Vraag aan de SRVN Organisatie?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Gebruikersavatar
Edwin Sluijs
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jan 2016, 20:50
Racestuur: Fanatec CSW

LMP3 R.I.P?

Toch een keer in de top 10 geeindigd in een kampioenschap.
Elk nadeel heb ze voordeel. ;)
Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Komt de stream van indianapolis gt3 nog online beschikbaar? Of is dit door de problemen vooraf niet mogelijk?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Bedankt Albert :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Is het mogelijk dat er een server komt met de nieuwe Tatuus pack op bv. Zandvoort?
Het lijken me leuke autootjes om eens mee te rijden.
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Misschien een event avondje van maken op een donderdag met 3 korte races.
Gebruikersavatar
Michael Jaggie
Berichten: 71
Lid geworden op: 25 apr 2018, 13:49
Racestuur: Fanatec DD1
Locatie: Maassluis

Eens, gooi wat servers voor de zomer periode open zodat er met de Taatus wagens en/of Reiza pack gereden kan worden :)
Nu moet ik uitwijken met bijv. David naar andere servers om samen te rijden, rijdt toch het liefst in een SRVN server ;)

Is dit mogelijk?
Gebruikersavatar
André Jager
Berichten: 407
Lid geworden op: 31 jan 2016, 10:39
Racestuur: Fanatec Clubsport v2.5
Locatie: Delfzijl (Groningen)
Contact:

Volgens mij draaien er sinds gister avond twee tatuus servers van srvn, 1 op Zandvoort en 1 op Sebring.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Gebruikersavatar
Maurice Willems
Berichten: 46
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:15
Racestuur: Fanatec CSL DD
Locatie: Veldhoven

Ja staan open. En wat is die Tatuus PM-18 gaaf om mee te rijden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rutger van Penderen
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 jun 2018, 11:31
Racestuur: Logitech G29

Hoe laat zullen de F4 races op donderdagavond worden verreden in seizoen 2020-I ?

Groet Rutger van Penderen
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ha Rutger, sinds gisteravond is er definitief bepaald op welke circuits en welk format aangehouden wordt. De informatie is inmiddels te vinden in het algemene informatietopic van de F4: viewtopic.php?f=166&t=3459

Regulier tijdschema
20:00 - Aanwezig op TeamSpeak voor de briefing + vrije plekken toekennen aan reserverijders en gastrijders
20.10 - Kwalificatie (20 minuten, open, maximaal 8 ronden)
20.35 - Warmup (5 minuten)
20.40 - Race 1 (25 minuten, formatieronde, staande start)
21.10 - Race 2 (25 minuten, formatieronde, staande start, startgrid op basis van race 1, top 8 reversed grid)
Gebruikersavatar
Rick Dekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 dec 2019, 22:26
Racestuur: Thrustmaster T150

Hoe zit het met je rijders nummer krijgen? Krijg je een willekeurig nummer of moet je er eentje aanvragen? Ik ga namelijk in de GT klasse mee rijden met een team en ze zijn nu de skins aan het maken alleen heb ik nog geen rijders nummer..
Gebruikersavatar
Dennis Wierenga
Berichten: 125
Lid geworden op: 06 jun 2016, 22:34
Racestuur: thrustmaster tx leather
Contact:

Rick Dekker schreef: 10 jan 2020, 01:22 Hoe zit het met je rijders nummer krijgen? Krijg je een willekeurig nummer of moet je er eentje aanvragen? Ik ga namelijk in de GT klasse mee rijden met een team en ze zijn nu de skins aan het maken alleen heb ik nog geen rijders nummer..
Via viewtopic.php?f=24&t=1767 kan je een startnummer kiezen. Dit is een lijst met alle startnummers die bezet en vrij zijn. Wanneer je een leuke nummer hebt gekozen, kan je een mail sturen naar bestuur@srvn.nl en het aan hun doorgeven.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Dag Heren,

Een vraagje:
Ik sta sinds dit jaar als " LE Witman " te boek op startnummer pagina maar ook in de inschrijvingen lijst
Kan dit aub " Berry Witman " worden?
Alvast bedankt
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Jarno de Visser schreef: 22 jan 2018, 18:43 Is het lidmaatschap voor SRVN alleen bedoeld voor Nederlanders en/of Nederlands sprekende leden of mogen buitenlandse leden ook lid worden?
Ik heb namelijk een Duitse race maat waar ik veel mee oefen en race in andere kampioenschappen. Hij zou graag weten of het is toegestaan om lid te worden. Hij spreekt of verstaat (bijna) geen Nederlands helaas.
René Hoogterp schreef: 22 jan 2018, 23:17 Helaas, we communiceren in het Nederlands en dan is het wel een must dat je dat kunt lezen/schrijven/spreken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem aan dat dit nog steeds aan de orde is??
Niet om deze of gene persoonlijk maar ik las laatst hier engels getyp op het forum. Als mijn Duitse maat geweigerd wordt lijkt het mij ook dat je nu ook geen onderscheid kunt maken.
En er waren tijdends de GT3 race op de Nordschleife buitenlandse gastrijders......
Graag een toelichting van het bestuur hierop.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ha Jarno, goed dat je het aangeeft. Het klopt dat het toentertijd besloten is dat er geen niet-Nederlands sprekende leden deel mochten nemen aan de races van SRVN. Echter is sinds de laatste bestuursvergadering (en de race in het GT op de Nordschleife) besloten dat dit nu wel is toegestaan. Mits de persoon een teamgenoot heeft die de informatie goed kan vertalen. Deze notulen moeten echter nog geplaatst worden.
Gebruikersavatar
Vincent Boorn
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2020, 11:39
Racestuur: Thrustmaster 300rs Alcantara
Locatie: Geleen
Contact:

Hoi,

Ik heb het inschrijvings formulier in gevuld en verstuurd, maar dit was dik een week geleden. Moet ik de contributie zelf betalen of joe zit dat en hoe kan ik die probleem oplossen? Ik wil namelijk erg graag mee doen met de competities hier op srvn. Dank jullie wel alvast.

Groetjes,

Vincent
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Als het goed is staat er rekeningnummer op het inschrijfformulier. Maak daar het geld naar over, koop ik gelijk een kratje bier AfbeeldingAfbeelding

Zodra je betaald hebt ook even een mail sturen naar bestuur@srvn.nl

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Aub even uitslag F3 imola checken, zowel Twan als ik hebben volgens uitslag alvast strafpunten ontvangen.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Ger Peeters schreef: 27 okt 2020, 09:10 Aub even uitslag F3 imola checken, zowel Twan als ik hebben volgens uitslag alvast strafpunten ontvangen.
Foutje...
Achtergrondinfo: voor het klassement (m.b.v. LogAnalyzer) is een kopie gemaakt van vorig seizoen (zodat alle settings bewaard blijven), toen draaide het GT-kampioenschap op deze server. En door een bug onthoud hij de uitgedeelde strafpunten in race 7 en 8 van vorig seizoen, gekoppeld aan de deelnemer :loser1:
Ik doe meestal een check, maar ben ik zondag vergeten. (het zou sowieso goed komen bij het 'official' maken van de stand).
Bedankt voor het doorgeven.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”