Formule 3 2019-II | Teams en rijders

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Inschrijven

Klik hier om naar het inschrijf topic te gaan

Formule 3
9-8-2019 17:35
RHB Racing
174 Robert Bults

14-8-2019 20:31:56
MXNL Racing
173 Mike van Aalst (R)

10-8-2019 08:16
BoKa motorsport
049 Glenn Bontenbal
081 Kai Karreman

10-8-2019 12:24
UGX-Wierenga Racing
179 Jaime Langeweg (R)

10-8-2019 18:03
Fast Forward Racing Team
135 Rene Vos (R)
136 Mike Bult (R)
139 Ivo de Groot (R) (toevoeging 19-08)

10-8-2019 20:39
DCRacing
035 Berry Witman

11-8-2019 10:07
Anillusion Racing
014 Maurice Willems
012 Jos van der Sterren
11 Thijmen Nabuurs (toevoeging 25-08)

11-8-2019 19:17
rtse
063 Twan Capellen
099 Ger Peeters

11-8-2019 22:20
Team GPUpdate.net
066 Pieter Brandsma

12-8-2019 12:20
Orange Boost Racing West
026 Lennart Lippens
065 Misha van der Graaf
082 Serge Bakker

12-8-2019 12:20
Orange Boost Racing East
025 Walther Berk
147 Wouter Bosschieter
148 Bart Bosschieter

12-8-2019 16:31
GNCR Motorsports
002 Robin de Jong
015 Mark de Vries
016 Lars Koldeweij

14-8-2019 21:55:09
Williams JIM Esports
144 Bart Jansen (R)

16-8-2019 22:51
Scuderia Leone
043 Ruben Correa Alves
046 Denny Mateman
072 Kevin Heijnen
Gebruikersavatar
Remco van Elst
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 aug 2013, 19:43
Racestuur: Thrustmaster TS PC
Locatie: Veenendaal

Hoi
Is er misschien een team die een Formule 4 stoeltje beschikbaar heeft voor mij ? :)
Ik heb geen sponsors, maar wel veel motivatie. :driving:

Gr Remco

Edit : Team gevonden :)
Laatst gewijzigd door Remco van Elst op 18 aug 2019, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Ik heb je een pb gestuurd.
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Ik heb een vraag over de F3/F4 als team. Als het nu zo uitkomt dat niet het gehele team zich kwalificeert voor de F3, kan er dan de keuze gemaakt worden om als team geheel in de F4 deel te nemen omdat anders het team uit elkaar valt?
Gebruikersavatar
Robin Goosen
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 aug 2019, 22:47
Racestuur: Fanatec Clubsport CSW 2.5
Locatie: Kloetinge

Beste mannen,

Ik zou graag voor volgend seizoen een team joinen in de F4, ik ben absoluut geen pro maar ben gemotiveerd om te improven.
Mocht iemand een plekje vrij hebben hoor im het graag.
Gebruikersavatar
Mike van Aalst
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2014, 16:39
Racestuur: Driving Force GT

Waarom staan bram en daniel van mxnl racing op de reserve lijst? Ik heb hun ingeschreven voor de f4, ze willen en zouden helemaal geen f3 en dus geen f3 voorselectie rijden. Ik zie andere mensen die geen voorselectie gereden hebben wel erbij staan terwijl ik bram en daniel eerder had ingeschreven. Zij hebben recht op een startplek voor de f4.

Alleen ikzelf rijd f3 voor mxnl racing
Daniel en bram f4 had ik aangegeven
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Er wordt achter de schermen gesproken wat te doen.
Het probleem is dit:

Er is een losse optie voor F3 en F4 teams in het inschrijfdocument.
Deze opties zijn genegeerd door de invuller (jij dus), en jij hebt het opmerkingen vakje gebruikt om een extra team in te schrijven voor een andere klasse dan opgegeven.

Dus er is binnengekomen:
Wijziging naar MXNL Racing, Formule 4 klasse en met coureurs van Aalst, de Snaijer en van Tetering.

Het is niet opgevallen door degene die het behandeld heeft dat er meerdere opmerkingen waren toegevoegd.

Tussenstand is dus 1x ingeschreven F3 team met 3 coureurs.
0 (officieel via juiste opties) ingeschreven F4 team.
1x opmerkingen gemist door de verwerker.

