Weet ikRobert Bults schreef:Via Tapatalk kun je sowieso geen poll zienAndré Jager schreef:Idem!
Sent from my iPhone using Tapatalk

Weet ikRobert Bults schreef:Via Tapatalk kun je sowieso geen poll zienAndré Jager schreef:Idem!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Klopt! Bedankt.SRVN schreef:Als het goed is werken de polls nu. Er stond iets niet goed met de permissies van de fora. Excuses voor het ongemak!
Misschien een toevoeging erbij dat wedkantoren ook niet mogen? aangezien dat ook 18+ is13.3 Het is niet toegestaan beledigende/provocerende teksten/afbeeldingen op de auto te
plaatsen. Verder mag er geen alcohol- of tabaksreclame op de auto staan in verband met
wetswijzigingen per 1 januari 2014. Tot slot dient de auto voorzien te zijn van een
startnummer.
Kan niet, daarom meld ik het evenRené Hoogterp schreef:Je kunt ze zelf door stemmen als het goed is toch?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die bedoelde ik inderdaad, en inderdaad niet veel werk maar ergens een lijstje leek me toch wel handig.Albert van Mourik schreef:Kentekenplaat is vrijgegeven zoals je kan lezen in de template, mocht je daar op doelen .
Castrol Racing Team.
Gaan we aanpassenThierry van der Heijden schreef:Misschien een toevoeging erbij dat wedkantoren ook niet mogen? aangezien dat ook 18+ is13.3 Het is niet toegestaan beledigende/provocerende teksten/afbeeldingen op de auto te
plaatsen. Verder mag er geen alcohol- of tabaksreclame op de auto staan in verband met
wetswijzigingen per 1 januari 2014. Tot slot dient de auto voorzien te zijn van een
startnummer.