Zandvoort.
Had vooraf wat gereden en als ik naar de tijden keek had ik het idee zo rond p 10 uit te komen.
Kwali ging in de GT's voor het eerst een lekker. Kon p5 pakken met een minimaal verschil naar p6.
Kwali race kon eigenlijk niet beter.
Had een goede start. Kon de mannen voor me niet bijhouden en het gat naar achter werd steeds groter.
Zo rond de helft van de race verloor Bram de controle over de auto en kon René hem niet mee ontwijken.
Kon p3 overnemen. Helaas begon ik al last van de banden te krijgen. Maakte wat foutjes en René zat er al snel weer achter.
Leuk gevecht gehad en p3 kunnen behouden.
Erg blij mee.
Hooftrace zat ik iets te slapen maar gelukkig zat mij teamgenoot achter me en kon die me een zetje vooruit geven.
Tarzanbocht gewoon goed doorgekomen. Voor René kunnen blijven en achter Robin aangesloten.
Had 2 keuze in de race. Of banden sparen en hopen aan het einde van de race nog wat te kunnen doen.
Of gewoon er voor gaan en wel zien waar het schip strand.
Robin kon ik niet bijhouden en René was of aan het banden sparen of had het gewoon moeilijk in het begin.
Kon tot ongeveer 25 min te aan mijn voorsprong uitbouwen. Daarna kwam René langzaam dichterbij.
Mijn banden werden al aardig minder. Toch aardig weerstand kunnen bieden maar was met nog 10 min te gaan zo langzaam in sector 2 dat het eigenlijk geen houden meer was.
René pakte me met een mooie inhaalactie buitenom in de chicane. Wist dat ik op het rechte stuk sneller was dus was van plan hem daar weer terug te gaan pakken. Zat er dicht achter en had nooit verwacht dat René in de bocht nog bij zou remmen.
In reactie om hem niet van de baan te rijden tik ik ook mijn rem aan en verlies de wagen.
Terug gevallen naar p5 waar ik ook nog zeker blij mee ben.
Op naar de States
Even als toevoeging het leek wel of de gele vlag niet werkte vandaag.
Op het moment dat Bram eraf ging was er niks te zien.
Blauwe vlaggen en achterblijvers ging wel goed deze keer.
Iedereen letten goed op en ging netjes aan de kant.
Het kan dus wel