We zijn nog in beraad wat er gaat gebeuren, maar de eerste (kleine) fout ligt helaas bij jezelf.
Gebruikersavatar
Mike van Aalst
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2014, 16:39
Racestuur: Driving Force GT

Albert van Mourik schreef: 11 sep 2019, 22:54 Er wordt achter de schermen gesproken wat te doen.
Het probleem is dit:

Er is een losse optie voor F3 en F4 teams in het inschrijfdocument.
Deze opties zijn genegeerd door de invuller (jij dus), en jij hebt het opmerkingen vakje gebruikt om een extra team in te schrijven voor een andere klasse dan opgegeven.

Dus er is binnengekomen:
Wijziging naar MXNL Racing, Formule 4 klasse en met coureurs van Aalst, de Snaijer en van Tetering.

Het is niet opgevallen door degene die het behandeld heeft dat er meerdere opmerkingen waren toegevoegd.

Tussenstand is dus 1x ingeschreven F3 team met 3 coureurs.
0 (officieel via juiste opties) ingeschreven F4 team.
1x opmerkingen gemist door de verwerker.

We zijn nog in beraad wat er gaat gebeuren, maar de eerste (kleine) fout ligt helaas bij jezelf.
Sorry maar als ik aangeef zwart op wit:
Ik rij f3
Bram en daniel gaan f4 rijden
Dan is bedoel ik toch dat ik f3 rijd en bram en daniel f4? Ik schrijf mxnl racing in als 1 team, en op het forum word de f3 en f4 als 1 raceklasse gezien dus vul ik 1 team in met daarbij de rijders en welke klasse ze gaan rijden.
Daarbij komt dat voorheen bram en daniel gewoon bij de f4 stonden, en nu ineens achteraf staan ze bij de reservelijst. Ik heb ons team op dag 1 of 2 al ingeschreven dacht ik, en ik heb geen enkel bericht/mailtje ontvangen met de vraag of opmerking dat het onduidelijk was, vooral omdat de hele tijd IK bij de f3 stond en bram en daniel bij de f4 stonden op de lijst met deelnemers snap ik niet waarom ze ineens van de deelnemers lijst gehaald worden zonder dat wij hierom gevraagd hebben..
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Mike van Aalst schreef: 11 sep 2019, 16:34 Waarom staan bram en daniel van mxnl racing op de reserve lijst? Ik heb hun ingeschreven voor de f4, ze willen en zouden helemaal geen f3 en dus geen f3 voorselectie rijden. Ik zie andere mensen die geen voorselectie gereden hebben wel erbij staan terwijl ik bram en daniel eerder had ingeschreven. Zij hebben recht op een startplek voor de f4.

Alleen ikzelf rijd f3 voor mxnl racing
Daniel en bram f4 had ik aangegeven
Mike,

We maken gebruik van een inschrijflijst waarin een ieder duidelijk kan aangeven aan welk kampioenschap hij wil gaan deelnemen.
Als jij dan een team gaat inschrijven in de Formule 3 en dan ergens in een opmerkingen veld gaat verstoppen dat dit niet van toepassing is voor 2 van de 3 rijders dan is dat vragen om misverstanden.
Jouw update was: Ik had een verkeerde teamnaam opgeschreven, goede teamnaam = MXNL Racing En ik wil Daniel van Tetering toevoegen als 3e coureur echter kunnen wij nergens meer vinden waar je een startnummer aanvraagt en staat hij nog niet in de coureurslijst.
Dit komt bij ons in een excel sheet te staan dus het enige wat wij zien is het begin van de regel.
Dus het eerste wat ik dan denk is dat de update gaat over de teamnaam.

Daniel kon je eigenlijk nog niet eens inschrijven op dat moment omdat er nog geen startnummer was aangevraagd.
Bij de aanvraag van zijn startnummer werd wel duidelijk dat hij bij MXNL zou gaan rijden dus dat hebben wij toen handmatig voor je goed gezet.

Het gehele team MXNL is formeel ingeschreven voor de Formule3.
2 teamleden gaan nu automatisch F4 rijden omdat ze geen tijd hebben neergezet in de F3 kwalificatie.
Dit was wel een vereiste bij inschrijving. Indien je dit niet zou doen zou je op de reservelijst komen.
Nu is dit echt geen probleem hoor aangezien het aantal deelnemers nu net boven het maximale en er altijd wel mensen zich netjes afmelden.

