Peter van Woudenberg

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter van Woudenberg
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2019, 23:59
Racestuur: Logitech G29
Contact:

Geboortedatum: 11-01-1988
Woonplaats: Schalkwijk
Spellen: rFactor 2
Stuurwiel: Logitech G29
Ervaring: Sinds 2007 - 2013

Hallo mede-racefanaten,

Een paar bekende namen ben ik hier al tegengekomen, ik denk dat ik hier niet onbekend bent (ooit een seizoentje bij DRL gereden). In 2007 ben ik begonnen met F1c '99 bij FRB, kort daarna lang met rFactor met diverse omzwervingen bij leagues o.a ERL voorloper van WCS, tussendoor ERS, DRL. In 2013 ben ik gestopt met simracen, begin vorig jaar heb ik het weer opgepakt; al was het van korte duur door omstandigheden.

Nu wil ik wel definitief mee gaan doen na de zomer (beetje verplicht door aanschaf van G29/playseat), :D ik zal me gaan richten op 1 mod/kampioenschap en rij voornamelijk graag met closed wheel (wél achterwielaangedreven dan) in dat geval vind ik LMP3 wel best interessant. Jullie hebben een nette en professionele uitstraling qua de site/organisatie, met een Nederlandse voertaal, ik denk dat ik me daarbij wel prettig voel.

Edit: hoe/waar kan ik een LMP3/DTTC mod downloaden?

Hoop jullie gauw te zien op de server! :)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

hi Peter

have fun bij srvn
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Hallo en welkom. Ik wil je niet graag teleurstellen, maar heb je inmiddels gelezen dat we gestopt zijn met het LMP3-kampioenschap doordat er iedere twee weken veel te veel mensen in de server inlogden om mee te mogen doen aan de races? Geen enkele server kon die massale belangstelling aan.
Gebruikersavatar
Peter van Woudenberg
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2019, 23:59
Racestuur: Logitech G29
Contact:

Dank!

Dat heb ik ondertussen ook gelezen. Anders dan maar F2000, en/of DTTC als die wel achterwiel-aangedreven zijn tenminste want de auto's met de aandrijving op de voorste wielen vind ik helemaal niets om mee te racen.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Je zoekt het wel uit hé.

F2000 wordt ook niet voortgezet waarschijnlijk, op het moment worden de tatuus getest als open wheeler.

In de dtcc wordt het dan de subaru

Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #??

Gebruikersavatar
Peter van Woudenberg
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2019, 23:59
Racestuur: Logitech G29
Contact:

Een Tatuu-bolide heb ik inmiddels al getest. Rijdt wel netjes en heel goed handling moet ik zeggen, iig iets om over na te denken.

Leuk, dan wordt het hem ook een Soeb want ik heb zelf ook er eentje in real life. Ik zal wel e.e.a. contacten welk team. Alleen de huidige DTTC-mod heb ik niet, maar dat komt ook wel weer op z'n pootjes terecht.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Inloggen op de Dtcc server (als die er al is en anders zodra die er is) dan krijg je automatisch de wagens binnen.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”