Heb het mezelf geloof ik een beetje druk gemaakt, alle klassen en vec :-), kwam dan ook niet heel goed beslagen ten ijs. Dus insteek was al absoluut de olympische gedachte "meedoen en zien wel waar de auto de reling raakt...."
Quali ging al prima, op moment dat er van sessie werd gewisseld en ik op race duwde werd er op TS geroepen her Ger de server uit?!?!
Dan maar achteraan en kijken wat er van komt.
Race een
eea kwam wat ongelukkig uit bij de start in bocht een, maar bij mij gelukkig alleen wat blik schade auto was nog goed te besturen. Dus verstand (nog verder) op nul en kwestie van beetje geduld en op de baan blijven helpt dan vervolgens prima. Paar mooie akties kunnen maken en aantal autos links of rechts in de berm zien staan en ik lag al snel ergens rond p12.
Voor me waren Wilco en Paul met elkaar aan de slag en ik kon langzaam dichterbij kruipen naar het duo voor me. Toen Paul de pit in dook en daarmee wilco in vaarwater zat zag ik kansje en kon voorbij prikken. rest van de race heerlijk close gevecht met BroerT gehad en een foutje van mij waar ik linksachter beetje gras raakte (dacht daar komt de reling) kon Wilco me weer voorbij. Kon aansluiten maar nergens voorbij.
race twee , safe start lekkere halve eerste lap met Wilco voor plek gevochten maar moest eieren voor mijn geld kiezen. kon achter een hele groep aansluiten. na wat laps was het weer Wilco waar ik achter zat ditmaal in gevecht met Patrick, even van een afstandje blijven bekijken en zag op start finish een kansje maar duurde nog diverse bochten voor ik er voorbij was. Lekker heren

.
zaten teon al een heel eind achter het snellere kopveld en een redelijk eenzame race uitgereden. twee keer punten binnengesleept me happy. Vliegtuig in en op naar de 12u van Sebring
dat alles zag er van mijn kant uit gezien ongeveer dan zo uit:
https://www.youtube.com/watch?v=GO8UwxY ... rCtMgPt3sv