Ger Heuts schreef: ↑11 okt 2018, 21:22
Nu zit deze race toevallig als eerste in het seizoen. Als deze als laatste op het programma stond, had ik de mod dan toch kunnen binnenhalen omdat jullie de baan er pas na de voorafgaande race op zetten? Als je alle banen er namelijk aan het begin van het seizoen op zou zetten, dan krijg je een foutmelding omdat de betaalde content ontbreekt.
In het verleden werd er inderdaad 1 MOD gemaakt met alle auto's en banen om zo het hele seizoen binnen te halen.
Deze moest dan ook via het forum gedownload worden.
Toen was het ook niet mogelijk om nieuwe inschrijvingen te verwerken in de MOD dus reed men niet met hun eigen skin.
Nu is dit wel mogelijk en wordt de MOD via de server automatisch gedownload.
Ofwel na elke race wordt de nieuwe baan geladen op de server met de juiste auto's (eventueel met update van skins).
En is er dus een nieuwe MOD die bestaat uit 1baan en de auto's.
Heb je de baan niet, en is deze gratis wordt ook de baan via de server binnen gehaald, is deze betaald dan krijg je de foutmelding.
Ditzelfde geld voor de auto's, is dat betaalde content en die heb je niet dan krijg je ook een foutmelding.
Ger Heuts schreef: ↑11 okt 2018, 21:22
Ik heb de baan overigens gekocht. Ik word een beetje misselijk van het stroboscoopeffect. Letterlijk bedoel ik dan. Ik heb met dezelfde wagen offline op Interlagos gereden en dat ging perfect. Op Sebring heb ik echt veel last van een stroboscoopeffect. Hoe kan ik dat oplossen?
Geen idee wat je hier precies mee bedoeld.
Wat ik bijvoorbeeld wel had op Bahrein is dat alles erg fel was qua verlichting.
Dit heb ik toen opgelost door:
In rfactor klik je op het tandwieltje
Klik links boven op [Video Settings]
Daar staat "Post Effects" die kiesbaar zijn van Low tot Ultra, maar ook None.
Zet deze eens op None en probeer nog eens.