Heerlijk om weer te racen met z’n allen. Het volledige Valid Racing team bij elkaar op de grid, iets teveel in achterveld;-), voor de seizoensstart.
Kwali was wat tegenvallend maar gezien de mogelijkheden niet verkeerd.
Goede start maar raakte in de kluts met wat auto’s. Schade hersteld na lange pit en strategie omgezet.
Uiteindelijk in heel leuk gevecht met Ger Peeters beland en sorry Martijn ik was inderdaad iets te laat, Ger wilde profiteren, in turn 1 maar het werd goed opgelost.
Ben erg te spreken over het nieuwe format maar wel even wennen met de kwali.
Goed om 2 kansen te hebben want met zulke startvelden gebeurd er nog wel eens wat
Race 2, door unsafe return to track van iemand moesten auto’s uitwijken en dat veroorzaakte crashes op voorlaatste rechte end en weer veel schade waar ik , opnieuw, niet veel aan kon doen.
Het duurde nogal eens voordat de auto met voorrang in blauwe vlag situatie bij me was of anders gezegd je krijgt de blauwe vlag vrij vroeg terwijl je daarna de auto weer kunt inhalen omdat je sneller bent maar toevallig achterin rijdt door incidenten. Ook wordt er door de inhalende partij wel eens wat te weinig geduld/ afstand of begrip getoond vind ik.
Ouderwets gezellige en spectaculaire race avond!
Hopelijk lukt het om er weer bij te zijn op Silverstone. Tot dan.
Ps bedankt heren vd Livestream !