server F2000

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danny Ernst
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 jul 2018, 13:21
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Maastricht
Contact:

Ik kom opeens niet meer in de online server "SRVN F2000"??
Als ik inlog dan zie ik dat er wat wordt gedownload en erna komt in beeld "MOD could not be installed".

Twee dagen eerder was er niks aan de hand. In Package folder staat wel de rfMOD van de F2000 in, maar anders dan de vorige? Nu staat er RAv2.rfMOD.
Andere servers van SRVN kom ik wel in en die download ook soms de eerste keer de track bij sommigen.

Iemand een idee?? :kopstooot:

Thanks alvast

Danny Ernst

#75 Team Manager Team Soeters F2000
Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Bij mij werkt het volgende altijd als ik zulk soort problemen heb: In het hoofdmenu op het doosje klikken en daar alle oude mods van dit circuit deinstalleren en verwijderen. Daarna opnieuw verbinding maken met de server en het werkt weer.
Gebruikersavatar
Danny Ernst
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 jul 2018, 13:21
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Maastricht
Contact:

Niels Hampsink schreef: 03 jan 2019, 18:33 Bij mij werkt het volgende altijd als ik zulk soort problemen heb: In het hoofdmenu op het doosje klikken en daar alle oude mods van dit circuit deinstalleren en verwijderen. Daarna opnieuw verbinding maken met de server en het werkt weer.
Hallo Niels,

Dit had ik reeds gedaan, hij download wel de track maar als hij dan in het netwerk scherm zit dan download hij de rfMod en dan stopt hij met downloaden en zegt dat hij niet kan installeren??

Danny
Gebruikersavatar
Danny Ernst
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 jul 2018, 13:21
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Maastricht
Contact:

"OPGELOST"

Heb rechtstreeks in de mappen ......\rFactor 2\UserData\player\Settings EN .....\rFactor 2\Installed\Vehicles de F2000 auto's verwijderd uit de map! Nu loopt het downloaden gewoon door ;)
Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Oké mooi dat het weer is opgelost 😀
Gebruikersavatar
Danny Ernst
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 jul 2018, 13:21
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Maastricht
Contact:

Niels Hampsink schreef: 03 jan 2019, 19:28 Oké mooi dat het weer is opgelost 😀
Maar ik ben wel iemand wat zich dan ligt af te vragen waarom opeens deze foutmelding kwam??? :D
Denk omdat ik de SRVN F2000 auto's van 2018-2 er ook nog in had staan?? Deze heb ik verwijderd en zie dus alleen de AI auto's, wat voorheen dus eerst de namen van de SRVN coureurs waren.
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en antwoord”