Endurance 2018-II & 2019-I | Race 2 Daytona | 08-12-2018

Gebruikersavatar
Marcel Siegers
Berichten: 195
Lid geworden op: 22 nov 2013, 03:11
Racestuur: Fanatec
Locatie: Alphen aan den Rijn

Was snel over, voor niets getraind, in het einde van 7 ronde was ik Ad Dumont voorbij, maar bij bocht 1 stuurt hij gewoon in en raakt mij schuin op de linker achterkant waardoor ik onbalans kreeg en zo van de baan vol in de bandenmuur klapte met de zijkant en einde wedstrijd BEDANKT AD VOOR HET VERZIEKEN VAN MIJN (RACE) AVOND.
Eerst maar even behoorlijk lopen kafferen en nog veel meer wat ik hier niet zal neerzetten, en voor de rest van de avond de stream maar zitten kijken op de telefoon, wat weer fantastisch verzorgt was door de heren reporters.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

1.2..3...4 .....5 .................10 tellen
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Een tijdje niets meer over Lag gelezen hier, maar gisteren hadden er toch weer meerdere mensen last van. Zowel Ger Peeters, Twan Capellen als ikzelf kregen ongeveer een half uur na start van de race kort na elkaar te maken met een lagstoot. Bij mij duurde die meerdere seconden.
Ad Dumont
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2017, 12:19
Racestuur: Fanatec CSW

Marcel Siegers schreef: 09 dec 2018, 16:48 Was snel over, voor niets getraind, in het einde van 7 ronde was ik Ad Dumont voorbij, maar bij bocht 1 stuurt hij gewoon in en raakt mij schuin op de linker achterkant waardoor ik onbalans kreeg en zo van de baan vol in de bandenmuur klapte met de zijkant en einde wedstrijd BEDANKT AD VOOR HET VERZIEKEN VAN MIJN (RACE) AVOND.
Eerst maar even behoorlijk lopen kafferen en nog veel meer wat ik hier niet zal neerzetten, en voor de rest van de avond de stream maar zitten kijken op de telefoon, wat weer fantastisch verzorgt was door de heren reporters.
Sorry Marcel, je hebt gelijk nu ik de replay heb bekeken. Ik was me er tijdens de race niet van bewust. Had het idee dat je met te veel snelheid de bocht inging. Alsnog excuses. Heb zelf tijdens de race ook een paar van dit soort momenten meegemaakt, maar kies er dan toch niet voor om zo te reageren. Een protest bij de racecommissie is volgens mij een betere oplossing. De bijbehorende straf neem ik dan ook gewoon voor mijn rekening.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Ger Heuts schreef: 09 dec 2018, 18:34 Een tijdje niets meer over Lag gelezen hier, maar gisteren hadden er toch weer meerdere mensen last van. Zowel Ger Peeters, Twan Capellen als ikzelf kregen ongeveer een half uur na start van de race kort na elkaar te maken met een lagstoot. Bij mij duurde die meerdere seconden.

Ik had ‘m gelukkig precies toen ik in een gat zat zonder traffic. :)
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Thierry en ikzelf ook een aantal seconden lag rond 20:20.

Mijn verslag is ook lekker kort, in de Q niet echt een lekkere ronde kunnen zetten, had nog iets sneller gekund maar de race was nog lang.
Proberen in eigen ritme te komen, auto gleed iets meer dan in de trainingen maar was overheen te komen.

Spinde vlak voor RCA, maar die kon er gelukkig rustig omheen rijden, de rest van de LaatMaarPasseren club diende zich ook aan, dus ik maar even aan de overkant het gras in om kalm aan iedereen voorbij te laten...

Koste mij die 3 cuts en een S&G....
Muurtje geraakt in bocht 1, keer eraf gegaan omdat Thierry overdwars in de busstop stond, pitstop gemaakt en tijdens die stop proberen Roel te kicken uit de server, dit resulteerde in een verstoord beeld bij mij, leek ietwat op een tunnelvisie beeld waar niet mee te rijden was.

Nog op het gras langzaam rollend proberend wat anders in te stellen maar ook daar weer een cut track en dus een S&G aan de broek gekregen terwijl ik daar ongeveer 1 minuut langzamer was dan een normale ronde.

Daar ook maar besloten om te stoppen en andere dingen te gaan doen.

Feli naar RCA en Patrick, die een heerlijke overwinning behaalde met de Castrol Racing Bmw
Gebruikersavatar
Patrick Smid
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 aug 2013, 00:06
Locatie: Hoogezand

Ook hier (weer) een lagstoot, precies een half uur na de start ongeveer. Gelukkig kwam ik net de busstopchicane uit, en geen verdere gevolgen. Blijft een raadselachtig fenomeen zo langzamerhand
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Zelfde probleem hier. Had geluk dat ik niet in Dennis terecht kwam.
Ad Dumont
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2017, 12:19
Racestuur: Fanatec CSW

Wouter Bosschieter schreef: 09 dec 2018, 13:08 Heb wederom een top avond gehad! De oreca is echt en leuke auto.

Leuke gevechten gehad met Ruben, Ger, Jeroen en Serge. Afgezien van een aanrijding met een gt een foutloze race waardoor ik uitkwam op p3. Ik had gehoopt op p2, had niet gedacht dat Jeroen het zou halen, knap werk!

Excuses aan Ad Dumont. Ik dacht dat je iets naar rechts ging, maar dat was meer hoop waarschijnlijk. Ik hoop dat je niet teveel schade had.

Heb alweer zin in de volgende race! Wordt dat Cota of road America?
Bedankt voor de excuses Wouter. Kan gebeuren, np. Caramboleerde naar de uitgang van de pits en kon daarna weer verder :)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Ook hier weer even snel een paar shots

Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Leuk weer Ger, merk dat je bij de laatste filmpjes nu ook een muziekje eronder zet.
Pas hier wel mee op dat je niet auteurs rechten schend.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Tnx Jeroen,

tijdje terug eentje gemaakt van dtcc race met een stukje queen eronder en die werd meteen tijdens het uploaden al gekicked.... :x :kopstooot:
Weet inmiddels dat je in joeptoep (beperkt?) kunt checken of eea te gebruiken is via hun muziekbeleid link en deze stond er (momenteel nog) niet bij ;).

Weet je toevallig een goede source voor royalty right free spul? Naast de youtube audiobib zelf die toch redelijk beperkt is.
Heb wel wat gezocht met vriend google maar kwam daarbij veelal uit op allerlei 'reclame bait try out lokker' toch wel te betalen sites.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Gewoon youtube. Zitten een hele partij free to use pagina's op met best leuk spul.

https://www.youtube.com/user/FreeSongsToUse

Bijvoorbeeld


#18
Team owner @ Castrol Racing Team


Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

tnx zal langs die weg wat meer neuzen
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Ik zoek meestal binnen YouTube op Royalty free en/of no copyright.

Een paar eerder gebruikte bronnen.
NoCopyrightSounds
Audio Library – Music for content creators.

Vele van deze muziekjes zijn vrij te gebruiken op YouTube als je maar in de omschrijving iets vermeld (artiest - titel).
En als er geen makkelijke download link te vinden is, dan even https://www.easy-youtube-mp3.com/.
YouTube linkje invullen en de site ript de muziek voor je.
Gebruikersavatar
Patrick Smid
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 aug 2013, 00:06
Locatie: Hoogezand

Ger,
http://freemusicarchive.org/
Is ook een site met leuke copyright free music
Gesloten

Terug naar “SRVN Endurance 2018/2019”