Status seizoen 2018-2

Alle info over mods en skins
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

SRVN ModTeam schreef:Status update na inleverdatum van 17-08 is gepasseerd voor F2000, LMP3 en GT3.
Met een paar mensen zijn afspraken gemaakt voor het inleveren, voor de overige zal een default skin getoond worden.
Lever je alsnog een skin in dan zal deze pas na de eerste race zichtbaar/beschikbaar zijn.
Hier, pagina 1 Afbeelding

Castrol Racing Team

Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Moet zeggen dat er best lekker en overzichtelijk wordt gecommuniceerd rondom de skins en de mods. Top!
Paul Holt
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jul 2017, 12:37
Racestuur: Fanatec CSW V2.5

Bedankt voor de reacties, ik heb de skins ingeleverd.
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Paul Holt schreef: 01 sep 2018, 10:41 :mrgreen: is het nog mogelijk om skins in te leveren?
Ruben Correa Alves schreef: Weet niet meer waar het staat, maar als je na de deadline liveries inleverd worden ze na race 1 toegevoegd.
Serieus???
Ik heb 4 dagen na de sluitingsdatum van het inleveren van de skins het bestuur en modteam gevraagd om mijn GT3 autokeuze te wijzigen omdat de AMG zeer vreemd aanvoelt bij mij. (zoals te lezen bij wel meer mensen op het studio-397 forum en andere)
Ik krijg als antwoord dat het NIET mogelijk was om te wijzigen........ (met dikke hoofdletters) omdat de MOD al klaar was en er absoluut geen tijd was om het aan te passen.
Nu lees ik dat een te laat ingeleverde skin toegevoegd gaat worden na de eerste race??
Waarom had mijn auto dan niet gewijzigd kunnen worden van AMG naar Callaway......eerste race met een standaard skin en na de eerste race met mijn eigen skin? (lees:corvette)
Binnen 12 uur na mijn vraag (email) had ik de nieuwe skin al klaar........maar helaas!
Ik heb mij daarom maar afgemeld voor het NK GT3 omdat ik met de AMG moest blijven rijden........misschien liever niet teveel rookies in het veld??
Zeer jammer.......
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Jarno de Visser schreef: 02 sep 2018, 11:41
Paul Holt schreef: 01 sep 2018, 10:41 :mrgreen: is het nog mogelijk om skins in te leveren?
Ruben Correa Alves schreef: Weet niet meer waar het staat, maar als je na de deadline liveries inleverd worden ze na race 1 toegevoegd.
Serieus???
Ik heb 4 dagen na de sluitingsdatum van het inleveren van de skins het bestuur en modteam gevraagd om mijn GT3 autokeuze te wijzigen omdat de AMG zeer vreemd aanvoelt bij mij. (zoals te lezen bij wel meer mensen op het studio-397 forum en andere)
Ik krijg als antwoord dat het NIET mogelijk was om te wijzigen........ (met dikke hoofdletters) omdat de MOD al klaar was en er absoluut geen tijd was om het aan te passen.
Nu lees ik dat een te laat ingeleverde skin toegevoegd gaat worden na de eerste race??
Waarom had mijn auto dan niet gewijzigd kunnen worden van AMG naar Callaway......eerste race met een standaard skin en na de eerste race met mijn eigen skin? (lees:corvette)
Binnen 12 uur na mijn vraag (email) had ik de nieuwe skin al klaar........maar helaas!
Ik heb mij daarom maar afgemeld voor het NK GT3 omdat ik met de AMG moest blijven rijden........misschien liever niet teveel rookies in het veld??
Zeer jammer.......
Beste Jarno,

Hier haal je toch even een paar dingen door elkaar.
Ten eerste heeft het GT3 geen gastrijders en is een autowissel na de start niet meer mogelijk.
Dus in jouw geval kun je niet starten als gastrijder in de Corvette en daarna lekker verder gaan met je nieuwe skin.

Paul Holt waar jij naar verwijst heeft zich ingeschreven maar is vergeten de skins in te leveren voor de F2000 en DTCC.
Hij veranderd zijn keuze niet maar komt alsnog met de skins.

Ik begrijp echt je teleurstelling maar dit zijn de regels en daar is een ander team vorig jaar ook het dupe van geworden.

Wellicht in de toekomst eerst je tijd stoppen in het uitvoerig testen van de auto's voordat je veel tijd gaat stoppen in het maken van de skins.
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Martijn Huisers schreef:
Beste Jarno,

Hier haal je toch even een paar dingen door elkaar.
Ten eerste heeft het GT3 geen gastrijders en is een autowissel na de start niet meer mogelijk.
Dus in jouw geval kun je niet starten als gastrijder in de Corvette en daarna lekker verder gaan met je nieuwe skin.

Paul Holt waar jij naar verwijst heeft zich ingeschreven maar is vergeten de skins in te leveren voor de F2000 en DTCC.
Hij veranderd zijn keuze niet maar komt alsnog met de skins.

Ik begrijp echt je teleurstelling maar dit zijn de regels en daar is een ander team vorig jaar ook het dupe van geworden.

