DTCC 2016-II | Silverstoneraces | 20-11-2016

Wordt tweewekelijks verreden op zondag met rFactor 2
Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

DTCC 2016-II | Race 11 & 12
Silverstoneraces
20-11-2016


Locatie
Silverstone National, Silverstone, Groot Britannië

Tijdschema
20.15 uur - Kwalificatie (10 minuten, private, 2 geklokte ronden)
20.25 uur - Warmup (5 minuten)
20.30 uur - Race 1 (23 ronden, formatieronde, staande start)
21.05 uur - Race 2 (23 ronden, formatieronde, staande start)

Weerbericht
Afbeelding

Links
Algemene Informatie DTCC 2016-II
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Wat weer een teleurstellende avond. Het is dat ik mijn team niet in de steek wil laten, maar anders schreef ik me meteen uit.
Joost van der Stoep
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 sep 2011, 08:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Balkbrug

Kwalificatie verprutst door op z'n kant te gaan, dus achteraan starten. Uiteindelijk P15 wat dus een pole betekende voor race 2.
Lang, lang, heeeeel lang geleden dat ik van eerste stekkie mocht starten.

Boven verwachting een rondje of 6 dit volgehouden totdat Bram voorbij kwam ook zeilen.. Aantal rondes Bram kunnen volgen totdat Robin er aan kwam. In m'n poging tot verdedigen verremd en via Robin achterstevoren. Toch blij dat ik met name mezelf te pakken had hiermee. Naar mijn weten kon Robin zijn weg gewoon vervolgen. Zo niet, excuus!
Uiteindelijk een P7 er uit gesleept doordat (ik meen) André en Ruud een onderlinge vete aan het uitvechten waren waar ik van kon profiteren. Bedankt heren!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Joost van der Stoep schreef:Kwalificatie verprutst door op z'n kant te gaan, dus achteraan starten. Uiteindelijk P15 wat dus een pole betekende voor race 2.
Lang, lang, heeeeel lang geleden dat ik van eerste stekkie mocht starten.

Boven verwachting een rondje of 6 dit volgehouden totdat Bram voorbij kwam ook zeilen.. Aantal rondes Bram kunnen volgen totdat Robin er aan kwam. In m'n poging tot verdedigen verremd en via Robin achterstevoren. Toch blij dat ik met name mezelf te pakken had hiermee. Naar mijn weten kon Robin zijn weg gewoon vervolgen. Zo niet, excuus!
Uiteindelijk een P7 er uit gesleept doordat (ik meen) André en Ruud een onderlinge vete aan het uitvechten waren waar ik van kon profiteren. Bedankt heren!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik vroeg me al af wat daar gebeurde, maar ik zag in de replay dat je blokkeerde. Kan gebeuren ik probeerde er op te anticiperen, maar helaas was er geen ontwijken aan. Ik kon wonderbaarlijk zonder enige schade door.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Lekker geracet, kwalificatie was verre van goed maar vanaf P4 snel door kunnen stoten naar plek 2 en van daaruit redelijk rustig en eenvoudig uitgereden. Robin was te snel en al te ver weg.

Race 2 begon niet best, klein tikje in Copse waardoor ik achteraan verder kon. Vanaf daar best een leuke race gehad en wat mensen in kunnen halen en geprofiteerd van fouten van anderen. Leuk gevecht in de slotfase met René de Ruijter, die goed verdedigde waardoor P6 het hoogst haalbare was.

De strijd met Bram om plek 2 in het kampioenschap gaat nog lekker door!
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Leuke avond gehad vanavond.
Kwali was p 10 en prima voor mij.
Eerste race leuke gevechten gehad.
Kwam achter bram te zitten die ik goed kon volgen.
Toen hij samen met Jeroen te wijd gingen in de laatste bocht kon ik er mooi voorbij steken en p 5 pakken.

Race 2 als 11 de moeten starten.
Was wat chaotischer in de eerste paar ronden.
In ronde 2 zat ik naar Kai die denk ik dacht dat hij al terug kon sturen maar daar zat ik nog.
Met gevolg dat hij de muur in ging en ik weer wat plekken verloor.
Daarna achter Glenn terecht gekomen.
Was wel sneller maar kon hem er niet voorbij krijgen.
In ronde 20 was ik er na een foutje van Glenn erg dichtbij maar hij verdedigde goed.
Met die actie mijn banden aardig op gerookt en gelijk Lars in me nek.
Nog een leuk gevecht gehad waar ik Lars toch achter me kon houden en weer een p 5 gehaald.

Op naar Zandvoort waar ik erg veel zin in heb.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Kreeg geen 100% gevoel voor deze baan, paar rempunten kreeg ik er niet in.

Q 18
R1 14
R2 10

Leuke gevechten gehad met een paar man.

Op naar Zandvoort.
(zoiets stond er maar dan langer )

Castrol Racing Team.
Gebruikersavatar
Robin Baltus
Berichten: 110
Lid geworden op: 21 jan 2014, 23:42
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Soest

Bij mij stonder dat ik de q redelijk normaal deed, de race lekker had gereden en een mooie inhaal actie had en dat ik in race 2 op de 2e start rij stond samen met broer, die uiteindelijk zijn eerste podium reed en ik hem in de muur prakte door een touché en daardoor total loss was maar dat de cava na afloop er niet minder om smaakte...

Maar dan ook langer :D


Het is lekker weer in Zandvoort maar neem een jasje mee!
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

P3 maar dan langer :)
Gesloten

Terug naar “SRVN DTCC 2016-II”