Zo! Dat was me wel even een avondje.. om 19:15 zaten mijn beeldschermen, PC etc. allemaal nog in de verhuisdozen, aangezien ik deze week ben verhuisd en dus niet heb kunnen oefenen, maar ik wou toch proberen om mee te doen. Om 19:50 stond alles en gelukkig werkte alles gelijk!
Uiteindelijk P3 gekwalificeerd voor race 1, wat ver boven mijn verwachting was en de hele race vervolgens kunnen ''vechten'' (eigenlijk hebben we alleen de laatste 8 minuten gevochten

) met Lars om P1.. ik had het gevoel dat ik de laatste 10 minuten sneller was, maar ik kon hem er net niet voorbij steken. In ieder geval P2 en een leuke race gehad!
Race 2 ging bij mij ook voorspoedig, ik kon snel vanaf P7 naar P3 rijden en terwijl Alves naar P1 ging, was ik mijn aanval aan het voorbereiden op Sven voor P2.. totdat het opeens ging regenen en Sven vleugels leek te hebben. Uiteindelijk maakte ik een fout in bocht 1 omdat ik in mijn spiegels keek, zag dat Heijnen achter mij later remde, waarop ik mijn rem een beetje los liet en een krappere turn-in koos, maar aangezien off-line veel natter was, gleed ik veel te ver door. Daardoor knalde ik tegen Sven aan waardoor we allebei veel verloren. Ik reed langzaam door om hem weer voorbij te laten, alleen kreeg ik opeens heel veel overstuur in bocht 1-2 van sector 3, waarbij Sven mij niet meer kon ontwijken en ik spinde. Qua contact stonden we iig weer quitte haha.
Uiteindelijk dus P2 en P5, waar Koldewij P1 en P4 heeft gescoord.. maar gezien de verhuis omstandigheden ben ik daar erg blij mee. Hopelijk komen er meer van dit soort races met wisselende omstandigheden, erg vet!
Gefeliciteerd Lars en Ruben met jullie overwinning! We zijn als Scuderia Leone in ieder geval zeer content met deze avond