Wellicht in de toekomst eerst je tijd stoppen in het uitvoerig testen van de auto's voordat je veel tijd gaat stoppen in het maken van de skins.
Martijn,

Het is niet een directe verwijzing naar Paul Holt, maar mede door dit bericht ben ik verder gaan zoeken.
Zoals ik ook kon lezen in een ouder topic van vorig seizoen is er ook daar het nodige aangepast aan de GT3 mod.

viewtopic.php?f=140&t=2896&sid=c21a7602 ... 72533d6468

Het is niet zo dat ik na 1 of meerdere races vraag om een auto wissel maar bijna 20 dagen voor de eerste race...... :teards:
En of er nou een skin wordt toegevoegd of een auto en skin wordt gewijzigd lijkt mij niet zoveel verschillend ruim voor de eerste wedstrijd.
De resterende deelnemers kunnen vrijwillig deelnemen aan de trainingsrace op server 2.
De race op server 2 zal 5 minuten eerder starten dan de hoofdrace en de startgrid zal gelijk zijn aan de uitslag van de kwalificatie.
Alle vrije plekken in server 2 kunnen opgevuld worden door reserverijders en gastrijders. Aangezien deze niet hebben deelgenomen aan de kwalificatie zullen deze achteraan moeten starten. Aangezien de race op server 2 gezien wordt als een trainingsrace zijn hier geen NK punten te verdienen en kunnen er geen protesten worden ingediend. Uiteraard blijven wel de regels conform het ARR van toepassing.
Deelnemen als gastrijder?
Gastrijders mogen NIET deelnemen aan de kwalificatie, maar mogen wel meedoen in server 2.

Ik mis weer iets zeker??
Maar goed, ik zal er maar over ophouden, ik begrijp jullie standpunt.....
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Gastrijders dingen niet niet mee naar het kampioenschap en zijn niet toegelaten in de Q of R van Server 1, dat is hetgeen je mist ;)
WaIther Berk
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 jan 2017, 14:44
Racestuur: T500RS

Beste modteam,

Zouden jullie de verwachting aan kunnen geven wanneer de skin van Serge Bakker in de F2000 mod gezet wordt?
Ik heb de skin voor de deadline ingestuurd maar tot op heden is zijn skin nog niet zichtbaar in de mod.

Als ik jullie ergens mee van dienst kan zijn, hoor ik het graag.

Groeten Walther
SRVN ModTeam
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 jan 2018, 21:50

Beste Walther,

Ja de skin had je voor de deadline ingestuurd, maar de inschrijving was toen nog niet rond.
De MOD is na sluiting van de deadline dus gemaakt zonder zijn skin.
En zoals al aangegeven zal er voor aanvang van het volgende race weekend voor alle klassen updates uit gebracht worden met nieuwe skins voor nieuw ingeschreven rijders.

Groeten,
Mod team
Paul Holt
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jul 2017, 12:37
Racestuur: Fanatec CSW V2.5

Wanneer worden de skins van DTCC bijgewerkt?
Staat mijn skin er nog in voor de 2de race?
Gebruikersavatar
Wouter Bosschieter
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 jan 2017, 21:44

Hoe is de status van de endurance mod?

Met andere woorden is onze livery ontvangen en opgenomen?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Endurance sluit pas over 3 dagen. Dus als je deze ingezonden hebt zal deze er vast bij zitten.

Castrol Racing Team

SRVN ModTeam
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 jan 2018, 21:50

De inlever datum nadert voor het endurance kampioenschap.
In een ander topic was al gevraagd over de window van de LMP2 om deze te painten.
Het probleem waar wij tegen aan liepen is dat er geen "filter" overheen zat zodat de kleur niet echt overeen komt met de rest.
Dit is zo goed als mogelijk was opgelost.
Hier bij dan ook een template voor de gene die graag deze willen gebruiken.
Het hoeft niet, en lever je niks in zal er een standaard zwart vlak te zien zijn.

Template LMP2 2018-II

Vanaf morgen zal de lijst worden bijgewerkt.
SRVN ModTeam
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 jan 2018, 21:50

Status update 03-11
Zie begin post voor de skins die we nog missen.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

SRVN ModTeam schreef: 03 okt 2018, 20:18 Status update 03-11
Zie begin post voor de skins die we nog missen.
Ik bewonder de vooruitziende blik. ;)
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

SRVN ModTeam schreef: 02 okt 2018, 22:51 De inlever datum nadert voor het endurance kampioenschap.
In een ander topic was al gevraagd over de window van de LMP2 om deze te painten.
Het probleem waar wij tegen aan liepen is dat er geen "filter" overheen zat zodat de kleur niet echt overeen komt met de rest.
Dit is zo goed als mogelijk was opgelost.
Hier bij dan ook een template voor de gene die graag deze willen gebruiken.
Het hoeft niet, en lever je niks in zal er een standaard zwart vlak te zien zijn.

Template LMP2 2018-II

Vanaf morgen zal de lijst worden bijgewerkt.

Ik zou hier graag gebruik van willen maken, maar de download is beveiligd met een wachtwoord.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Idem
SRVN ModTeam
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 jan 2018, 21:50

Probeer deze eens.

Template LMP2 2018-II
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

b:)like
SRVN ModTeam
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 jan 2018, 21:50

Letop,

Voor de LMP2 is er dus een window template beschikbaar.
In deze template zit een grijs vlak, dit vlak (en daarbinnen) mag aangepast worden.
Sla deze op als .dds ZONDER alpha laag.
Gesloten

Terug naar “Mods & Skins”