1: sodemieters.. Van P29 naar P16 in een paar bochten... Ghoppa
Beetje klem gezeten in sector 1 nog, wel tussen de bende door kunnen komen, als enige van het team zo'n beetje.
Door de drift capaciteit van de wagen vanaf P15 gespind en voorvleugel eraf.

Uiteindelijk door de vele vele uitvallers gefinisht op 21.

R2: zelfde kant, alleen nu iets schuin asfalt dus iets slechtere start.
Klem gedrukt in T1 en stond oog in oog met een compleet vleugelloze teamgenoot.

Daarna maar uitgereden zover mogelijk, nog wat kunnen spelen met van Penderen of Penders en later met ( Blue flag Blue flag) René Vos.
Met goed (denk ik) verdedigingswerk achter me kunnen houden, nog niet gekeken wat het verschil was maar kan nooit heel veel geweest zijn.
P20 finish.

In de stand 1 plek voor Patrick Smid.
"team orders are on boys"

Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #177

Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Albert van Mourik schreef: 06 mar 2020, 11:39 Te weinig getraind, dus te weinig gevoeld hoe los de wagen is.

Ultra korte stuuruitslag hielp ook niet, in warmup iets aan kunnen passen zodat het beter aan voelde.

Q was als verwacht, bijna laatste Afbeelding
R1: sodemieters.. Van P29 naar P16 in een paar bochten... Ghoppa
Beetje klem gezeten in sector 1 nog, wel tussen de bende door kunnen komen, als enige van het team zo'n beetje.
Door de drift capaciteit van de wagen vanaf P15 gespind en voorvleugel eraf.

Uiteindelijk door de vele vele uitvallers gefinisht op 21.

R2: zelfde kant, alleen nu iets schuin asfalt dus iets slechtere start.
Klem gedrukt in T1 en stond oog in oog met een compleet vleugelloze teamgenoot.

Daarna maar uitgereden zover mogelijk, nog wat kunnen spelen met van Penderen of Penders en later met (AfbeeldingAfbeelding Blue flag Blue flag) René Vos.
Met goed (denk ik) verdedigingswerk achter me kunnen houden, nog niet gekeken wat het verschil was maar kan nooit heel veel geweest zijn.
P20 finish.

In de stand 1 plek voor Patrick Smid.
"team orders are on boys" Afbeelding

Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #177
Ik vond dat spelen niet zo heel erg leuk, 1.5 ronde een blauwe vlag negeren is in mijn ogen niet okay, met name omdat ik eerst in een groep van 3 zat waar ik even van je schrok en de baan af ging. Mijn kans om bij te trekken was hierdoor ver te zoeken... :kopstooot:
Ik zal RD hierover laten beslissen want we verschillen hier schijnbaar in mening.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Lees je wel goed? In R2 aan het einde was gewoon voor positie hoor niks geen blauwe vlaggen

En btw, denk dat je je voor R1 vergist in de persoon, ik ben juist een snelle voorbij later.

Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #177


Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Geen idee wie het was, moet t terug zien. T komt iig in de stream terug. Gouden auto iig, als jij t niet was dan is de reactie dus niet aan jou. De grap is iig niet zo grappig. Het was heel irritant. Kon er niet om lachen 🤪
Gebruikersavatar
Ruben Schenkel
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:46
Racestuur: Fanatec Wheel Base V2.5
Locatie: Braunschweig, Duitsland

Ik had geen vlekkeloze avond... In race 1 ging het in bocht 3 bij de mannen vooraan mis, ik probeerde nog wel te ontwijken maar kon geen kant op. Teruggevallen naar het middenveld en met een kromme auto op deze baan werd inhalen praktisch onmogelijk.

In race 2 bij de start meteen 3 plekken gepakt en daarna in niemandsland naar P6 kunnen rijden. De Stream was dankzij de vele acties op de baan en de woordspelingen van de heren commentatoren erg vermakelijk, waarvoor dank!
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Rene Vos schreef: 06 mar 2020, 14:54 Gouden auto iig, als jij t niet was dan is de reactie dus niet aan jou.
Afbeelding :bierglas:
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Alleen je biertje van je smiley is goud ;)



Er zat trouwens een mega BUG in de track, mijn auto maakte een salto terwijl ik recht over een kerb reed.. .race over...
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Te weinig tijd gehad om te trainen ook al was het niet nodig een setup te maken. Race 1 na 2 bochten al een bak schade opgelopen door chaos de openingsronde. Leuke battle met Glen gehad. Na vele ronde en ongeveer net zo veel foutjes was hij niet meer te houden. P7 viel me nog niet eens zo tegen.

Race 2 daar door vanaf p2 mogen starten. Ging niet zo best. Klein foutje en een paar kleine tikjes van andere kosten me 4 plekken in 2 bochten. Helaas bleef ik fouten maken en kwam met mij achterwiel net te ver over de kerb. In mijn poging de auto tot stilstand te brengen helaas Kai meegenomen. Excuses daar voor.
Na een snelle blik op mijn scherm zag ik wat schade aan de achterkant. In de haast weer op pad te gaan helemaal gemist dat heel de achtervleugel eraf lag. Dit resulteerde in nog een spin en Bram? Die mij niet meer kon ontwijken. Dat was wel echt einde race.

Op naar de volgende
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Mijn race2 eindigde toch wel heel erg vreemd.
Dit is toch wel een vreemde bug, alsof ik een slap kreeg van een admin..........

Zie de clip
https://youtu.be/hqc2yogmek8
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Heb er meer gehoord over dat plekje
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Heb dit ook gehad in de laatste bocht op Zandvoort. Blijft ie soms ook hangen en ga je vreselijk de lucht in :x , gekke was ook, voor mijn beeld was me voorvleugel er af. En moest daarom de pits in. Op de replay echter zit hij er nog aan.....

Kan ik hier ook bezwaar op indienen dat ik wat plekken terug krijg :P :P :P
Gesloten

Terug naar “SRVN F4 2020-I”