Locatie DDS bestand
Ik ben bezig met mijn eerste skin in RF2 en heb inmiddels een eerste resultaat in de vorm van een DDS-bestand. Om te bekijken of het door de beugel kan, wil ik de wagen in game zien. Het is me echter niet duidelijk waar ik het betreffende DDS-bestand moet plaatsen in RF2. Moet dit via de MAS Utility worden toegevoegd aan in dit geval de map Vehicles van de URD mod voor de GT? Ik hoor het graag
- Kai Karreman
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32
Hoi Ad. Gebruik de zoek functie even van de SRVN website dan ga je het wel vinden. Als ik me niet vergis kan het paint topic je een hoop duidelijk maken en anders zal er vast wel ergens op de site een topic over bestaan.
Hoi Kai, zowel de zoekfunctie als Google al gebruikt. Vooralsnog niet het resultaat dat ik zoek. Heeft misschien te maken met de aard van de URD mod?Kai Karreman schreef: ↑11 aug 2017, 20:23 Hoi Ad. Gebruik de zoek functie even van de SRVN website dan ga je het wel vinden. Als ik me niet vergis kan het paint topic je een hoop duidelijk maken en anders zal er vast wel ergens op de site een topic over bestaan.
- Albert van Mourik
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
- Racestuur: LogiMaster T327 RS
- Locatie: Wageningen
- Contact:
Kijk hier bij vraag en antwoord (algemeen kanaal niet rfactor2), daar staat bij de stickies het topic painten voor dummies.
Daar zou in principe alles in moeten staan.
Mocht je er nog niet uitkomen laat even weten, is niet zo heel moeilijk.
1 tip voor iedereen die dit leest en nieuw is: VERGEET MAS FILES.
Niet aankomen of überhaupt aan denken
Castrol Racing Team
Daar zou in principe alles in moeten staan.
Mocht je er nog niet uitkomen laat even weten, is niet zo heel moeilijk.
1 tip voor iedereen die dit leest en nieuw is: VERGEET MAS FILES.
Niet aankomen of überhaupt aan denken
Castrol Racing Team