Martijn
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Gt is 1 klasse, dtcc is 1 klasse.
Toch staan alle wagens seperaat in het inschrijfformulier voor het makkelijker onderscheiden

Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #??

René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Wanneer kwam die nieuwe website ook al weer? :D
Gebruikersavatar
Mike van Aalst
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2014, 16:39
Racestuur: Driving Force GT

Hier zijn wij alle 3 het niet mee eens en hier zullen we waarschijnlijk ook niet uitkomen. Feit is, vanaf de start van de inschrijving staan we ingeschreven, vermeld wie welke klasse zou gaan rijden en degene die de f4 gingen rijden hebben daarom ook geen voorselectie gereden, als ze f3 zouden willen rijden zouden ze heel logischer wijze WEL de voorselectie gereden hebben,hier gaat dus al iets fout.

Ook bram en daniel betalen contributie, en steken hier veel tijd in. Ook voor het maken van de skins die we last minute ineens anders moeten maken (wat we waarschijnlijk niet eens gaan redden) waardoor alle uren voor niks waren. En dan nu nog te horen krijgen "ja bram en daniel zijn reserve rijders en hebben dus kans dat ze niet eens kunnen meerijden" is niet heel sympathiek tegenover hun.

Dit is hoe ik er over denk, zoals ik zei hier komen we waarschijnlijk toch niet uit..
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Als het goed had dennies aagegevendat ik niet mee doe met de f4 is dat goed verwerkt?

Gr onno

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Mike van Aalst schreef: 12 sep 2019, 21:32 Hier zijn wij alle 3 het niet mee eens en hier zullen we waarschijnlijk ook niet uitkomen. Feit is, vanaf de start van de inschrijving staan we ingeschreven, vermeld wie welke klasse zou gaan rijden en degene die de f4 gingen rijden hebben daarom ook geen voorselectie gereden, als ze f3 zouden willen rijden zouden ze heel logischer wijze WEL de voorselectie gereden hebben,hier gaat dus al iets fout.

Ook bram en daniel betalen contributie, en steken hier veel tijd in. Ook voor het maken van de skins die we last minute ineens anders moeten maken (wat we waarschijnlijk niet eens gaan redden) waardoor alle uren voor niks waren. En dan nu nog te horen krijgen "ja bram en daniel zijn reserve rijders en hebben dus kans dat ze niet eens kunnen meerijden" is niet heel sympathiek tegenover hun.

Dit is hoe ik er over denk, zoals ik zei hier komen we waarschijnlijk toch niet uit..
Mike,

In de maand augustus is het webformulier 56x gebruikt voor inschrijvingen, wijzigingen en uitschrijvingen.
55x is dit prima uitgevoerd door de teammanagers dus ik denk niet dat we een onduidelijke procedure bedacht hebben.

Feit is dat jij het formulier foutief hebt ingevuld en nu boos bent op ons omdat wij iets niet goed doen.
Volgens mij klopt dat niet helemaal.
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Aangezien de eerste races van seizoen 2019-2 bijna van start gaan heeft de RC de aanmeldingen even doorgenomen en op basis van onderstaand artikel enkele wijzigingen doorgevoerd.

ARR Artikel 17.1.5
Deelnemers met 2 of meer straffen op hun naam voor het niet afmelden worden bij aanmelding voor het nieuwe seizoen automatisch onderaan op de reservelijst geplaatst. Dit is van toepassing op alle kampioenschappen.
Dit is van toepassing op onderstaande personen:

Jur Clerx - 2x niet afgemeld bij de F2000 en komt bij de F4 op de reservelijst te staan.
Donny de Waal - 3x niet afgemeld bij de F2000 en komt bij de F4 op de reservelijst te staan.
Bram de Snaijer - 4x niet afgemeld bij het NK GT3 en komt bij de F4 op de reservelijst te staan.
Kevin Budie - 5x niet afgemeld bij de F2000 en komt bij de F4 op de reservelijst te staan.


De lijst is aangepast
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Hallo allen, ik heb mij ingeschreven als gastrijder voor de F4 race op Silverstone..Is er al bekend of er wellicht een plekje vrij is voor mij om vanavond mee te rijden :) ? Ik kan het namelijk niet helemaal vinden..bvd! Grtn :D , Jer
Gesloten

Terug naar “SRVN F3 2019-II”