rFactor 2

Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Jaaa ook nice :D
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Krijg wel het vermoeden van dit stukje dat er betaalde content gaat komen op den duur.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Klopt Youri, dat vertelde Marcel ook op de ALV. Om rF2 te blijven doorontwikkelen moeten ze toch ergens geld vandaan halen.
En ze kunnen ook niet een doorontwikkelde versie van rF2 uitbrengen als rF3, aangezien veel licentiecontracten zijn verbonden aan het product rFactor2.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Staat ook in de roadmap

Castrol Racing Team

Gebruikersavatar
Dennis Wierenga
Berichten: 125
Lid geworden op: 06 jun 2016, 22:34
Racestuur: thrustmaster tx leather
Contact:

Grote update voor rFactor 2 komt er aan!

Studio 397 gaat een samenwerking aan met McLaren. Hierdoor gaat er een paid DLC komen met uiteraard wat McLarens. Verder zijn ze bezig met de laatste dingen voor Zandvoort.

Hier de berichtgeving:
https://minamotographics.blogspot.nl/20 ... s-for.html
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Roadmap staat paar posts boven je Dennis

Castrol Racing Team

Gebruikersavatar
André Jager
Berichten: 407
Lid geworden op: 31 jan 2016, 10:39
Racestuur: Fanatec Clubsport v2.5
Locatie: Delfzijl (Groningen)
Contact:

De McLaren 650s GT3 gaat € 4,99 kosten. Lijkt op zich best veel voor één auto echter bij iRacing ben je meer dan het dubbele kwijt voor de DLC...

http://www.racedepartment.com/threads/c ... f2.138859/
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

André Jager schreef: 28 jul 2017, 20:33 De McLaren 650s GT3 gaat € 4,99 kosten. Lijkt op zich best veel voor één auto echter bij iRacing ben je meer dan het dubbele kwijt voor de DLC...

http://www.racedepartment.com/threads/c ... f2.138859/
Hmmm, dat een ander platform het nog duurder maakt, wil nog niet zeggen dat dat een goede prijs is. Ik snap best dat er geld verdient moet worden, maar 5 euro voor één auto? Assetto doet dat beter ondanks dat je zowat alle DLC's moet hebben om op een GT3 server te komen :P
Gebruikersavatar
André Jager
Berichten: 407
Lid geworden op: 31 jan 2016, 10:39
Racestuur: Fanatec Clubsport v2.5
Locatie: Delfzijl (Groningen)
Contact:

True maar nu betaal je voor iets dat je zelf uit kunt kiezen. Bij een DLC pack krijg je er auto's bij die je wellicht niet boeien maar waar je wel voor moet betalen... elk voordeel hep... naja. Ben benieuwd hoeveel betaalde content er gaat komen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Gerben Kelly
Berichten: 377
Lid geworden op: 04 mei 2013, 14:09
Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase

Ik denk dat het goed is, zij (Studio397) moeten de kop ook boven water houden.

De concurrenten, iRacing, Assetto Corsa, Automobilista en RaceRoom Racing Experience doen dit allemaal. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de laatste 2 uit het rijtje niet meer geinstalleerd heb staan.

Ik vind het jammer dat er op het Racedepartment forum topic sommige mensen helemaal los gaan op het feit dat ze moeten betalen voor content. Bij iRacing is dit al jaren zo, en deze sim draait nog steeds. Ontwikkeling e.d. kost geld, sommige mensen denken dat alles voor niets is...voor niets gaat de zon op ;)
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat het niet alleen om de gt3 ging maar dat er nog meer in die dlc zou zitten
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

We’re really excited to launch with this car, which was developed in close cooperation with McLaren. But that’s not all! This car will also be part of a soon-to-be-released wider pack, reaffirming our ambition to align our content! What a tease!
Gebruikersavatar
André Jager
Berichten: 407
Lid geworden op: 31 jan 2016, 10:39
Racestuur: Fanatec Clubsport v2.5
Locatie: Delfzijl (Groningen)
Contact:

Maar dat zegt niet dat je die allemaal voor 4,99 krijgt. Het enige wat ik kon vinden is dat de 650s 4,99 gaat kosten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Enige wat ik hoop is dat ik met een enkele gekochte auto gewoon een server in kan waar ook andere dlc wordt gebruikt (zoals iRacing en Raceroom dat toelaten) en niet dat je alle content moet kopen om de server te mogen joinen.

Wat dat betreft vind ik Raceroom het mooiste model hebben. Uiteraard, de prijzen zijn lekker laag daar, maar dat is niet de reden. Je kan daar een enkele auto kopen. Als je dan toch kiest om de hele pack te kopen waar die auto ook deel van uit maakt dan krijg je een beetje korting omdat je die ene losse auto al hebt.
Laatst gewijzigd door Ruben Correa Alves op 29 jul 2017, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
André Jager
Berichten: 407
Lid geworden op: 31 jan 2016, 10:39
Racestuur: Fanatec Clubsport v2.5
Locatie: Delfzijl (Groningen)
Contact:

Zoals rFactor nu werkt zal je alle content moeten hebben om de server te joinen dus ik vrees....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Uiteraard moet alles geïnstalleerd zijn. Dat is met al die andere sims ook zo. Maar ze kunnen vast een locking systeem implementeren net als iRacing en Raceroom dat hebben zodat de auto's wel zichtbaar zijn op de baan, maar dat je ze zelf pas kan rijden als je ze hebt aangeschaft. :)
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Iemand de 650s GT3 al geprobeerd?
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Je kan je nu aanmelden voor WFG: https://www.studio-397.com/worlds-fastest-gamer/

McLaren kan je vanavond kopen.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

McLaren is uit. Of je kan het hele GT3 pakket kopen die in september uit komt met daarin 4 extra GT3's (Dezelfde McLaren + 4 anderen). Voor het hele pakket ben je 15 euro kwijt terwijl de McLaren los 5 euro kost.

Beide zijn hier te vinden: http://store.steampowered.com/itemstore ... filter=all
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Haha, ze hebben een verrassingspakket uitgebracht. :D
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”