ik had niet het idee hier potten te gaan breken, had geen lekkere pace en de auto voelde in geen enkele bocht lekker aan. had wat geluk dat er bij start van de hoofdrace achter me eea gebeurde waardoor er een gaatje ontstond maar was eigenlijk stomverbaasd dat ik ver einde hoofdrace opeens weer op p4 lag. Frank was me al snel voorbij en ik kon niet volgen maar halverwege de race liep familie huisers veel minder hard op me in dan ik had verwacht. toen met name martijn aansloot ging het met wat foutjes heen en weer dus was voor mij eigenlijk het spannendste deel van de race.
ik was al een tijdje iets aan het shortshiften en serieus aan het twijfelen om het daarmee zonder stop te gaan wagen. maar toen ik in de dubbele snelle knikken naar het hotel toe spinde en al plekken verloor toch ook maar pit in gedoken.
Daar stond martijn ook en die werd vrijgegeven precies op het moment dat ik er naast zat. we hadden denk ik alletwee

geluk dat ik niet gewoon naar mijn plek instuurde maar inhield en martijn liet gaan. Kwam bij uitrijden pit vlak achter Ronald en heb nog geprobeerd te pushen, maar bandjes wilden niet meer en wist dat Ronald toch een paar klappen sneller was dus ook dat moeten laten lopen.
leuke laatste seizoensrace op een leuk circuit. Zoals Marcel al aangaf inderdaad in deze versie op sommige plekken vervelend voor oculus gebrukers. Bocht 7 uitkomen hairpin de straigh op had je er niet heel veel last van, maar vooral de snelle en toch al lastige combi 15/16 naar hotel waren bijzonder vervelend door haperingen. Was bij iedereen het geval op dezelfde plekken, ongeacht type verder gebruikte HW, dus echt een circuit dingetje.
deelnemers en organisatie bedankt voor een lekker seizoen. even rusten en komend seizoen weer lekker samen ergens zij aan zij door een bocht.