Wederom een bar slechte race....quali ging aardig voor mijn doen, p24 meen ik (..) en de 1e ronde ook. Bij de start een corvette ingehaald die slecht wegkwam en in derde bocht binnendoor nog iemand. Door wat gedoe voor me lag ik na de 1e rond op p17, dat gaf de burger moed!! Racepace was uitstekend, vond de rest voor mij wat langzaam gaan en kon in de 2e snelle rechterbocht na start finish weer iemand inhalen, buitenom, dat ging goed dacht ik, totdat ik toch een tikje kreeg (edit: sorry Martijn, zit net de herhaling te bekijken, ik kon vanuit de auto niet zien dat ik er niet helemaal voorbij was!!) en daardoor rechtsaf de muur raakte......kak!! Toch door kunnen rijden maar bovenop het snelle deel bleek het stuur wat meer naar rechts te staan dan ik eerst dacht, vervolgens links en rechts de muren geraakt en uiteindelijk een Bentley total loss. De rekening komt geloof ik nog....

Maar goed toch weer 3 minuten lol gehad! Op naar de volgende race, die hopelijk wel de volle 70 minuten gaat duren.....
Het was trouwens wel leuk daarna om mee te kijken en de gevechten op de baan te zien, dus ben ik dat maar gaan doen. Hoop dat de anderen op Teamspeak er geen last van hebben gehad