F4 2019-II | Race 1 & 2 Silverstone | 15-09-2019

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
F4 2019-II Race 1 & 2
Silverstone
15-09-2019


Tijdschema
19:30 - 19:40: F4 kwalificatie
19:50 - 20:15: F4 race 1 (20 minuten)
20:20 - 20:45: F4 race 2 (20 minuten) (reversed grid top 8 uitslag race 1)

Weerbericht
Afbeelding

Startprocedure
Staande start

Aanmelden als gastrijder?
Aspirant leden of SRVN-leden met de rookie status, die niet staan ingeschreven bij het F4 kampioenschap, kunnen deelnemen aan de F4 evenementen als gastrijder in de voor dat doel ter beschikking gestelde gastrijdersauto's. Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic.


Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Links
Algemene Informatie F4 / F3 2019-II
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

In alle race topics staat dat de races 20 minuten elk zijn ipv 30. Dat kan voor wat verwarring zorgen waar mensen met te weinig fuel oefenen. Just a heads up :)
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Kevin Heijnen schreef:In alle race topics staat dat de races 20 minuten elk zijn ipv 30. Dat kan voor wat verwarring zorgen waar mensen met te weinig fuel oefenen. Just a heads up :)
F4 is 20min, F3 is 30min. Dit is het F4-topic :)

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Lennart Lippens schreef: 08 sep 2019, 00:32
Kevin Heijnen schreef:In alle race topics staat dat de races 20 minuten elk zijn ipv 30. Dat kan voor wat verwarring zorgen waar mensen met te weinig fuel oefenen. Just a heads up :)
F4 is 20min, F3 is 30min. Dit is het F4-topic :)

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
HAHA idd, lekker bezig Kevin. Deze posts maar verwijderen dan? Niemand die het gezien heeft :D
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dat was een verrassende start. Geen opwarmronde bij een staande start. De helft had het wel door, de rest niet. Ik zat bij de rest. Ik was nog aan het lachen om al die "gekken" die er als een haas vandoor gingen en spinden in de opwarmronde. Maar terug bij de startopstelling was het akelig leeg. Toen maar gas gegeven. Ging redelijk tot ik een keer Maggotts/Becketts/Chapel (jawel, alle drie) miste en de wagen niet meer rechtgetrokken kreeg. Iemand kon mij niet meer ontwijken. Mijn excuses daarvoor. Race 2 ging beter. Beide in de top 20 geëindigd :D
Bram Krekels
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 aug 2019, 14:55

Jongens, sorry vanuit mijn kant voor die spin en chaos in ronde 3 van race 2. Ik kwam net iets op het gras, te nerveus door de pole position, gas erop en toen draaide ik om. Denk dat ik voor 2-3 man de race heb verknald, sorry nogmaals. Als laatste de baan op gereden met veel schade, wel nog even uitgereden.

P.S: leuke gevechtjes gehad.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

F3:
OMG.....
Race 1 bullit start, valt mijn forcefeedback uit stuur regeageerde bijna niet meer staat op 45-90 graden, dweilend door de bochten
Weet ik uit stres niet meer wat voor button ik gemapt voor reset
Ben dus gehele toetsenbord afgegaan en ja na 4 rondes gevonden, Stuur doet het weer
schakelt de auto van 5 naar 1 in de laatste ronde ..bak kapot
2e race weer super start schakelt dat klote stuur weer van 4 spontaan naar beneden
Was de bocht aldoor zat al op het gas met uit accelereren weer versnellingsbak kapot
Achterkant sloeg gewoon vast, moet de replay maar eens na zien maar ik denk dat mijn
Stuur spontaan schakelt door de " Emi " van mijn motion platform.
Alleen mijn schakel flippers doen dat :eggstick:
Toch alles maar weer eens nazien ( ferite, lijnfilter )
Sorry voor race 1 ik heb niemand er af getikt maar men moest wel om mij heen rijden
Gr. Berry :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Berry Witman schreef: 15 sep 2019, 22:52 F3:
...
Berry, er is een F3 topic: viewtopic.php?f=159&t=3362
Jur Clerkx
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 mei 2014, 14:51

Prima race 1 gestart, door de chaos in het begin kunnen opschuiven van p12 naar p8. p7 zat er voor mijn gevoel ook nog wel in aangezien ik redelijk aan het drukken was, maar toen kreeg ik opeens een lag spike en vloog ik een aantal meter de lucht in. Uit frustratie direct de auto aan de kant gezet, wat niet zo handig was gezien de startopstelling van race 2...
Race 2 is dan schadebeperking. Van p28 naar p15, toen was het 7 seconden naar de mannen ervoor. Gelukkig sloot Bram nog aan om nog een leuk gevecht voor p15 te houden tot het einde van de race.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Hallo allen :) ik wil toch even zeggen, ik heb echt genoten van m'n twee races F4 als gastrijder!..Gefeliciteerd winnaars! Bedankt, het was gaaf om te doen en ben blij met de behaalde resultaten. Mooie live streams ook, heel proffessioneel :thumbs_up: valt me ook op dat er super fair en hard gereden wordt..Top! M'n complimenten :bierfles
Kan bijna niet wachten tot de volgende! Thnx :) !!

Grtn, Jeremy
Gesloten

Terug naar “SRVN F4 2019-II”